Alfa Romeo 146 - sprzedam - osobowe

Wyniki 1 do 4 spośród 4 znalezionych.

Twoje kryteria wyszukiwania:

Sortuj po:
Alfa Romeo 146 Super stan -raty bez banku-zamia 1.4
999 zł
brutto

Rok produkcji: 2000r.

Przebieg: 137 000 km

Paliwo: benzyna

Drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 5

Reg.  śląskie, Orzesze-Woszczyce

ABS, alarm, c.zamek, el.ster.lusterka, wsp.kier. samochód bezwypadk., garażow., gwarancja

999 zł
brutto
Alfa Romeo 146  1.6
2 100 zł
brutto

Rok produkcji: 1995r.

Przebieg: 180 000 km

Moc: 103KM

Paliwo: benzyna

Klimatyzacja: ręczna

Reg.  łódzkie, k. Radomska

ABS, c.zamek, el.ster.szyb, el.ster.lusterka, wsp.kier.

2 100 zł
brutto
Alfa Romeo 146 zadbana--POLECAM 1.4
6 900 zł
brutto

Rok produkcji: 2000r.

Przebieg: 125 000 km

Moc: 100KM

Paliwo: benzyna

Drzwi: 4/5

Ilość miejsc: 5

Reg.  śląskie, Orzesze

poduszka pow., immobiliser, c.zamek, el.ster.szyb, el.ster.lusterka, wsp.kier.

6 900 zł
brutto
Alfa Romeo 146  1.6
15 000 zł

Rok produkcji: 1996r.

Przebieg: 190 000 km

Paliwo: benzyna

Drzwi: 2/3

Ilość miejsc: 2

Reg.  mazowieckie, -

szyberd.

15 000 zł
  • Strona:
    1
Kliknij tutaj i otrzymuj nowe ogłoszenia na maila »
Osoby zainteresowane Alfą Romeo 146 brały pod uwagę również:

Najciekawsze opinie o Alfie Romeo 146

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 300

Alfa Romeo 146 1600 Boxer 0KM 1997r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna
Alfa Romeo 146 to auto które nie potrzebuje tuningu optycznego żeby pokazać swoją klasę. Tylko rasowa 146 posiada wdzięczny dla ucha silnik BOXERA. Spalanie owszem duże, ale jak tu nie lać.
Układ napędowy
Silnik BOXER pracuje bardzo przyjemnie lecz niema nic z niczego, potrzebuje do tego sporo paliwka, skrzynia biegów max. 150tys.km i do remontu, ale to już reguła. Przyspieszenie super do czwartego biegu, na piątym gorzej (5 osób). Zmiana biegów elastyczna i cicha.
Widoczność
Martwy punkt to zmora większości aut, również i w Alfie. Wystarczy dodatkowo nakleić na lusterka mniejsze specjalnie do tego stworzone i po problemie. Koszt około 20 złotych.
Komfort
Jak na ""półsportowe"" autko zawieszenie jest dość twarde, da się to odczuć na naszych drogach niewątpliwie często. Alfa pod obciążeniem pięknie płynie po szosie. Fotele przednie jak i tylne są wygodne ale dla czterech osób. Wyciszenie - nie jest to rzędówka i nie wyobrażam sobie jazdy alfą z całkowitym wytłumieniem pięknego pomruku BOXERA.
Nadwozie
Z zewnątrz tego nie widać ale miejsca w tym aucie jest dużo, dla bardziej wymagających polecam zakup busa. Karoseria w tym roczniku ocynkowana, rdzy brak pod warunkiem że są nadkola i konserwacja przed zimą. Po podniesieniu klapy bagażnika i złożeniu tylnych siedzeń wchodzi standardowa szafa dwu drzwiowa - wiem to z autopsji. Zegary czytelne, pozostałe instrumenty pod ręką.
Układ jezdny
Jeżdżę latem na 15,zimą na 14 calowych continentalach. Uwaga alfa zachowuje się niestabilnie na zakrętach przy większych prędkościach, za sztywno w nie wchodzi, ale nóżka z gazu i jest ok.Przyjemnie pracujący BOXER to niewątpliwie nagroda za te niedogodności.
Naprawy
Większość części podwozia pasuje od Fiata. Ceny umiarkowane. Jeżeli zrobisz wszystko sam to naprawdę nie odczujesz tego po kieszeni.
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie koniecznie trzeba zasłonić pół chłodnicy - poniżej -15, żeby ogrzewanie wnętrza spełniało swoje zadanie. Nawiewy na pięć z plusem . Dobra rada - w zimę rozgrzej auto przed wyjazdem na postoju, wystarczy 5 minut na wolnych obrotach. Natomiast latem fajnie jak jest klima, jak w każdym innym aucie zapewne.
Elektryka/elektronika
Bez zarzutu. Nie miałem najmniejszych problemów z wilgocią. Żarówki podświetlające kokpit padły po kolei po 7 latach, ale nic nie jest wieczne.

Autopowiadamiacz - Złap okazję! Nowe ogłoszenia na maila.

Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających
aktualnie wybrane warunki wyszukiwania:




Reklama

Alfaholicy.org

Znajdź www.Auto.pl na Facebooku: