Twoje kryteria wyszukiwania:
40TDI 204KM Quattro Stronic S-line B&O Kamera LedMatrix Ambient
199 980 złbrutto
2.0 TFSI 252 KM Quattro Stronic Led Nav TempomatAcc Alcantara Kamera
145 850 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
40TDI Sport 40 TDI quattro S-line Matrix Bang&Olufsen
268 750 złbrutto
1.8 Turbo 150KM Gaz LPG Automat Klima
15 900 złbrutto
40 TDI Quattro Sport Stronic B&O LED Hak Ambiente Alcantara Tempomat
179 850 złbrutto
50 TDI V6 286KM Quattro Led Virtual Nav Tempomat ACC Kamera HAK Panora
239 850 złbrutto
50 TDI quattro tiptronic Virtual LED Matrix B&O Kamera Ambiente
219 850 złbrutto
45 TDI V6 231 KM Quattro Panorama Led Virtual Nav Tempomat Hak
199 850 złbrutto
45 TFSI 245KM Quattro Panorama TempomatACC Virtual Ambiente B&O
209 750 złbrutto
3.0.BITDI 4X4 automat doinwestowany gwarancja przebiegu Android Auto
138 300 złbrutto
45 TDI V6 231 KM Quattro Led Virtual Nav Tempomat ACC Kamera
199 850 złbrutto
Navi*Klimatronik*GrzaneFotele*Alu*Komputer*Tempomat*Gwaracja VGS !!!
26 990 złbrutto
45 TDI V6 231 KM Quattro Panorama Led Virtual Nav Tempomat Hak
209 850 złbrutto
Cena katalogowa 401 tyś.zł. 55 TFSIe Plug-In 367KM MatrixHD
299 750 złbrutto
Cena katalogowa 469 tyś.zł. 55 TFSIe Plug-In 367KM MatrixHD Panorama
299 980 złbrutto
40TDI 204KM Quattro Stronic S-line B&O Kamera LedMatrix Ambient
199 980 złbrutto
40TDI 204KM Quattro Stronic S-line B&O Kamera LedMatrix Ambient
199 980 złbrutto
40TDI 204KM Quattro Stronic S-line B&O Kamera LedMatrix Ambient
199 980 złbrutto
2.0 TDI 170KM*Lift* S-Line*Automat*Navi MMI*LEDXenon*Sportsitz
36 900 złbrutto
2.0 TFSI 252 KM Quattro Stronic Led Nav TempomatAcc Alcantara Kamera
145 850 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 417
Z doświadczenia wiem, że inni użytkownicy mają te same problemy. Często się zdarza jeszcze awaria DPF wywołana przez EGR, o czym mechanicy rzadko wiedzą. WYmiany DPF (DROGIE!!!) nie wiele zmieniają. Wymiana EGR dopiero daje efekt. Są doświadczenia znajomych którzy mają takie same auta.
Uwaga na kolektory: dolotowy i spalinowy. Przy kupnie trzeba sprawdzić czy były wymieniane. Jeżeli nie, to w wersji oszczędnej to koszt ok 4000 PLN za obydwa. Spalinowy warto poszukać od E39 - pasuje, a jest z żeliwa i nie pęka jak te ze stopów.
Generalnie oki. Uwaga na tylną otwieraną szybę w klapie.
Dość komfortowe auto, ale ma trochę problemów z pneumatycznym zawieszeniem z tyłu. Trzeba zwrócić uwagę na stan miechów. Jeżeli są zużyte, to ich wymiana jest baaaardzo droga...
Trzeba zwrócić uwagę na tylną klapę i podszybie. tam często rdzewieje, a ciężko znaleźć na rynku używaną bez rdzy... trochę za mało schowków jak na takie duże auto. Poza tym oki.
Auto ma problemy z przednim zawieszeniem. Nie było bite, a już 2 raz ma wymieniane dolne wahacze i końcówki drążków (w obu przypadkach Lemforder!!!)
Generalnie dużo używanych części jest dostępnych, ale nie są w wiele lepszym stanie od posiadanych. Od nowszych modeli, zwłaszcza elektronika, nie zawsze działa, co podraża koszty bardzo
Generalnie działa dobrze, poza: dogrzewaniem, webasto, przewietrzaniem, i nawiewem na szyby.... Webasto jest meeega problemem. Nie ma do niego części zamiennych (do samego pieca) i nie ma fachowców którzy byli by w stanie je naprawić. BMW nie ma jak zdiagnozować urządzenia, bo sterownik jest Webasto, a Webasto też nie może zdiagnozować, bo robi się to przez diagnostykę auta. MOżna je wymienić, ale koszt pieca to ponad 6000 dostępne tylko w serwisie. Nie kupujcie piecy na allegro, bo różnica w numerze części chociaż o 1 cyfrę powoduje że nie da się uruchomić nawet po przeprogramowaniu urządzenia. Poza tym spełnia funkcję dogrzewania silnika, a jak nie działa to ciągle silnik jest nie dogrzany.
Bardzo duża usterkowość. Moduły są w takich miejscach że zamakają. Poza tym auto "żyje" włąsnym życiem. Nie wiadomo dlaczego pewne rzeczy same się włączają. Innym razem nie można ich wyłączyć (np cały czas przy uruchamianiu włącza się komputer podróży...) Często pali się wzmacniacz antenowy (pod spoilerem tylnej klapy) na skutek zamoknięcia. Podobnie moduły prądowe (pod kołem zapasowym). Źle rozwiązane kwestie kabli. Gdzieś jest uszkodzona (na wejściu do tylnej klapy) i nie można sobie z tym poradzić. Efekt? Nie działą sterowanie zamkiem z kluczyka... jeszcze parę innych rzeczy również. Generalnie bez kompa nie podchodź i to jak jesteś jeszcze baaaardzo dobrym specem, a takich praktycznie od tego auta nie ma...
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: