Twoje kryteria wyszukiwania:
Sport ,Oś Skrętna, Bang Olufsen, Daytona, TV, Monitory, Headup,Webasto
369 900 złbrutto
Masaż| Oś skrętna |Kamera 360 |Webasto|Gwarancja
359 900 złbrutto
Laser|Masaż|Domyk|Bang|Dach Pan|Oś skrętna
319 900 złbrutto
Kamery 360, Oś skrętna, Panorama, NightVision, Lasery
369 900 złbrutto
55tfsi|340 KM| Bang&Olufsen|Oś skrętna|Masaż
334 900 złbrutto
SportExterior Fotele S, 21cali,Panorama, Laser, Oś skrętna, NighVision
379 900 złbrutto
3.0TDI 286KM Long B&O Matrix-Laser Alu20" HeadUp Kamery360 Webasto
369 750 złbrutto
3.0TDI 286KM Long B&O Matrix-Laser Alu20" HeadUp Kamery360 Webasto
369 750 złbrutto
3.0TDI 286KM Long B&O Matrix-Laser Alu20" HeadUp Kamery360 Webasto
369 750 złbrutto
340KM, Fotel Komfort Sport S, Laser, Sufit Alcantara, HUD
364 900 złbrutto
3.0TDI 286KM B&O Matrix-Laser Alu20" HeadUp Kamery360 Webasto
316 850 złbrutto
3.0TDI 286KM B&O Matrix-Laser Alu20" HeadUp Kamery360 Webasto
316 850 złbrutto
3.0TDI 286KM B&O Matrix-Laser Alu20" HeadUp Kamery360 Webasto
316 850 złbrutto
3,0tdi| Quattro |Pneumatyka|Szara skóra| 115 tyś km
152 900 złbrutto
50TDI | Quattro 286KM|Matrix|ACC|SPORT
275 000 złbrutto
S8 4.2TDI 350KM ! Full Opcja ! Zarejestrowana !
88 888 złbrutto
4.2 TDI Quattro Long Lift Ekrany HUD
151 581 złbrutto
przed rabatem: 198 000 zł brutto
3.0 TFSI Quattro Long Lift Kamery360 Panorama - Gwarancja Raty Zamiana
187 000 złbrutto
3.0TDI 286KM B&O Matrix-Laser Alu20" HeadUp Kamery360 Webasto
316 850 złbrutto
3.0TDI 286KM B&O Matrix-Laser Alu20" HeadUp Kamery360 Webasto
316 850 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 516
Samochód ten (jak zresztą każdy) trzeba kupować w dobrym stanie, z udokumentowanym serwisem. Przez rok eksploatacji wymieniałem wyłącznie części eksploatacyjne (niektóre z pewnością po raz pierwszy w historii tego auta - jak tuleje gumowo-metalowe wahaczy i wahacze /nie w każdym wahaczu da się wymienić same tuleje/ czy uszczelniacze półosi, przy czym istnieją zadziwiająco jak na tę klasę auta niedrogie zamienniki). Pomimo przebiegu silnik nie zużywa oleju, nie słychać hydroregulatorów zaworów, sądząc po dynamice podejrzewam też, że nie brakuje ani jednego konia mechanicznego...
Silnik V8 o pojemności 4.2, mocy 300 KM i momencie 400 Nm oraz skrzynia biegów automatyczna 5-cio biegowa + tiptronic (automatycznie dostosowująca program do stylu jazdy), przy aluminiowym nadwoziu o masie nieco ponad 1800 kg zapewniają dynamikę, z którą niewiele aut może sie równać, a mówimy tu o ponad 5 metrowej limuzynie.
Dobrze ustaw lusterka (pamiętaj, że nie służą do oglądania boków własnego auta tylko sąsiednich pasów ruchu) a nie będzie martwych pól. W cofaniu pomagają czujniki zbliżeniowe.
Pamiętamy, że samochód jest kompromisem pomiędzy komfortem i sportem, potrafi brać zakręty z imponującą prędkością, więc zawieszenie nie może zupełnie rozpieszczać miękkością, jednak kompromis ten jest bardzo dobrze dobrany. Fotele przednie nawet w wersji "cywilnej" (nie Recaro sport) zapewniają wystarczające trzymanie boczne i posiadają wszechstronną elektryczną regulację wraz z podparciem lędźwi, nawet po długiej podróży nie bolą plecy. Z tyłu jest dość miejsca nawet dla wysokich pasażerów, tylna kanapa jest też elektrycznie regulowana w mojej wersji. Przy dobrej nawierzchni i oponach w środku jest cisza nawet przy dużych szybkościach, silnika nie słychać w ogóle
Karoseria aluminiowa Audi Space Frame - lekka i sztywna, nigdy nie korodująca - ma niewielką konkurencję na świecie, auto ma ponad 5 metrów i wnętrze przestronne we wszystkich kierunkach, nie mam żadnych zastrzeżeń do ergonomii, do bagażnika mieszczą sie cztery 18-calowe felgi w kartonach płasko obok siebie(!), jest oczywiście worek na narty, wszystkie fotele i kanapa tylna i zagłówki mają elektryczną regulację, naturalnie od tej klasy limuzyn nie wymagamy składania tylnej kanapy w celu powiększania bagażnika
Wielowahaczowe dobrze zestrojone zawieszenie, jednocześnie komfortowe jak i sportowo trzymające sie drogi, siła wspomagania, precyzja układu kierowniczego, napęd na 4 koła, podwójne zaciski hamulcowe z przodu (4 klocki na koło), wentylowane tarcze również z tyłu, czujniki parkowania z tyłu - to wszystko składa się na taki wynik...
Komputerowo sterowany klimatronic o niezależnych nastawach dla kierowcy i pasażera, podgrzewane fotele, ogrzewanie postojowe Webasto z pilotem, automatyczne przewietrzanie postojowe zasilane bateriami słonecznymi solardach (trafiła mi sie wersja z pełnym wyposażeniem :)), przednia szyba nie przepuszcza nawet sygnału GPS(!) nie mówiąc o podczerwieni - czarny samochód z czarnymi skórami niemal nie nagrzewa się na słońcu - do dzisiaj niczego lepszego nie wymyślono
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: