Twoje kryteria wyszukiwania:
2.0 252KM Quattro, S-Line, Automat, El. Klapa, Navi, Kamera, Fv 23%
137 800 złbrutto
2.0 TDI 190KM Quattro Stronic VirtualPlus LED Kamera Tempomat FV23%
175 850 złbrutto
2.0 TDI 190KM Quattro Stronic VirtualPlus LED Kamera Tempomat FV23%
175 850 złbrutto
40TDI 204KM Stronic S-line Quattro Virtual LedMatrix ACC
219 850 złbrutto
45 TFSI Quattro Stronic LedMatrix Oled Virtual Kamera Panorama
229 750 złbrutto
50 TFSIe Quattro Stronic SLine Matrix Pneumatyka Virtual Kamery360 Hak
279 850 złbrutto
40TDI 204KM Stronic Quattro Matrix Pneumatyka Kamera 360 Hak
218 950 złbrutto
40TDI 204KM Stronic Quattro Matrix Pneumatyka Kamera 360 Hak
218 950 złbrutto
40TDI 204KM Quattro Stronic VirtualPlus LED Kamera Tempomat FV23%
175 850 złbrutto
Audi Q5 Sportback 40TDI 204KM Stronic Quattro Virtual Matrix Kamera
219 750 złbrutto
Audi Q5 Sportback 40TDI 204KM Stronic Quattro Virtual Matrix Kamera
219 750 złbrutto
40TDI 204KM Stronic Quattro LED Virtual Kamera
179 950 złbrutto
45TFSI 265 KM Quattro B&O Virtual Matrix Kamery360 TempomatACC Webasto
269 850 złbrutto
55TFSIe Quattro Stronic SLine B&O Matrix Virtual Pneumatyka Kamera Hak
239 850 złbrutto
55TFSIe Quattro Stronic SLine B&O Matrix Virtual Pneumatyka Kamera Hak
239 850 złbrutto
40TDI Quattro 190KM Virtual Kamera Tempomat ACC Masaż Hak
184 750 złbrutto
55TFSIe Quattro Stronic SLine B&O Matrix Virtual Pneumatyka Kamera Hak
239 850 złbrutto
50 TFSIe Quattro Stronic SLine Led Pneumatyka TempomatACC Kmera Alu21"
229 750 złbrutto
2.0 TDI 190KM Quattro Stronic VirtualPlus LED Kamera Tempomat FV23%
175 850 złbrutto
2.0 TDI 190KM Quattro Stronic VirtualPlus LED Kamera Tempomat FV23%
175 850 złbrutto
użytkownik: pawel
liczba głosów: 252
Auto przemyślane z niemiecką precyzją
Przy spokojnej jeździe automat utrzymuje obroty rzędu 1200-1300.Po włączeniu trybu S obroty nie spadaja poniżej 2000. Dobra zabawa jest z łopatkami ale uwaga:trzeba byc bardzo skoncentrowanym a i tak automatu DSG sie nie pobije!Silnik poza wszystkimi mierzalnymi zaletami typu niskie spalanie/średnia z ECU po przebiegu 45000 pokazuje 9,9 l/ma miłe dla ucha brzmienie-zupełnie nie klekot!
OK, przy ciasnych skrzyżowaniach przednie słupki troszkę wadzą ale to kwestia przyzwyczajenia
Byłoby super,gdyby nie dziurawe,skoleinowane,garbate polskie drogi
Autko jest przemyślane od strony ergonomii,designe,u przede wszystkim wnętrza gdzie czuć artystyczna duszę projektanta.Każdy element dopieszczony.
Model s-line jest obniżony i twardy.Idealny na autostrady albo drogi o b.dobrej nawierzchni.Po polskich dziurach twardy.Podobno wersja z regulacja zawieszenia sprawdza sie lepiej.
Na razie nie wymieniłem nawet klocków hamulcowych, dopiero raz olej i filtry w sytemie long life
Jest dobrze,aczkolwiek przy silnym nasłonecznieniu ukośnym wnętrze mimo klimy nagrzewa się zbyt łatwo
Niezawodna i fikuśna, np asystent swiateł drogowych.Drogi ale jaka wygoda!
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: