Twoje kryteria wyszukiwania:
2.5 218KM Executive, Martwe Pole,Skóra,Kamera,Parktronik,Navi,FV23%
123 800 złbrutto
3.5 V6*Climatronic*Alu*Navi*Skóry*LED*Full Opcja*Mały Przebieg*ZOBACZ!
79 990 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
2.5 Hybrid e-CTV Comfort F-vat Kamera Gwarancja
123 900 złbrutto
89 500 złnetto
110 085 zł brutto
GWAR. FABRYCZNA Dynamic Force BI-Led+ACC+PCS+LTA 1wł Kraj Bezwypa F23%
139 900 złbrutto
przed rabatem: 144 900 zł brutto
Executive Hybryda 218KM Super Niska Cena ! 2023zł Dostępny od ręki
172 000 złbrutto
Comfort Hybryda 218KM Super Niska Cena ! 1911zł Dostępny od ręki
160 194 złbrutto
Toyota Camry 2.5 Hybrid Comfort CVT
74 900 złbrutto
69 900 złbrutto
Executive 2.5 218KM automat 2020 r., salon PL, I wł., f-a VAT, serwis
117 900 złbrutto
2.5 Hybrid Executive e-CVT Sedan. WI540KV
120 400 złbrutto
2.5 Hybrid Executive e-CVT Sedan. WI540KV
120 400 złbrutto
Comfort Hybrid, Business, 1-wł, salon PL, FV-23%, gwarancja, DOSTAWA
137 900 złbrutto
Comfort Hybrid, Business, 1-wł, salon PL, FV-23%, gwarancja, DOSTAWA
137 900 złbrutto
SALON POLSKA • Dostępny na zamówienie
119 900 złbrutto
Camry 2.5 Hybrid Prestige CVT Salon PL 1wł
115 900 złbrutto
Executive Hybryda 218KM Super Niska Cena ! 2023zł Dostępny od ręki
172 000 złbrutto
Comfort Hybryda 218KM Super Niska Cena ! 1911zł Dostępny od ręki
160 194 złbrutto
2.5 Hybrid Comfort CVT! Z polskiego salonu! Z fakturą VAT!
114 850 złbrutto
2.5 Hybrid Comfort CVT! Z polskiego salonu! Z fakturą VAT!
114 850 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 387
Świetne auto, polecam wszystkim, ceniącym komfort, dużą przestrzeń i dobre osiągi. Spalanie jest minusem, niestety.
Fantastyczny silnik, brzmi dobrze, a jego praca jest równomierna i bardzo przyjemna. Automat bezstopniowy pracuje spokojnie, może trochę za spokojnie, przyspieszenie mogłoby być trochę lepsze, ale narzekać i tak nie można.
Mała szybka z tyłu i wysoko podniesiona linia bagażnika ogranicza widoczność do tyłu bardzo poważnie. Do lusterek trzeba się przyzwyczaić, lewe przybliża, prawe nie. Dziwny system...
Nie ma komentarza, komfort wręcz idealny!
To bardzo duże auto, z wygodnymi fotelami i dużym bagażnikiem. Nie wiem, jaką ma pojemność, ale z pewnością co najmniej 500l. Niestety, auto występuje tylko w 2 odmianach: SE (bardziej sportowa wersja) i SL (luksusowa). Za to kilka opcji można sobie wybrać i kupić SE z pakietem luksusowym. Silnik jest tylko jeden, różnice są głównie w wielkości kół (18 - SE, 17 -SL), w SE jest spoiler, w SL nie ma, oraz w wyposażeniu wnętrza.
Bardzo przyjemne zawieszenie, na pewno nie sportowe. Na szybkich zakrętach troszkę przód ucieka. Jednakże auto generalnie bardzo stabilne. Siła wspomagania dobrana jak należy.
Nie mam żadnych usterek, więc nie było napraw. Koszty serwisu Nissana w Polsce wydają się w górnych rejestrach stanów średnich. Niestety, Maximy w Europie nie sprzedają, więc serwisy nie mają części i oprogramowania jak należy. Dlatego nemieckie serwisy, choć sporo tańsze, Maximy nie obsłużą. Ale Polak potrafi!
Szybko się ogrzewa, szybko się chłodzi. B. wydajny system
Dużo elektroniki, doskonała jakość, mechanik, gdy zobaczył ilość odczytów w swoim komputerze, za głowę się złapał. Mówi, że żadne niemeckie auto nie ma takich możliwości kontroli pracy podzespołów.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: