Twoje kryteria wyszukiwania:
Automat/Podgrzewane fotele/Klimatronik/Panorama dach/Alufelgi/Tempomat
26 000 złbrutto
full led m pakiet śliczna zadbana bez wkładu finansowego manual
124 777 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
full LEDm skóra, navi, klima auto, czuniki parkowania
60 600 złbrutto
2.0 150KM Diesel*Salon PL*Fv23%*Automat*Bezwypadkowy
52 500 złnetto
64 575 zł brutto
2.0 150 KM* GT3* Vat23%* Salon PL* 1 Wł* Serwis ASO* Automat* Kamera
77 999 złnetto
95 939 zł brutto
SalonPL*Fvat23%*1Wł*Automat*AsoBMW*Bezwypadek*Navi*
62 599 złnetto
76 997 zł brutto
320D*190KM*SalonPL*Fvat23%*Dekra*Bezwypadek*Navi*Asystent*1Wł
64 799 złnetto
79 703 zł brutto
G21*SalonPL*Fvat23%*1Wł*AsoBMW*Automat*LED
68 999 złnetto
84 869 zł brutto
328i X-Drive 245KM*Automat*Szyberdach* Klimatronik*Jasna Skóra
62 900 złbrutto
sprowadzony ze Szwajcarii - opłacony -zarejestrowany - ASO - FV23%VAT
27 800 złbrutto
14 500 złbrutto
I Wł, Krajowy, BEZSZKODOWY 100%,I rej.2021r, 63tys km, B. Ładny,Vat23%
116 900 złbrutto
20d 190 KM Touring xDrive Bussines Advant. Salon IT. FV-23%
77 900 złbrutto
FV23 330e PHEV Sport Line ACC HUD Navi Laser Skóra Grzane Sporty HiFi
128 700 złbrutto
BMW 320i E46 !! Manual !! 2.0 R6 150KM !! autaniszowe.pl !!
15 000 złbrutto
330e 292KM Plug in M Sport pakiet Gwarancja
186 910 złnetto
229 899 zł brutto
Touring 3.0 D 197 KM Klimatronic Alu Navi Xenon Kredyt Bez BIK i KRD
29 500 złbrutto
SPORT LINE
45 500 złbrutto
GRATIS! Pakiet serwisowy o wartości 500 PLN!
68 300 złbrutto
2.0i 170km Sport Automat Bezwypadkowa Super Stan
34 900 złbrutto
użytkownik: Michał
liczba głosów: 423
Uważam że BMW serii 3 w wersji 320d jest świetnym, godnym polecenia samochodem. Wygląda rewelacyjnie (w moim jest pełny pakiet wizualny "M" łącznie z felgami, świetnie się prowadzi, jest naprawdę dynamiczny i nie wiele pali. Dodatkowa zaleta - jest chyba jeszcze za drogi żeby jeździło nim wielu bezwłosych w sportowym ubraniu wielbicieli marki. Chociaż oni na szczęście przesiadają się na Audi :)
150 konny diesel 2.0 dostępny w tym BMW od 2002 roku jest rewelacyjny. Ponad 300 Nm momentu obrotowego potrafi wywołać szeroki uśmiech na twarzy kierowcy. Szczególnie satysfakcjonujące jest przyspieszanie od ok 60 do 120 a nawet 140 km/h - wyprzedzanie TIRów to dodatkowa frajda w podróży. Krótki lewarek zmiany biegów jest fenomenalny.
Mocno nachylona przednia szyba i masywna deska rozdzielcza powodują, że nie jest to auto dla kierowców, którzy muszą siedzieć wysoko i widzieć przód maski. Widoczność przez tylną szybę ogranicza dość wysoki kufer, ale jest parktronic. Lusterka wystarczające, Wewnętrzne samościemniające się jak dla mnie przyciemnia się trochę za mało.
W mojej wersji jest zawieszenie z M Pakietu, więc jest nieco twardsze niż zwykłe - stąd niższa ocena, chociaż ja osobiście wolę taką charakterystykę niż bujanie nawozia. Przednie fotele mam w wersji sportowej, świetnie trzymają na boki a regulacja w wielu płaszczyznach, również z podparciem ud daje możliwość podróżowania przez wiele godzin bez wysiłku. Wyciszenie rewelacyjne i niesamowita akustyka we wnętrzu - jakby auto było projektowanie dla systemu audio.
Ergonomia wnętrza jest bez zarzutu, miejsca dla siedzących z przodu pod dostatkiem, można też bardzo nisko ustawić siedzenie, natomiast z tyłu bardzo wygodnie ale ciaśniej. Polecam podróż czteroosobową z rozłożonym podłokietnikiem z tyłu. Jestem dość wysoki i daleko odsuwam siedzenie kierowcy, co powoduje że nie ma wiele miejsca na nogi za mną. Byłem tym nieco zaskoczony w tym samochodzie. Bagażnik 440 litrów nie jest mały, ale otwór załadunkowy stanowi ograniczenie. Można wpakować dużo małych toreb :)
Moja wersja posiada zawieszenie z M Pakietu, dlatego jest odrobinę obniżone i utwardzone w porównaniu z seryjną 3, powoduje to, że bardziej odczuwa się dziury i nierówności, daje jednak większy komfort w szybszych łukach, dzięki czemu DSC nie musi często interweniować. Parkowanie ułatwia Parktronic.
Póki co nie miałem w tym aucie żadnej awarii, natomiast koszty napraw nie są małe - szacuję to po zasięgnięciu informacji na ten temat. Lepiej niech się nie psuje...
Klimatyzacja automatyczna wspaniale radzi sobie z ogrzewaniem jak i schładzaniem wnętrza, a także z odparowywaniem szyb.
Wszystkie elementy elektryczne wydają się być dobrze zaizolowane, nie miałem dotąd żadnych problemów. To samo dotyczy elektroniki. Dotąd nie było awarii lusterek, szyb, ani elektrycznie wysuwanej rolety z tyłu. Elektryczne otwieranie bagażnika za pomocą przycisku w kluczyku też nie szwankuje.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: