Twoje kryteria wyszukiwania:
248 000 złnetto
305 040 zł brutto
278 000 złnetto
341 940 zł brutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
288 000 złnetto
354 240 zł brutto
X5 xd40i
236 000 złnetto
290 280 zł brutto
2024 xDrive40i automat
363 000 złbrutto
BMW X5 xDrive30d Spełniamy marzenia najtaniej!
318 800 złbrutto
przed rabatem: 393 500 zł brutto
2024 xDrive40i automat
363 000 złbrutto
X5 xDrive40d - Demo - Koła zimowe w cenie!
451 200 złbrutto
przed rabatem: 506 900 zł brutto
X5 xDrive40d M Performance - Koła zimowe w cenie!
538 000 złbrutto
przed rabatem: 574 300 zł brutto
M60i 530KM, M Pakiet,Bowers & Wilkins , Masaże , Panorama, Pneumatyka
599 900 złbrutto
2023 BMW X5 xDrive40i
238 000 złnetto
292 740 zł brutto
Salon Polska /BMW Smorawiński/ Nowy model 2023 / 30d,Lakier Indyvidual
479 900 złbrutto
2023 BMW X5 xDrive45e
244 300 złnetto
300 489 zł brutto
xDrive30d 3.0 286KM automat 2023 r., salon PL, I właściciel, VAT
383 900 złbrutto
2023 xDrive40i automat
223 000 złnetto
274 290 zł brutto
2023 sDrive40i automat
228 000 złnetto
280 440 zł brutto
xDrive 45E Plug In MPakiet Harman/Kardon (uszkodzony)
259 900 złbrutto
Po lifcie xDrive 30d 3,0 286KM Pakiet Comfort Niska Cena !
363 232 złbrutto
SalonPolska/BMW Smorawiński/nowy model 2023/30d-lakier-indyvidual
429 900 złbrutto
X5 xDrive50e - Gotowy do odbioru!
513 500 złbrutto
przed rabatem: 552 100 zł brutto
użytkownik: Tomasz
liczba głosów: 291
Ocena końcowa pozytywna. Z minusó należy dodać bardzo drogi serwis auta i wysokie ceny części zamiennych. Ale to już taka klasa samochodu....
Silnik jest dobrany idealnie do tego auta. Potężny moment obrotowy (500Nm) przy niskich obrotach zapewnia temu autu znakomitą dynamikę. Wspólpraca z automatyczną skrzynia biegów jest wzorowa. Zuzycie paliwa zaskakuje pozytywnie. W cyklu pozamiejskim uzyskanie spalania rzędu 8 l/100km nie jest problemem. Srednie zuzycie w cyklu mieszanym ok 9 l/100km. Moim zdanie idealnie.
Bez zarzutu. Wręcz idalnie. Na pochwałe zasługują duze lusterka zewnętrzne.
Komfort jazedy tym samochodem zakłoca nieco twardo zestrojone zawieszenie. Czuje sie zwłaszcza nierównosci poprzeczne. Na dobrych drogach komfort jest znakomity.na gorszych - czujemy koleiny ( szerokie opony) i większosć nierówności.
Zaskakująco niewielki bagaznik jak na tak duży samochód. Umieszczone pod podłogą bagaznika koło zapasowe i sprężarka powoduje stosunkowo wysoki próg załadunku i brak wystarczającej ilości przestrzeni w bagazniku. Reszta wnętrza bez zarzutu - na pochwałę zasługuje stosunkowo dużo miejsca z przodu , dobra ergonomia i dobra widoczność ( zaryzykowałbym - że najlepsza w tej klasie aut).
Samochód pod kątem trakcyjnym jest poprawny. Nieco buja na koleinach i czuje się dużą masę auta. Ale to już jest cecha tego typu samochodów. Przeszkadza w codziennej eksploatacji "bijąca" kierownica - co jest cechą X5 bardzo trudna do wyeliminowania. Zwrotnosc auta jest zaskakujaco dobra - a zwłaszcza słowa pochwały należą się progresywnemu układowi wspomagania kierownicy. Ogólnie auto bardzo porawne - bez wielkiego zachwytu.
Ciężko uzyskać w zimne dni optymalną temperaturę wnętrza. Auto jest wyposażone w Webasto ale z opcją podgrzewania płynu chłodzenia. Nie grzeje bezposrednio wnętrza. Jezeli chodzi o wentylację i przewietrzanie wnętrza - bez zarzutu. Nie oznacza to ze w aucie jest zimno - tylko w porownaniu z innymi uzytkowanymi samochodami trudniej jest nagrzac wnętrze.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: