Twoje kryteria wyszukiwania:
1.5 114KM 4x4 Czujniki Cofania, Tempomat, Klimatronik, FV23%
67 800 złbrutto
Climatronic dwustrefowy*Alufelgi*Serwis*Nawigacja*dachpanoramiczny
37 900 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
ZAMIEŃ lub zostaw swój w rozliczeniu
28 900 złbrutto
1.6 dCi 130KM Navi Kamera 2xPDC Klimatronik Radar Led Asystent Pasa
53 800 złbrutto
4x4 1.6 dCi 130KM Navi Xenon SzklanyDach PDC Wolne Ręce Klimatronik
45 900 złbrutto
Navi Kamera SzklanyDach 2xPDC Asystent ParkAssist Wolne Ręce Radar Alu
49 900 złbrutto
2.0 Benzyna 4x4 podgrzewane fotele gwarancja przebiegu climatronic
33 300 złbrutto
Pisemna Gwarancja 12 miesięcy
66 850 złbrutto
1.6DCI 4x4 nawi kamera 360 hak gwarancja przebiegu doinwestowany zarej
37 300 złbrutto
Navi Klimatronik PDC Sensory Tempomat Halogeny Alu Wzorowy Stan
36 800 złbrutto
1.2T nawi kamera 360 skóra full led Asist Park doinwestowany gwarancja
59 300 złbrutto
Navi Kamera 360* Radar Asystent 2xPDC SzklanyDach Xenon Led Sensory
76 900 złbrutto
nawi*asystent pasa ruchu*full led*skóra*bluetooth*kamery 360*
55 800 złbrutto
1.2 Turbo nawigacja Automat doinwestowany gwarancja przebiegu kamera
48 300 złnetto
59 409 zł brutto
TECH ROAD Navi Kamera 360* PDC Wolne Ręce Klimatronik Tempomat Alu
73 900 złbrutto
1.2Turbo nawi kamera 360 panorama full led doinwestowany skóra bezwypa
64 300 złbrutto
1.2Turbo nawi kamera 360 hak radar gwarancja przebiegu bezwypadkowy
62 200 złbrutto
1.5dCi(110KM)*Lift*Duża Navi*Kamera*Panorama*Reling*I Wł*Alu18"ASO
33 900 złbrutto
2.0i(141KM)Lift Rury Ledy Panorama Navi*Kamera Alu 18"ASO Nissan
41 900 złbrutto
1.0 T 90KM+LPG*Lift*Prestige Plus*Sport*Bluetooth*Navi*Kamery360*Alu17
65 000 złbrutto
użytkownik: Wiesław
liczba głosów: 291
Bardzo dobre, nieskomplikowane auto, godne polecenia dla każdego.
Jedyna rzecz, która nam się objawiła w trasie, to gwizd spod klapy bagażnika, co uświadomił nam dopiero pierwszy pasażer, jakiego wieźliśmy na tylnej kanapie. Wcześniej, sami tego nie zauważyliśmy. Zdarza się tak przy prędkości 120 km/h, po przyspieszeniu nieznacznym, gwizd cichnie. Poza tym turbinka świetnie sobie radzi.
Duże panoramiczne szyby. Słupki tak osadzone, że nie zasłaniają widoczności. Lusterka duże, regulowane elektrycznie.
Wszystko jest w porządku. Mimo, że to diesel, nie słychać tego w kabinie. Z tyłu siedzi się swobodnie, pod warunkiem, że nie jest to dwumetrowy koszykarz. Fotele kubełkowe, wygodne, świetnie trzymają, gdy się wchodzi w zakręt na trasie, nawet przy dużej prędkości. Resory nie są miękkie, ale ten samochód nie jest limuzyną, więc tak ma być. Nie przeszkadza to w ogóle, a w terenie jest pomocne i nie odczuwalne.
Kierowca i pasażer mają sporo miejsca. Fotel pasażera był odsunięty na tyle, by mógł swobodnie wyciągnąć nogi, a z tyłu jeszcze pozostało miejsce dla pasażera. Karoseria opływowa, ale koloru czarnego nie polecam - brud widać natychmiast. Bagażnik nie jest taki, jak w poprzednim moim aucie, czyli Skodzie Octavii, ale we dwójkę spokojnie się pakowaliśmy w nasze wyjazdy w teren z całym wyposażeniem niezbędnym campingowym. Dzielone siedzenia tylne pozwalają na przewożenie dłużyzn typu narty, czy wędki.
Generalnie dobre, proste w obsłudze mechanicznej auto, bez nadmiernej ilości elektroniki, ze sprawdzonym i montowanym od wielu lat w Daciach silnikiem diesla. Wysokie zawieszenie pozwala poruszać się w terenie, a w mieście pojazd nie boi się krawężników, wysokich "śpiących policjantów" i innych wyższych przeszkód. Autko godne polecenia.
Samochód był na gwarancji, wiec nie mam jak określić kosztów napraw, bo ich nie ponosiliśmy.
Świetny nawiew. Po włączeniu działa od razu. Okna można uchylić podczas niezbyt szybkiej jazdy, ale i tak wolimy poruszać się przy większych prędkość przy zamkniętych oknach, żeby nie huczało, za to przy świetnie działającej klimie, włączającej się natychmiast po uruchomieniu. Nawiewy wewnątrz regulowane na każdy fotel osobno, zarówno z przodu, jak i z tyłu. Nawiew klimy z tyłu jest osobno. Z tyłu jest też dodatkowe gniazdko elektryczne, co dla nas było ważne z powodu licznych urządzeń włączanych podczas jazdy, więc unikaliśmy rozgałęziaczy.
Elektroniki jest mało, ale komputer pokładowy jest przydatny. Dzięki niemu można kontrolować m.in spalanie paliwa i jego zużycie, temperaturę na zewnątrz itd. Radio w tym modelu nie miał dotykowego ekranu, bo i też takiego nie chcieliśmy. Łatwiej pokręcić gałką, niż trafić palcem w trakcie jazdy w punkt ekranu. Za to doskonale działa regulacja radiem i bluethutem do telefonu z kierownicy.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: