Twoje kryteria wyszukiwania:
X5 M50d 380KM xDrive, M-Pakiet, Bang&Olufsen, Head-UP, I REJ. 2014
138 900 złbrutto
xDrive 30d - M-Pakiet - Bardzo zadbany - Gwarancja Raty Zamiana
145 000 złbrutto
xDrive 30d - Maksymalnie wyposażone - Gwarancja Raty Zamiana
150 000 złbrutto
4.0D 306KM 7.os.panorama lasery bixenon kamer360 full opcja 1 rok gwar
84 999 złbrutto
XDRIVE40d*M*FULL*Xenon*Navi*Panorama*HUD*4xClimatron*PDC*Salon Polska!
77 990 złbrutto
2005rok/3.0D/Navi/Parktronik
27 600 złbrutto
2016, 2.0L, 4x4, hybryda, uszkodzony bok
72 000 złbrutto
2016, 2.0L, 4x4, hybryda, uszkodzony bok
72 000 złbrutto
2016, 2.0L, 4x4, hybryda, uszkodzony bok
72 000 złbrutto
2019, 3.0L, 4x4, uszkodzony bok
148 000 złbrutto
2018, 3.0L, 4x4, uszkodzona maska
108 000 złbrutto
Full opcja LIFT
26 900 złbrutto
2019, 3.0L, 4x4, uszkodzony bok
148 000 złbrutto
2019, 3.0L, 4x4, uszkodzony bok
148 000 złbrutto
2018, 3.0L, 4x4, uszkodzona maska
108 000 złbrutto
2018, 3.0L, 4x4, uszkodzona maska
108 000 złbrutto
xDrive30d + Pakiety, M, Gwarancja x 5, salon PL, fv VAT 23
165 000 złbrutto
2018, 4.4L, XDRIVE50I, uszkodzony przód
95 000 złbrutto
2018, 4.4L, XDRIVE50I, uszkodzony przód
95 000 złbrutto
2018, 4.4L, XDRIVE50I, uszkodzony przód
95 000 złbrutto
użytkownik: Tomasz
liczba głosów: 246
Ocena końcowa pozytywna. Z minusó należy dodać bardzo drogi serwis auta i wysokie ceny części zamiennych. Ale to już taka klasa samochodu....
Silnik jest dobrany idealnie do tego auta. Potężny moment obrotowy (500Nm) przy niskich obrotach zapewnia temu autu znakomitą dynamikę. Wspólpraca z automatyczną skrzynia biegów jest wzorowa. Zuzycie paliwa zaskakuje pozytywnie. W cyklu pozamiejskim uzyskanie spalania rzędu 8 l/100km nie jest problemem. Srednie zuzycie w cyklu mieszanym ok 9 l/100km. Moim zdanie idealnie.
Bez zarzutu. Wręcz idalnie. Na pochwałe zasługują duze lusterka zewnętrzne.
Komfort jazedy tym samochodem zakłoca nieco twardo zestrojone zawieszenie. Czuje sie zwłaszcza nierównosci poprzeczne. Na dobrych drogach komfort jest znakomity.na gorszych - czujemy koleiny ( szerokie opony) i większosć nierówności.
Zaskakująco niewielki bagaznik jak na tak duży samochód. Umieszczone pod podłogą bagaznika koło zapasowe i sprężarka powoduje stosunkowo wysoki próg załadunku i brak wystarczającej ilości przestrzeni w bagazniku. Reszta wnętrza bez zarzutu - na pochwałę zasługuje stosunkowo dużo miejsca z przodu , dobra ergonomia i dobra widoczność ( zaryzykowałbym - że najlepsza w tej klasie aut).
Samochód pod kątem trakcyjnym jest poprawny. Nieco buja na koleinach i czuje się dużą masę auta. Ale to już jest cecha tego typu samochodów. Przeszkadza w codziennej eksploatacji "bijąca" kierownica - co jest cechą X5 bardzo trudna do wyeliminowania. Zwrotnosc auta jest zaskakujaco dobra - a zwłaszcza słowa pochwały należą się progresywnemu układowi wspomagania kierownicy. Ogólnie auto bardzo porawne - bez wielkiego zachwytu.
Ciężko uzyskać w zimne dni optymalną temperaturę wnętrza. Auto jest wyposażone w Webasto ale z opcją podgrzewania płynu chłodzenia. Nie grzeje bezposrednio wnętrza. Jezeli chodzi o wentylację i przewietrzanie wnętrza - bez zarzutu. Nie oznacza to ze w aucie jest zimno - tylko w porownaniu z innymi uzytkowanymi samochodami trudniej jest nagrzac wnętrze.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: