Twoje kryteria wyszukiwania:
Podgrzewane fotele kanapa, Kamera 360, Szyber dach, LED, Navi, Serwis
79 900 złbrutto
Long_50 TDI_286KM_Masaże_B&O_Skrętna oś_Panorama_HeadUp_Kamera360_FV23
429 900 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
60_TFSI_460KM_Quattro_MatrixHD_B&O_HeadUp_Pneumatyka_Kamera360_FV23%
524 900 złbrutto
3.0TDI(233KM)*Xenon*Navi*Skóry*El.Fotele*Szyber*El.Klapa*Bose*F1*Alu19
33 900 złbrutto
4.2 MPI QUATTRO 334KM*SOLAR*Xenon*Comforty*Alu*Navi GPS*Z Niemiec
38 000 złbrutto
4.2 FSI 372 KM, Long, Quattro, Dociągi, Masaże, LED, Kamera, Bluetooth
74 990 złbrutto
50 TDI 286 KM Long MatrixLed HUD B&O Advance Black Lodówka Noktowizor
429 750 złbrutto
215 346 złnetto
264 876 zł brutto
L 60 TFSI mHEV Quattro Tiptronic! Z Polskiego Salonu! Faktura VAT!
399 850 złbrutto
L 60 TFSI mHEV Quattro Tiptronic! Z Polskiego Salonu! Faktura VAT!
399 850 złbrutto
L 60 TFSI mHEV Quattro Tiptronic! Z Polskiego Salonu! Faktura VAT!
399 850 złbrutto
50TDI Quattro 286KM HD Matrix LED Kamery360 ACC Gwar.2026 SalonPL
358 000 złbrutto
50TDI Quattro 286KM HD Matrix LED Kamery360 ACC Gwar.2026 SalonPL
358 000 złbrutto
50TDI Quattro 286KM HD Matrix LED Kamery360 ACC Gwar.2026 SalonPL
358 000 złbrutto
50TDI Quattro 286KM HD Matrix LED Kamery360 ACC Gwar.2026 SalonPL
358 000 złbrutto
50TDI Quattro 286KM HD Matrix LED Kamery360 ACC Gwar.2026 SalonPL
358 000 złbrutto
50TDI Quattro 286KM HD Matrix LED Kamery360 ACC Gwar.2026 SalonPL
358 000 złbrutto
50TDI Quattro 286KM HD Matrix LED Kamery360 ACC Gwar.2026 SalonPL
358 000 złbrutto
50TDI Quattro 286KM HD Matrix LED Kamery360 ACC Gwar.2026 SalonPL
358 000 złbrutto
2.0 TFSI hybrid 211KM automat Bang & Olufsen kamera 360
76 000 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 579
Samochód ten (jak zresztą każdy) trzeba kupować w dobrym stanie, z udokumentowanym serwisem. Przez rok eksploatacji wymieniałem wyłącznie części eksploatacyjne (niektóre z pewnością po raz pierwszy w historii tego auta - jak tuleje gumowo-metalowe wahaczy i wahacze /nie w każdym wahaczu da się wymienić same tuleje/ czy uszczelniacze półosi, przy czym istnieją zadziwiająco jak na tę klasę auta niedrogie zamienniki). Pomimo przebiegu silnik nie zużywa oleju, nie słychać hydroregulatorów zaworów, sądząc po dynamice podejrzewam też, że nie brakuje ani jednego konia mechanicznego...
Silnik V8 o pojemności 4.2, mocy 300 KM i momencie 400 Nm oraz skrzynia biegów automatyczna 5-cio biegowa + tiptronic (automatycznie dostosowująca program do stylu jazdy), przy aluminiowym nadwoziu o masie nieco ponad 1800 kg zapewniają dynamikę, z którą niewiele aut może sie równać, a mówimy tu o ponad 5 metrowej limuzynie.
Dobrze ustaw lusterka (pamiętaj, że nie służą do oglądania boków własnego auta tylko sąsiednich pasów ruchu) a nie będzie martwych pól. W cofaniu pomagają czujniki zbliżeniowe.
Pamiętamy, że samochód jest kompromisem pomiędzy komfortem i sportem, potrafi brać zakręty z imponującą prędkością, więc zawieszenie nie może zupełnie rozpieszczać miękkością, jednak kompromis ten jest bardzo dobrze dobrany. Fotele przednie nawet w wersji "cywilnej" (nie Recaro sport) zapewniają wystarczające trzymanie boczne i posiadają wszechstronną elektryczną regulację wraz z podparciem lędźwi, nawet po długiej podróży nie bolą plecy. Z tyłu jest dość miejsca nawet dla wysokich pasażerów, tylna kanapa jest też elektrycznie regulowana w mojej wersji. Przy dobrej nawierzchni i oponach w środku jest cisza nawet przy dużych szybkościach, silnika nie słychać w ogóle
Karoseria aluminiowa Audi Space Frame - lekka i sztywna, nigdy nie korodująca - ma niewielką konkurencję na świecie, auto ma ponad 5 metrów i wnętrze przestronne we wszystkich kierunkach, nie mam żadnych zastrzeżeń do ergonomii, do bagażnika mieszczą sie cztery 18-calowe felgi w kartonach płasko obok siebie(!), jest oczywiście worek na narty, wszystkie fotele i kanapa tylna i zagłówki mają elektryczną regulację, naturalnie od tej klasy limuzyn nie wymagamy składania tylnej kanapy w celu powiększania bagażnika
Wielowahaczowe dobrze zestrojone zawieszenie, jednocześnie komfortowe jak i sportowo trzymające sie drogi, siła wspomagania, precyzja układu kierowniczego, napęd na 4 koła, podwójne zaciski hamulcowe z przodu (4 klocki na koło), wentylowane tarcze również z tyłu, czujniki parkowania z tyłu - to wszystko składa się na taki wynik...
Komputerowo sterowany klimatronic o niezależnych nastawach dla kierowcy i pasażera, podgrzewane fotele, ogrzewanie postojowe Webasto z pilotem, automatyczne przewietrzanie postojowe zasilane bateriami słonecznymi solardach (trafiła mi sie wersja z pełnym wyposażeniem :)), przednia szyba nie przepuszcza nawet sygnału GPS(!) nie mówiąc o podczerwieni - czarny samochód z czarnymi skórami niemal nie nagrzewa się na słońcu - do dzisiaj niczego lepszego nie wymyślono
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: