Osobowe - Ford Focus, Opel Astra - sprzedam

Wyniki 1 do 20 spośród 1 881

Twoje kryteria wyszukiwania:

Sortuj po:

Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.4dm3 140KM 2011r. 206 591km

1.4 Turbo 140KM Cosmo Navi Alu19 Service NAP !!!

26 900 złbrutto

benzyna
4/5 drzwiowy
5 miejscowy
klimatyzacja automatyczna
Reg. mazowieckie Sokołów Podlaski
  • ABS, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, cz. parkowania - tył, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, książka serwisowa, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.4dm3 120KM 2012r. 238 304km

    1.4 Turbo Anniversary Edition Skóra Navi Alu Service NAP

    24 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Sokołów Podlaski
  • alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., lampy dzienne LED, cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, książka serwisowa, aut. hamulec postojowy, hak, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Jak kupić używane auto - bezpłatny auto poradnik

    Jak kupić używane auto?

    Kupno samochodu - kompendium wiedzy

    Pobierz bezpłatny poradnik, przygotowany specjalnie dla kupujących używane auto.

    Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!

     - dane wymagane
     - kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.

    Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
    czytaj więcej...

    Sprawdzony NiekręconyOpel Astra 1.8dm3 140KM 2007r. 248 000km

    *1.8 Twin Top*Klimatyzacja*Tempomat*Zadbany

    15 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. śląskie Częstochowa
  • ABS, kontrola trakcji, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., dach otwierany el., cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, samochód bezwypadk., garażow., stan bardzo dobry
  • Ford Focus 1.5dm3 120KM 2017r. 184 950km

    1.5 TDCi 120KM Klimatronic Salon Polska

    36 800 złbrutto

    rata od: 740zł
    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. lubelskie Łuków
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, wsp.kier., cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, cz. parkowania - tył, ACS - sys. zab. po kolizji, sys. głośnomówiący, ekran dotyk., pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.6dm3 136KM 2015r. 210 650km

    1.6 CDTi 136KM Klima Półskóra Grzane fotele Tempomat

    24 900 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. lubelskie Łuków
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., podgrzewany fotel pasaż., podgrz. fotel kier., cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, garażow., serwisowany w ASO, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, stan bardzo dobry
  • Ford Focus 1dm3 125KM 2016r. 132 128km

    1.0 EcoBoost nawigacja ST Line gwarancja przebiegu doinwestowany

    49 300 złbrutto

    rata od: 991zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. podkarpackie Sędziszów Małopolski
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., lampy dzienne LED, cz. deszczu, podgrz. przednia szyba, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ogr. prędkości, ESP, smartcard / hands free / smartkey, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, sys. sterow. głosem, ekran dotyk., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, stan bardzo dobry
  • Ford Focus 1dm3 125KM 2018r. 105 617km

    1.0EcoBoost nawigacja doinwestowany bezwypadkowy gwarancja przebiegu

    36 100 złnetto

    44 403 zł brutto

    rata od: 726zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. podkarpackie Sędziszów Małopolski
  • ABS, kontrola trakcji, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., lampy dzienne LED, cz. deszczu, podgrz. przednia szyba, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ogr. prędkości, ESP, Apple CarPlay, Android Auto, cz. parkowania - tył, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, ekran dotyk., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, książka serwisowa, możliwa zamiana, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1dm3 105KM 2017r. 76 739km

    1.0Turbo nawigacja PDCx2 Android Auto Car Play gwarancja przebiegu

    46 400 złbrutto

    rata od: 933zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. podkarpackie Sędziszów Małopolski
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., lampy dzienne LED, cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ogr. prędkości, ESP, Apple CarPlay, Android Auto, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, sys. sterow. głosem, ekran dotyk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Ford Focus 1.6dm3 101KM 2007r. 211 000km

    1.6 16V*SilverX*Klima*Elektryka*Alu*Podgrz.Szyba*Zadbany*Zobacz!!!

    10 990 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. wielkopolskie Piła
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, wsp.kier., podgrz. przednia szyba, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 2dm3 165KM 2013r. 135 000km

    2.0 CDTI*ENJOY*Climatronic*Alu*Grz.Kier. i Fotele*LED*Super Stan*ZOBAC

    24 990 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. wielkopolskie Piła
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., podgrzewany fotel pasaż., lampy dzienne LED, dach otwierany el., kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, zest. głośnomówiący, pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, aut. hamulec postojowy, stan bardzo dobry
  • Ford Focus 1.6dm3 115KM 2012r. 230 000km

    1.6 TDCI*Klima*Pełna Elektryka*Alu*Serwisowany*Zadbany*ZOBACZ!!!

    21 990 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. wielkopolskie Piła
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., podgrzewany fotel pasaż., podgrz. fotel kier., cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, zest. głośnomówiący, pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, wł. niepalący, możliwa zamiana, hak, blokada drzwi podczas jazdy
  • Ford Focus 1.6dm3 90KM 2009r. 200 000km

    Niski przebieg, klimatyzacja, fabrycznie bez DPF i dwumasy

    12 900 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. pomorskie Wejherowo
  • ABS, kontrola trakcji, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., ISOFIX, ESP, samochód bezwypadk., garażow., gwarancja, wł. niepalący, możliwa zamiana, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.4dm3 140KM 2011r. 184 214km

    1.4T(140KM) BI-Xenon Ledy pół-skóry chrom bagażnik na rowery

    27 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Ostrów Mazowiecka
  • kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., podgrzewany fotel pasaż., lampy dzienne LED, podgrz. fotel kier., cz. deszczu, podgrz. przednia szyba, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, cz. parkowania - tył, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, wł. niepalący, książka serwisowa, aut. hamulec postojowy, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.7dm3 125KM 2012r. 191 000km

    1.7D 125KM, 2012r Wersja 150Lat, Półskóra, 191tyś km,

    24 900 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Radom
  • ABS, kontrola trakcji, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., podgrzewany fotel pasaż., podgrz. fotel kier., cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, cz. parkowania - tył, samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, stan bardzo dobry
  • Ford Focus 1.6dm3 150KM 2012r. 196 257km

    1.6i(150KM)*ST Line*Bi-Xenon*Led*Navi*Kamera*Asyst.Pasa*BLS*Alu16"ASO

    29 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Ostrów Mazowiecki
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., podgrzewany fotel pasaż., lampy dzienne LED, akt. asyst. zmiany pasa ruchu, podgrz. fotel kier., cz. deszczu, podgrz. przednia szyba, kierownica wielofunkc., DVD, ISOFIX, kam. cofania, ESP, asyst. pasa ruchu, cz. martwego pola, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, cyfrowy kluczyk, ekran dotyk., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.9dm3 110KM 2006r. 225 000km

    1.9 CDTI Klima Stan BDB Gwarancja do jazdy

    9 900 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. śląskie Żory
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, wsp.kier., cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., gwarancja, książka serwisowa, możliwa zamiana, bagażnik dachowy
  • Ford Focus 1.6dm3 101KM 2009r. 220 000km

    Niski przebieg, 2 kpl. kół, klimatyzacja, podgrz. szyba czołowa, ESP,

    14 800 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. pomorskie Wejherowo
  • ABS, kontrola trakcji, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., podgrz. przednia szyba, ESP, samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, dod. komplet opon, książka serwisowa, możliwa zamiana, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.6dm3 136KM 2014r. 207 521km

    1.6CDTI(136KM) Lift bXenon Ledy Navi Chromy 2xParktronic

    28 900 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Ostrów Mazowiecka
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., podgrzewany fotel pasaż., lampy dzienne LED, podgrz. fotel kier., cz. deszczu, podgrz. przednia szyba, kierownica wielofunkc., DVD, ISOFIX, ogr. prędkości, ESP, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, pierwszy wł., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, książka serwisowa, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Ford Focus 1.6dm3 101KM 2008r. 223 000km

    1.6B, 2008r, 223tyś km, Org. Lakier, Titanium, Nowe Opony, Navi

    18 900 złbrutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Radom
  • ABS, kontrola trakcji, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., podgrzewany fotel pasaż., podgrz. fotel kier., cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, kam. cofania, ESP, cz. parkowania - tył, ekran dotyk., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, wł. niepalący, książka serwisowa, możliwa zamiana, stan bardzo dobry
  • Opel Astra 1.6dm3 110KM 2016r. 153 147km

    1.6CDTI(110KM)*Radar*Navi*Led*Grzana Kierownia*Asyst.Pasa*Alu17"ASO

    42 900 złbrutto

    rata od: 863zł
    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Ostrów Mazowiecki
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., podgrzewany fotel pasaż., lampy dzienne LED, akt. asyst. zmiany pasa ruchu, podgrz. fotel kier., cz. deszczu, kierownica wielofunkc., DVD, ISOFIX, ESP, asyst. pasa ruchu, cz. parkowania - tył, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, refl. adaptacyjne, sys. ostrzeg. przed kolizją, ekran dotyk., samochód bezwypadk., garażow., serwisowany w ASO, gwarancja, wł. niepalący, książka serwisowa, hak, blokada drzwi podczas jazdy, stan bardzo dobry
  • Najciekawsze opinie o Oplu Astra

    Zdjęcie użytkownika

    użytkownik:

    liczba głosów: 546

    Opel Astra 1400 1,4 130KM 2012r. hatchback

    Ocena ogólna

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Układ napędowy

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Układ jezdny

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Naprawy

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Autopowiadamiacz

    Autopowiadamiacz - Złap okazję! Nowe ogłoszenia na maila.

    Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania:


    dane wymagane
    kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.

    Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
    czytaj więcej...