Twoje kryteria wyszukiwania:
Zarezerwowany!
18 900 złbrutto
sprzedam opel meriva 1 właściciel krajowy tylko 128 tys km
4 999 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
CDTi ENJOY
33 490 złbrutto
18 500 złbrutto
13 799 złbrutto
13 800 złbrutto
16 900 złbrutto
14 900 złbrutto
17 900 złbrutto
14 900 złbrutto
Sprowadzony z Niemiec
12 600 złbrutto
10 900 złbrutto
12 200 złbrutto
Enjoy Ecotec
12 500 złbrutto
Gwarancja na Auto
10 950 złbrutto
auto z gwarancią 100% serwis
12 950 złbrutto
24 900 złbrutto
2 999 złbrutto
z Niemiec 1,6 Benzyna 105 KM KLIMATRONIK
12 990 złbrutto
sprzedam opel meriva 1,7 diesel
1 999 złbrutto
użytkownik: marcus
liczba głosów: 666
Uważam że dokonałem właściwego wyboru chociaż czasem brak mi klasyki Skody Octawii którą jeździłem ostatnie 8 lat.Wybrałem Merivę ze wgzledu mniejszy silnik i większą moc,b.dobrą funkcjonalność/ 5 drzwi i system tylnych foteli FlexSpace /,dużą przestrzeń kabiny,dobrą widoczność,relatywnie małą awaryjnością /patrz badania TUV / i niskie koszty eksploatacji.Przed decyzją o zakupie dużo czytałem ipinii o tym modelu.
Trzeba odnieść się do tej wersji silnikowej 1,4 16 V 90 KM chociaż są do wyboru mocniejsze wersje.Wybrałem ten silnik z uwagi na dobre osiągi w stosunku do pojemności,stosunkowo niskie spalanie.Nie oczekiwałem fajerwerków i tak jest faktycznie.Autko nieżle się zbiera na każdym biegu powyżej 3 tys.obrotów.
Sławne słupki trochę ograniczają widoczność szczególnie w czasie skrętów ale trzeba się do tego przyzwyczaić i po prostu uważać.Wysoko ustawione fotele dają dobrą widoczność zarówno z przodu jak i z tyłu.Na dalsze trasy żona siada z tyłu bo lubi sobie przysnąć gdyż staram się wyjeżdżać b.wcześnie z Warszawy i wtedy zdejmuję zagłówek z przedniego fotela co znacznie poprawia widoczność do przodu.
Dużo jeżdzę sam lub w dwie osoby więc samochód nie jest maksymalnie obciążony.Tylne fotele z uwagi na zastosowany system FlexSpace przeniesiony z Zafiry sprawdza się funkcjonalnością ale niezbyt wygodą.Wyciszenie b.dobre do 3 tys.obrotów.Powyżej trochę słychać i przy rozpędzaniu na poszczególnych biegach.
Z przodu i z tyłu miejsca jest wystarczająco,aranżacja wnętrza pozwala na dostosowanie do potrzeb.Np.poprawić komfort dla 2 pasażerów z tyłu -chowane środkowe siedzenie i przesuwanie bocznych.Warto tym się wjęcej zainteresować.Bagażnik z uwagi na dodatkowy schowek nad kołem zapasowym nie jest zagracony + dodatkowe schowki z boku bagażnika,w podłodze przed tylnymi siedzeniami i dodatkowa szuflada pod siedzeniem pzsażera z przodu.Ergonomia-trochę kłopotliwy przycisk sygnału w ramionach kierownicy szczgólnie w czasie zakrętów.Materiały jak na samochód z tej półki do przeżycia.Ogólnie może być.
Z uwagi da dość twarde zawieszenie samochód bardzo dobrze się prowadzi,układ kierowniczy wpomagany dodatkowo elektrycznie.Ten typ tak ma i mnie to odpowiada.
Poza w.w.elektryką szyb bez żadnych awarii.
Wybrałem wersję Enjoy więc bez klimy.Trzeba dobrze wybrać funkcje nawiewu i poczekać trochę do nagrzania nagrzewnicy.
Nie miałbym zastrzeżeń gdyby nie awaria elektryki szyb.Wymieniono obydwa silniczki co podobno zdarza się b.rzadko tak że musiano je sprowadzać z Niemiec.Wersja Enjoy nie ma komputera pokładowego,jest tlko wyświetlacz pokazujący godzinę,temperaturę na zewnątrz i funkcje radia CD.Bardzo dobrze skonfigurowane fabryczne radio i b.łatwa obsługa w czasie jazdy.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: