Twoje kryteria wyszukiwania:
Ks.Serwisowa Klimatyzacja 100 % Bezwypadkowy
26 900 złbrutto
Salon Polska, Światła LED do jazdy dziennej, Bezwypadkowy, LPG
42 900 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
Climatronic*Serwis*LED*PDC*Zadbany*2014r
33 900 złbrutto
Klimatyzacja*Serwis*LED*PDC*
32 900 złbrutto
1.6 16V*COMFORT*Klima*Elektryka*Zadbany*Serwisowany*ZOBACZ!!!
14 990 złbrutto
1.6*6*bieg*KLIMATRONIK*PółSkóra*esp*1*wl*niemcy*oplacony*GWARANCJA*
17 500 złbrutto
1.4 16V*Klima*Elektryka*Serwisowany*Zadbany*Zarejestrowany*ZOBACZ!!!
14 990 złbrutto
1.4 CRDI*Klima*Elektryka*LED DRL*Bez DPF i DKZ*Zadbany*ZOBACZ!!!
23 990 złbrutto
Benzyna Zarejestrowany Ubezpieczony
46 900 złbrutto
1.6 CRDI*COMFORT*Klima*Alu*Elektryka*BEZ DPF I DKZ*Zadbany*ZOBACZ!!!
12 990 złbrutto
1.4 CRDi 90KM*Attract*Bluetooth*LEDy Dzienne*Alu*Bluetooth*Z Niemiec
31 900 złbrutto
1.6CRDi(115KM)*Klimatyzacja*Skóry*Grzane Fotele*I Właściciel*Alu16"ASO
18 900 złbrutto
1.4 , niski przebieg
35 900 złbrutto
19 900 złbrutto
22 900 złbrutto
1.5Dpi Classic Plus F-VAT Gwarancja
62 900 złbrutto
1.5 DPi F-vat Kombi Gwarancja Krajowy Classic +
56 900 złbrutto
Opłacony Zdrowy Zadbany Serwisowany z Klimatyzacją 1 Wl
19 999 złbrutto
Grzana kierownica|LED| Czarny Sufit| Navigacja |Kamera|116KM|Automat
66 900 złbrutto
1.4i F-vat Gwarancja Salon PL Classic+
49 900 złbrutto
użytkownik: Darek
liczba głosów: 573
wszystko prawie idealne ale serwis do niczego , mówię tu o serwisie KIA w Białymstoku , moim zdaniem to też ważna informacja , poza tym jestem zadowolony , największymi mankamentami są wycierajacy się fotel , z którym bedę musiał powalczyć z serwisem , czasami nieodpalający silnik z czym serwis nie potrafi sobie poradzić i tylko zwiększył mi spalanie abyło na prawdę niskie na miasto ( 6,8 ) , no i te nadmuchy na przednią szybę które są szczególnie uciążliwe jesienią i wiosną gdy noc jest zimna a dzień jeszcze w miarę ciepły i szyby są rano zaparowane.
elastyczność na wyższych biegach średnia , skrzynia biegów pracuje bardzo precyzyjnie , kultura pracy silnika dobra do 120 km/h i w miarę oszczędny , przyspieszenie do 100 też na przyzwoitym poziomie ale już w pozostałych zakresach gorzej , jeśli ktoś chce jeżdzić dynamicznie to polecam diesla choć jest droższy
tak jak wcześniej pisałem szyba tylna dość wysoko choć dość spora , natomiast przy wyjeżdżaniu tyłem z parkingu widoczność słaba przez tylne słupki a ta mała szybka jest bardziej ozdobą niż w czym kolwiek ma pomóc
zawieszenie twarde , nawet powiedziałbym bardzo twarde ale jak ktoś lubi ( tak jak w vw)fotele przednie słabiutkie , co prawda mają podparcie lędźwiowe i kierowca regulację wysokości ale słabe trzymanie boczne a fotel kierowcy już po 2 latach pokazywał zużycie i się wyciera, tylne trochę lepsze dość twarde ale nawet dłuższa podróż nie jest uciążliwa , wyciszenie do 100 km/k ok , później coraz głośniej , jazda w 5 osób do 150-200 km ok , dłużej może być uciążliwa chociażby ze względu na środkowy tunel w podłodze
przestrzeń z przodu prawie idealna , z tył też gdyby nie ten tunel na podłodze , ergonomia bardzo dobra wszystko dobrze widoczne i pod ręką , mogliby tylko regulację głośności radia w kierownicy zrobić po lewej ręce a nie po prawej, bagażnik zdecydowanie można było lepiej zaprojektować i zrobić trochę większy jak konkurencja w tej klasie , jakość materiałów i wykończenia byłaby bardzo dobra gdyby nie ten wycierający się fotel kierowcy, do pełni sukcesu przy aranżacji wnętrza potrzeba tylko składania fotela pasażera do przodu , jesli chodzi o rdzę i korozję to nigdzie nie widać jeszcze ognisk
auto prowadzi się bardzo dobrze choć do ideału trochę brakuje , głównie jeśli chodzi o dynamiczne wejście w zakręt , układ kierowniczy precyzyjny choć zakres kręcenia np. przy parkowaniu mógłby być trochę mniejszy, hamulce ok ale jak postoi 2 dni a popada w tym czasie to pierwszym hamowaniem trzeba usunąc warstwę rdzy , parkowanie nieżle bo są duże lusterka wsteczne ale założyłem dodatkowo czujniki bo szyba tylna jest dość wysoko i trochę ogranicza widoczność
moim zdaniem auto ma bardzo małą awaryjność , poza tym kosztów na razie nie ma bo jest 7 lat gwarancji.
nawiewy fatalne , jak szyba zaparowana to najpierw dobrą widocznośc ma pasażer a póżniej długo długo nic i dopiero kierowca , poza tym moc dmuchawy na najwyższych obrotach też przedstawia dużo do życzenia , klima też długo po włączeniu trwa zanim zacznie chłodzić.
elektronoka ok , szkoda że brak regulacji podświetlania zegarów , dostępne dopiero od wersji wyżej , wystąpił też jakiś problem ze zmianami obszarów nawiewu
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: