Twoje kryteria wyszukiwania:
PROMOCJA - Pisemna Gwarancja 12 miesięcy
75 850 złbrutto
*Zamiana* LEDY 1.2 Dynamique 75KM 98tyś/km Tempomat Klima
59 900 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
1.5 dCi 90Km Tablet Klimatyzacja PDC Tempomat Halogeny Komputer Alu
28 900 złbrutto
LIMITED 1.2 16V !!! Navi Klima Led Tempomat Halogeny Komputer Alu
39 900 złbrutto
1,4 90 KM Lift Led Grzana Kiera Navi Stan BDB
29 900 złbrutto
1.2 16V*ALIZE*Klima*Elektryka*Alusy*Super Stan*Zadbany*ZOBACZ!!!
11 990 złbrutto
1.1 CRDI*SPIRIT*Klima*Elektryka*5l/100km*Zadbana*Serwisowana*ZOBACZ!!!
20 990 złbrutto
1.0 90 KM 100% 42 Tyś km Stan Idealny Możliwe Raty Zapraszamy !!!
29 900 złbrutto
LIMITED*Lift*Klima*Alu*LED*70.000km*Piękny*Oryginał*1Wł*Niemcy
33 900 złbrutto
1.5 1wł Zarejestrowany Klima LED Kolorowy wyświetlacz 6biegów Tempomat
48 900 złbrutto
1.2i*8v*58KM*KLIMA*niemcy*serwis*ASO*stan*BDB*1WŁ*StanBDB*Bez*Rdzy
6 990 złbrutto
Zarejestrowany Ubezpieczony
39 900 złbrutto
1.2 Tce 100HP*Lift*NIGHT&DAY*Panorama*ALU*Halogeny*Relingi*Z Niemiec
21 500 złbrutto
1.2 75HP*Lifting*Dynamique*Klima*Soczewka*ISOFIX*Halogen*Z Niemiec
14 000 złbrutto
1 Właściciel, 2012r, Wyjątkowo Zadbany, Full Serwis, Z Niemiec
26 900 złbrutto
1.2 TCe 101KM Klimatyzacja Navi
13 500 złbrutto
1,4 Benzyna 97 KM, Klimatyzacja, 4 x Elektryczne szyby, Bluetooth
11 900 złbrutto
1,2 Benzyna KM, Klimatyzacja, Isofix, Dwa Klucze, Metalik, Zadbany !
7 990 złbrutto
Wyątkowa Wersja
35 600 złbrutto
Niski Przebieg IV NOWY MODEL
46 400 złbrutto
użytkownik: elektor
liczba głosów: 456
zalety: piękna linia nadwozia, niski koszt eksploatacyjny, niewielkie spalanie zarówno 95 jak i LPG, wygodny, zwinny, jak na taki bagażnik jak ma clio I to super pakowne (przy rozłożonych tylnych siedzeniach) wady: humory elektyki, trzeszczące pastiki, zbyt głośno w aucie przy wyższych obrotach silnika :-( .
silnik w clio to jeden z lepszych i ekonomiczniejszych z tamtych lat produkcji. dobrym motorem jest jeszcze 1.9 D . silnik niestety za głośny, lubią klekotac zawory mimo regulacji - taki urok tego silnika :-) silniczki w tak wiekowych autkach lubią brac olej, ale mimo to są dynamiczne i pracują dośc równo. skrzynia biegów dośc lekko pracuje, naj mniej precyzyjnie wchodzi 1 bieg, ale i z tym nie ma problemu. silnik jest dosyc elastyczny, spokojnie na 5 biegu można jechac 60km/h (około 1500obr/min). autko z tym silnikiem najlepiej przyspiesza w granicach 3000-3700obr/min. największy moment obrotowy jest chyba przy 3500obr/min.
widocznośc z przodu świetna. przednie słupki są wąskie więc "przednie rogi" bardzo dobrze widoczne. natomiast widocznośc z tyłu rewelacja. parkowa można tyłem na przysłowiową kartkę. słupki tylne także jak na design karoserii nie są szerokie, także widocznośc z tyłu świetna. gorzej mają się niestety lusterka boczne, do którech trzeba się przyzwyczaic. są jak na moje oko trochę za małe. poprawiono je w wersjach fazy trzeciej czyli po roku 1996, tam są już nieco większe. jak ktoś nie przyzwyczai się to polecam wymianę szkieł lusterek na sferyczne bądź asferyczne (około 50zł na allegro) lusterko wewnętrzne jeśli się już dobrze ustawi to naprawdę dobrze pokazuje otoczenie za autem. "ciemny punkt" auta jak i w innym nie widoczny w żadnym lusterku na wysokości tylnego prawego koła). w lusterkach asferycznych problem znika.
autko ma raczej miękkie zawieszenie, ale nie takie pontonowe jak astra I, jest bardziej twarde. jak już wspomniałem nie lubi nierówności zwłaszcza naszych polskich. trzeba uważac na duże dziury, wbrew pozorom zawieszenie znacznie, znacznie delikatniejsze niż w golfach. wnętrze jest przytulne i świetnie się można w nim czuc gdy obroty silnika nie przekroczą 3000obr/min. powyżej jest już głośno, zbyt głośno, także wyciszenie wnętrza autka od komory silnika słabe. znacznie lepiej i dużo ciszej jest w fazie trzeciej clio czyli po roku 1996. fotele są wygodne zarówno z przodu jak i z tyłu. spokojnie można wytrzymac długą podróż.
auto w wersji 3D ma bardzo duże drzwi przednie otwierające się prawie do 80 stopni, więc zajęcie miejsca także z tyłu nie robi żadnego problemu. schowki... w kokpicie jest kieszeń dośc głęboka z zamknięciem lub bez zamknięcia (zależy od modelu, ja mam RT i tu jest zamukany schowek z podświetleniem). dwa miejsca schowkowe są pod siedzeniami przednimi i to wszystko :-( dodam jeszcze że w clio jest jeszcze coś, za co Francuzi powinni otrzymac medal... radio jest chowane za klapką, którą wystarczy tylko podnieśc lub opuścic. w rzadnym innym aucie tego nie znalazłem. super rozwiązanie, nie trzeba zabiera panelu z radia :-) na osłonach przeciwsłonecznych obu są lustereczka... gradka dla kobiet kierowców i pasażerów :-) ergonomia... wszystko jest pod ręką, do niczego nie trzeba się wspinac, wszystko jest na wyciągnięcie ręki. plastiki użyte do wykończenia auta są dośc dobrej jakości. gorzej z ich spasowaniem, najczęściej trzeszczy podczas jazdy lampka w podsufitce :-( auto mimo lat jest odporne na korozję. lecą zazwyczaj tylko tylne nadkola. przednie nie, progi... naprawdę musiałby by to samochód flejtucha żeby poleciały. tylne siedzenia można zdjąc w ciągu 20 sekund. tylna kanapa dwudzielna więc po rozłożeniu tylnego rzędu siedzeń bagażnik jest spory (gdyby nie ta butla :-) ). gdy nie ma butli bagażnik jest jak na rozmiary autka imponujący. przyznam szczerze, że mimo butli moja renia nadal mnie zadziwia. co chcę przewieśc zawsze przewiozę, kwestia organizacyjna :-), ale renia potrafi wiele. zegary są bardzo dobrze widoczne, przełączniki podświetlone, więc widac wszystkie także pociemku.
autko prowadzi się świetnie. "nie lubi" poprzecznych nierówności zwłaszcza przy większych prędkościach, jest trochę wtedy nieprzewidywalne. nie polecam brac ostrych zakrętów z dużą prędkością - pojawia się nadsterownośc. nieco lepiej prowadzi się z niewielkim obciążeniem, choc jak zasiądą 4 dorosłe osoby w aucie tył jak dla mnie trochę za bardzo siada. do powyższego dodam, że zawieszenie mam sprawne.
jak widac z listy w autku odpukac przez półtora roku oprócz normalnych wymian eksploatacyjnych nie robiłem nic. to wdzięczne autko i jeśli się o nie dba to ono dba o nas. części nie są drogie przewody janmorowskie 80zł kompletny rozrząd (pasek, rolka, napinacz) około 220zł kopułka 32zł, palec 8zł filtr powietrza 11zł filtr paliwa 21zł świece NGK komplet około 42zł
autko rozgrzewa się szybciutko do temperatury normalnej pracy. wystarczy przejechac około 3 km lub pozostawi autko pracujące na kilka minut aby leciało już ciepłe powietrze. nawiewy są wydajne dobrze rozprowadzają wydmuch.
z elektroniką odpukac problemów nie ma (autko na monowtrysku). co do elektryki to zdarzają się małe, raczej nie dokuczliwe awarie w stylu braki podświetlenia zegarka, czasem problemy ze złączem silniczka dmuchawy (styki i wypalające się kostki), braki w kontrolkach na desce rozdzielczej.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: