Twoje kryteria wyszukiwania:
2.0 190KM VIGNALE Automat,Kamera,MartwePole,Navi,Skóra,Asys.Park,FV23%
99 800 złbrutto
Salon Polska, ASO, Bezwypadkowy, Doinwestowany, Kamera cofania, Manual
57 900 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
Tylko 173tyś.km. Navi , Led B.ekonomiczny śr. 5,7l/100km
21 900 złbrutto
TOURER Navi Led 2xPDC Półskóry Klimatronik Sensory Tempomat Halogeny
17 900 złbrutto
2.0 GHIA CLimatronic Navi Grzana Szyba Xenon Tempomat Bezwypad StanBDB
19 900 złbrutto
2.0 HDI*Climatronic*Alu*Pełna Elektryka*Zadbany*ZOBACZ!!!
18 990 złbrutto
Fusion 178KM, automat, gwarantowany przebieg, klimatyzacja, zadbany
36 900 złbrutto
2.0 HDi 140KM EXCLUSIVE*Skóry*El.Fotele*Tempomat*ALU*Z Niemiec
29 000 złbrutto
2.0*136*KLIMATRONIK*Grzane*Fotele*PDCx2*Opłaty*na*rok*Do*jazdy
7 300 złbrutto
serwisy*gwarancja*zarejestrowany*czujniki parkowania*klimatronic
22 800 złbrutto
1.5 EcoBoost Polski Salon gwarancja przebiegu bezwypadkowy alufelgi
48 300 złbrutto
2.0 HDi 140KM*Lifting*Millenium*Skóry*El.Fotele*Navi 3D*ALU*Z Niemiec
32 000 złbrutto
2.0 HDI*Exclusive*Automat*Lift*Alu*Skóry*Xenon*149.000km*Z Niemiec
19 900 złbrutto
2.0 HDI 136KM*Exclusive*Automat*Navi GPS*Alu*Chrom*LED*HiFi*Z NIEMIEC
27 000 złbrutto
2.0HDI(163KM) Lift Exclusive Biała Perła Ledy Bi-xenon Skóry Hydro
23 900 złbrutto
Exclusive 2.0HDI 163KM ! Manual ! Full Opcja !
23 700 złbrutto
2.0 TDCi , 180 KM, Titanium, full led, radar, kamera bliss
63 900 złbrutto
LIFT 2018r Ledy Sony Navi Parkt.Assistance 2xParktr.Aso Ford Oryginał
52 900 złbrutto
1.8i 125KM ! Gwarancja ! Opłacony !
20 700 złbrutto
*Zamiana* 140 HDI pancerne spalanie 5L-100km ALU
18 700 złbrutto
użytkownik: Marcin
liczba głosów: 435
Jestem na prawdę zadowolony z zakupu A i nie przejmujcie się plotkami, że niby Hydraulika szwankuje to nie prawda po tylu latach sprzedaży okazuje się, że to akurat najrzadziej się psuje.
Silnik bardzo elastyczny w zasadzie nie odczuwa się żadnych negatywnych skutków jazdy na obrotach w wysokości ok 1200/minutę. Ciągnie już z dolnych zakresów a max moment obrotowy (315Nm) osiąga już przy 2000 obr/min. Jednak aby bardzo dynamicznie przyspieszyć należy to robić przy 2,5 -3, tys. obr.
Duże gabaryty i klockowata konstrukcja powoduje, że z tą widocznością jest różnie. Mimo to tragedii nie ma.
Jak już pisałem samochód posiada Hydrauliczne zawieszenie co powoduje, że nie ma dla niego znaczenia czy jedzie się samemu czy z kompletem pasażerów. Prześwit zawsze jest taki sam. Tylne fotele "tylko" 8 ze względu na to że dach szybko przechodzi w dół przez co osoby o wzroście powyżej 180 cm wadzę o podsufitkę. Wyciszenie jest ok silnika prawie nie słychać a i dziury ładnie tłumi.
Przestrzeń z przodu i jej fotele to tak jakby siedzieć w salonie na ulubionym fotelu prawdziwy luksus.Z tyłu tak jak pisałem wcześniej wysokie osoby mogą mieć problem z głową ale kolanami wadzić nie będą no chyba, że z przodu siądzie osoba o wzroście powyżej 190 cm. Wszystko jest pod ręką bardzo tu pomagają przełączniki przy kierownicy. bagażnik duży pojemny i foremny klapa bagażnika zatrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Materiały bardzo wytrzymałe i mimo, że auto ma już 7 lat nie widać większego zużycia choć (z powodu jeżdżenia po \"dziurawym\" Wrocławiu) trochę już słychać bardzo delikatne trzaski. Tylna kanapa rozkłada się w układzie 2/3 i 1/3 w bardzo prosty i szybki sposób. Karoseria to chyba największy plus mimo siedmiu lat nie wykazuje żadnych (tu ręka na sercu) ognisk rdzy. 5+
Auto bardzo płynnie się prowadzi, wszelkie nierówności pokonuje niemal że nie odczuwalnie czego powodem jest hydroaktywne zawieszenie. Na zakrętach nie wyrzuca poza tym automatycznie dopasowuje twardość zawieszenia do drogi i prędkości. Parkowanie tylko 6 bo: 1. Bardzo słaby skręt 2. Mała widoczność z tyłu (ratują tu sytuację czujniki parkowania)oraz z przodu. Co do hamulców to ostatnio miałem okazję się przekonać o ich skuteczności na autostradzie jak ze 140 km/h musiałem natychmiast zwolnić do 0 km/h to zdarzenie spowodowało, że nabrałem jeszcze większego zaufania do mojego \"wieloryba\".
ASO Citroena należy do bardzo drogich u nas w kraju (trochę taniej wychodzi nawet za naszą zachodnią granbicą) do tego trzeba uważać bo serwis nie zawsze jest wyznacznikiem jakości. Ostatnio w rankingu AutoŚwiata serwis Citroena zajął 14 miejsce w Polsce (ostatnie)
Klimatronik dwu strefowy. Jak się o nią dba to bardzo umila podróżowanie.
Z elektryką w tym samochodzie jeszcze nie było, wiem to samochód od nowości w rodzinie więc innej oceny dać n ie mogę. Co do elektroniki no to jest pięta Achillesowa C5 miałem już z nią problemy zwłaszcza z czujnikiem wysokiego ciśnienia w układzie paliwowym. Poza tym komputer, rzadko a nawet bardzo rzadko, ale jednak potrafi nagle się zresetować co nie jest przyjemne podczas jazdy.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: