Twoje kryteria wyszukiwania:
3.5 V6*Climatronic*Alu*Navi*Skóry*LED*Full Opcja*Mały Przebieg*ZOBACZ!
79 990 złbrutto
2.0i V6 klimatronik alu mały przebieg skóry szyberdach stanBDB webasto
24 900 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
2023 Nissan Altima 2.5 SR
92 900 złnetto
114 267 zł brutto
2023 Nissan Altima 2.5 SR
93 900 złnetto
115 497 zł brutto
2023 Nissan Altima 2.5 SR
123 900 złnetto
152 397 zł brutto
2023 Nissan Altima 2.5 SR
103 900 złnetto
127 797 zł brutto
2023 Nissan Altima 2.5 SR
92 900 złnetto
114 267 zł brutto
2023 Nissan Altima 2.5 SR
93 900 złnetto
115 497 zł brutto
2023 Nissan Altima 2.5 SR
123 900 złnetto
152 397 zł brutto
2023 Nissan Altima 2.5 SR
103 900 złnetto
127 797 zł brutto
użytkownik:
liczba głosów: 384
Świetne auto, polecam wszystkim, ceniącym komfort, dużą przestrzeń i dobre osiągi. Spalanie jest minusem, niestety.
Fantastyczny silnik, brzmi dobrze, a jego praca jest równomierna i bardzo przyjemna. Automat bezstopniowy pracuje spokojnie, może trochę za spokojnie, przyspieszenie mogłoby być trochę lepsze, ale narzekać i tak nie można.
Mała szybka z tyłu i wysoko podniesiona linia bagażnika ogranicza widoczność do tyłu bardzo poważnie. Do lusterek trzeba się przyzwyczaić, lewe przybliża, prawe nie. Dziwny system...
Nie ma komentarza, komfort wręcz idealny!
To bardzo duże auto, z wygodnymi fotelami i dużym bagażnikiem. Nie wiem, jaką ma pojemność, ale z pewnością co najmniej 500l. Niestety, auto występuje tylko w 2 odmianach: SE (bardziej sportowa wersja) i SL (luksusowa). Za to kilka opcji można sobie wybrać i kupić SE z pakietem luksusowym. Silnik jest tylko jeden, różnice są głównie w wielkości kół (18 - SE, 17 -SL), w SE jest spoiler, w SL nie ma, oraz w wyposażeniu wnętrza.
Bardzo przyjemne zawieszenie, na pewno nie sportowe. Na szybkich zakrętach troszkę przód ucieka. Jednakże auto generalnie bardzo stabilne. Siła wspomagania dobrana jak należy.
Nie mam żadnych usterek, więc nie było napraw. Koszty serwisu Nissana w Polsce wydają się w górnych rejestrach stanów średnich. Niestety, Maximy w Europie nie sprzedają, więc serwisy nie mają części i oprogramowania jak należy. Dlatego nemieckie serwisy, choć sporo tańsze, Maximy nie obsłużą. Ale Polak potrafi!
Szybko się ogrzewa, szybko się chłodzi. B. wydajny system
Dużo elektroniki, doskonała jakość, mechanik, gdy zobaczył ilość odczytów w swoim komputerze, za głowę się złapał. Mówi, że żadne niemeckie auto nie ma takich możliwości kontroli pracy podzespołów.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: