Audi Allroad - sprzedam - osobowe

Wyniki 1 do 1 spośród 1 znalezionych.

Twoje kryteria wyszukiwania:

Sortuj po:
19 500 zł
brutto
olej napędowy
4/5 drzwiowy
5 miejscowy
Reg. podkarpackie Rzeszów
ABS, alarm, c.zamek, el.ster.szyb, komputer pok., nawigacja sat., skóra, szyberd., wsp.kier., alu.felgi, samochód bezwypadk., hak
19 500 zł
brutto
  • Strona:
    1
Kliknij tutaj i otrzymuj nowe ogłoszenia na maila »
Osoby zainteresowane Audi Allroad brały pod uwagę również:

Najciekawsze opinie o Audi Allroad

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Krzysiek

liczba głosów: 168

Audi Allroad avant 2500 V6 TDI 163KM 2005r. kombi

Układ napędowy
silnik bardzo elastyczny, przed 2003r. trzeba uwazac na wytartą hydraulike ( wałki) po 2003 roku problemy byly sporadyczne, trzeba tez uwazac na pompe wtryskową VP 44, nie powinno sie jezdzic na niskim stanie paliwa bo pompa jest chlodzona paliwem, warto co 2-3 tankowanie nalac 0,5L oleju MIXOL ( tak tak ten do dwusówów :) ) do paliwa , polepszy to smarowanie samej pompy i wtryskiwaczy ktore lubia sie zacierac przy polskiej jakosci paliwa . Poza tym silnik 2.5 V6 TDI ( BCZ 163 KM) spala mi srednio ok 8L przy skrzyni biegów manualnej - a auto wazy prawie 2 tony. Naped quattro jest rewelacyjny - auto wyjedzie praktycznie wszedzie a w polaczeniu z pneumatyczna regulacja zawieszenia bije na glowe wiekszosc suwów
Widoczność
tu bez wiekszego komentarza , do przodu widac doskonale, tyl jak to w kombi troszke gorzej ale nie ma wiekszych problemow z widocznoscia
Komfort
co do komfortu to nie ma co pisać - klasa sama w sobie - cieżko znalezc cos chocby zblizonego , w srodku bardzo cicho, nie słychac ze to diesel - chyba ze otworzymy okna :) , bardzo ładny pomruk V6 tki
Nadwozie
jezdze allroadem z 5 osobowa rodzina , 2 doroslych i 3 dzieci - spokojnie mozna sie spakowac na dlugie wczasy, rowniez na codzien jest bardzo wygodnie, jakosc materialow bardzo dobra ( czego nie mozna powiedziec o modelu C6 ) skora tez bardzo dobre jakosci.
Układ jezdny
Pneumatyczne zawieszenie, 4 stopnie regulacji - pełny komfort, precyzyjny układ kierowniczy ( pamietajcie - do ukladu wspomagania lejemy tylko olej MINERALNY - nie syntetyk
Naprawy
awaryjnosc zalezy w glownej mierze od prawidlowej eksploatacji , wiekszosc tych aut ma krecone liczniki i w zwiazku z tym jest niewlasciwie eksploatowana . Rozrzad co 60-70 tys. km . Mechanicy mowia ze pompa VP 44 pada po ok 160 tys km . Czesci sa ogoleni dostepne zarowno nowe jak i z demontazu , cena jest bardzo przystepna jak na tej klasy samochod.
Wentylacja i ogrzewanie
klimatronic dwustrefowy, podgrzewane przednie fotele - nie potrzeba w sumie nic wiecej , no moze bylaby pelnia szczescia gdyby bylo podgrzewanie tylnej kanapy
Elektryka/elektronika
tu daje maxa bo nic sie nie popsulo nie liczac spalonej zarowki w podswietelniu tylnych drzwi
Autopowiadamiacz - Złap okazję! Nowe ogłoszenia na maila.

Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających
aktualnie wybrane warunki wyszukiwania:


 - dane wymagane
 - kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.

Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Paderewskiego 50, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...



Reklama
Znajdź www.Auto.pl na Facebooku: