Twoje kryteria wyszukiwania:
Autoryzowany Dealer Subaru wersja Exclusive MY19
134 800 złbrutto
Autoryzowany Dealer Subaru wersja Platinium MY19 rej 2019
143 999 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
128 400 złnetto
157 932 zł brutto
128 400 złnetto
157 932 zł brutto
Premium 2.5L 182KM
128 300 złnetto
157 809 zł brutto
Premium 2.5L 182KM
128 300 złnetto
157 809 zł brutto
Autoryzowany Dealer Subaru wersja Platinium MY15
89 900 złbrutto
2.0d Salon PL Jeden Właściciel Niski Przebieg Serwisowany
48 900 złbrutto
Autoryzowany Dealer Subaru wersja Comfort
55 900 złbrutto
20/21, salon, I właściciel, II lata gwarancji.
118 900 złbrutto
2.0 150 lpg 4x4 manual LED NAVI kam. cof
63 700 złbrutto
2.0 150 lpg 4x4 manual LED
63 700 złbrutto
GWARANCJA 2.0Benzyna 125PS LIFT 4x4 Klimatronik NIEMCY Serwis Zamiana
19 900 złbrutto
2,0i 150 KM + AUTOMAT + 4x4 + Salon POLSKA + 1 Właściciel + Tempomat !
55 555 złbrutto
Salon POLSKA + 1 WŁ + 100% Serwis SUBARU + GAL LPG Sekwencja
62 510 złnetto
76 887 zł brutto
47 800 złbrutto
Subaru Forester 2.5 Automat 4X4
25 800 złbrutto
salon Polska, I właściciel, serwisowany
89 800 złbrutto
GRATIS! Pakiet serwisowy o wartości 500 PLN!
56 000 złbrutto
2.0B-gaz, LIFT, 4x4, Alu17,X-MOD,Grzane fotele,Nowe opony, Idealny
68 900 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 366
niezasłużona dobra opinia tej marki to chyba jakaś zbiorowa halucynacja!!! owszem jakoś jeżdzi i hamuje... i tyle! koszty napraw po 60 tys ( sprzęglo, kolo zamachowe,el układu hamulcowego itd) to ponad 10 tys zl!!! za co sie pytam??? za technologię wprost ze średniowiecza i przeciętny wygląd... sam nie wiem co mnie podkusiło by ten złom kupić...
silnik taki sobie!!! niby około 10 s do 100 km ale sie tym nie pościgasz;( skrzynia biegów jak w radzieckim czołgu - sztywna, ciężko chodzi, mało elastyczna - średniowiecze technologiczne!!!!
ok z widocznością jest dobrze / lusterka jak od ciężarówki - poza tym że brzydkie to ok
ok - ma resory... i tyle szkoda że pochodzą z XIX wieku- nawet nie warto porównywać z np Audi wyciszenie - jak w ruskim czołgu - musisz głośno mówić żeby pasażerowie cie słyszeli jeżeli jedziesz szybciej niż 120 km/h
karoseria może być... ale miękka strasznie - broń boże nie opieraj się o drzwi albo o maskę bo wgnieciesz ten delikatny samochodzik jeżeli np masz komórkę w tylnej kieszeni, zderzenie z wózkiem z marketu to już poważna sprawa i- drzwi do blacharza. generalnie samochód sprawia wrażenie że jest zrobiony z tektury ( trzaśnij klapą bagażnika a dach zafaluje... - na prawdę!)
auto prowadzi się kanciasto w nowym aucie układ kierowniczy " sam skreca " w prawo - poprawki w ASO niewiele dały - podobno forester " tak ma" no i tyle masz pan nowe auto tylko ono samo trochę se skręca w prawo ....
koszty napraw!!!! Boże litości!!! filter cząstek stałych ( np po 50000km) ok 15 tyz zł!!! - szaleństwo czyszczenie filtra cząstek stałych - 900zł - zaco???? sprzęgło i koło zamachowe ( trzeba zawsze razem!!!) ok 6 tys zł!!!! dno!!! dno!!! dno!!!
ha ha ha!!!! samuraje z subaru albo grzeją albo chłodzą!!! klimatyzacja w zasadzie nie działa!!!!
no elektronika to w subaru ciągle dziedzina eksperymentów i niepowodzeń.... może by sobie producenci rozkręcili kilka innych aut żeby coś ściągnąć i zobaczyć jak to należy wykonać! nic z tego! samuraje z subaru wszystko sami chcą wymyślić - no i są w technologicznym średniowieczu!
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: