Twoje kryteria wyszukiwania:
Hybrid /Automat/ 4X4 / Szklany Dach / Ful Leed
106 900 złbrutto
4WD Premium
112 390 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
2WD Premium
94 900 złbrutto
4WD Premium
106 900 złbrutto
Comfort Plus
89 900 złbrutto
2WD Premium
94 900 złbrutto
Premium 2 kolory
99 900 złbrutto
Comfort Plus
91 900 złbrutto
Premium MildHybrid
108 900 złbrutto
96 900 złbrutto
94 400 złbrutto
96 900 złbrutto
96 900 złbrutto
Comfort Plus
89 900 złbrutto
Comfort Plus
89 900 złbrutto
2WD Premium
94 900 złbrutto
2WD Premium
94 900 złbrutto
2WD Premium
94 900 złbrutto
4WD Premium
109 390 złbrutto
4WD Premium
110 390 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 306
Jak narazie rewelka kupiłem ją rok temu zrobiłem osobiście nią 15tyś KM, mieszkam na Podbeskidziu i tej zimy auto spisało się na medal,odpukać- nigdy mnie nie zawiodło, jak narazie jestem bardzo zadowolony!! POlecam
Silnik 1.6, 8 zaworowy 1 ptk.wtrysk 80KM, nie jest demonem mocy ale za to jest najbardziej oszczędny w porównaniu do innych silników benzynowych max moment obr. dostępny od najniżych obr. pozwala na względnie dynamiczne poruszanie w mieście jak i śmiałe brodzenie w średnio-ciężkim terenie.
resorowanie bez zastrzeżeń przydałby się z tyłu wahacz poprzeczny, który zniwelowałby nerwowe zachowanie tyłu auta na zakrętach ale cóż geniusz tego modelu leży w tym przyapdku chyba w prostocie...
Gdyby nie słabe zabezpieczenie antykorozyjne byłaby rewelacja!!!
Przy braku wspomagania dla niektórych może być problemem manewrowanie w miejscu-szczególnie dla kobiet, aczkolwiek takie wersje- bez wspom. występują bardzo rzadko,prowadzenie dość nerwowe szczególnie w szybkich ciasnych zakrętach ot wina zawieszenia jakie tu zastosowano sytuację nieco poprawia włączenie napędu 4X4 i założenie szerszych opon ale cóż nie jest to auto wyścigowe.Jeśli chodzi o jazdę w terenie-rewelacja jest lekka więc nie topi się w błocie jak ciężki Patrol czy Pajero a pokonywanie dużych wzniesień i pochyłości terenu w każdych warunkach poprostu bajkowo łatwe!!
Co do awaryjności ciężko coś powiedzieć bo kupiłem auto z przebiegiem 140 tyś KM i w zasadzie do wymiany były rzeczy które zazwyczaj przy takim przebiegu są do wymiany(oprócz standardowych filtrów,płynów,świec itd.) czyli osłona przegubu, kompletny wydech,sonda Lambda,łożysko koła,jednakże wszystkich napraw można dokonać samemu a części jak na terenówkę o niebo niższe w porównaniu choćby do Pajero,Patrola czy Frontiery taniej wychodzi jedynie Niva ;)
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: