Ocena ogólna
Auto przemyślane z niemiecką precyzją
Układ napędowy
Przy spokojnej jeździe automat utrzymuje obroty rzędu 1200-1300.Po włączeniu trybu S obroty nie spadaja poniżej 2000. Dobra zabawa jest z łopatkami ale uwaga:trzeba byc bardzo skoncentrowanym a i tak automatu DSG sie nie pobije!Silnik poza wszystkimi mierzalnymi zaletami typu niskie spalanie/średnia z ECU po przebiegu 45000 pokazuje 9,9 l/ma miłe dla ucha brzmienie-zupełnie nie klekot!
Widoczność
OK, przy ciasnych skrzyżowaniach przednie słupki troszkę wadzą ale to kwestia przyzwyczajenia
Komfort
Byłoby super,gdyby nie dziurawe,skoleinowane,garbate polskie drogi
Nadwozie
Autko jest przemyślane od strony ergonomii,designe,u przede wszystkim wnętrza gdzie czuć artystyczna duszę projektanta.Każdy element dopieszczony.
Układ jezdny
Model s-line jest obniżony i twardy.Idealny na autostrady albo drogi o b.dobrej nawierzchni.Po polskich dziurach twardy.Podobno wersja z regulacja zawieszenia sprawdza sie lepiej.
Naprawy
Na razie nie wymieniłem nawet klocków hamulcowych, dopiero raz olej i filtry w sytemie long life
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze,aczkolwiek przy silnym nasłonecznieniu ukośnym wnętrze mimo klimy nagrzewa się zbyt łatwo
Elektryka/elektronika
Niezawodna i fikuśna, np asystent swiateł drogowych.Drogi ale jaka wygoda!