Twoje kryteria wyszukiwania:
2.0d Salon PL Jeden Właściciel Niski Przebieg Serwisowany
48 900 złbrutto
2.0X 125KM *4x4* Automat * alu* klima
12 990 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
GWARANCJA 2.0Benzyna 125PS LIFT 4x4 Klimatronik NIEMCY Serwis Zamiana
19 900 złbrutto
GWARANCJA 2.0Benzyna 125PS LIFT 4x4 Klimatyzacja NIEMCY Serwis Zamiana
14 900 złbrutto
1wł, remont silnika, nowe sprzęgło, duzy serwis, warto
24 900 złbrutto
2008/2009-ZOBACZ OPIS !! W PODANEJ CENIE ROCZNA GWARANCJA !!
24 900 złbrutto
AWD * EXCLUSIVE * Serwis ASO * Zarejestrowany!
51 900 złbrutto
2009/4x4/klimatronic/zarejestrowany
20 900 złbrutto
Autoryzowany Dealer Subaru wersja Comfort
55 900 złbrutto
2.0 150 lpg 4x4 manual LED NAVI kam. cof
63 700 złbrutto
Zarejestrowany w kraju! 4x4! 2.0 Benzyna - 150KM! Instalacja LPG!
32 900 złbrutto
2,0 + LPG benz panprama 4x4
25 700 złbrutto
2,0 BENZYNA 150KM, Salon Polska, Serwisowany, Zarejestrowany
15 800 złbrutto
Salon POLSKA + 1 WŁ + 100% Serwis SUBARU + GAL LPG Sekwencja
62 510 złnetto
76 887 zł brutto
2,0i 150 KM + AUTOMAT + 4x4 + Salon POLSKA + 1 Właściciel + Tempomat !
55 555 złbrutto
2.0 D Boxer 150KM AWD 4x4 Podgrzewane fotele
28 999 złbrutto
2.0 benzyna 150KM panorama REDUKTOR
15 900 złbrutto
2,0 + LPG benz panprama 4x4
19 900 złbrutto
2.0 150 lpg 4x4 manual LED
63 700 złbrutto
2.0 150 i 4x4 manual
25 700 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 366
niezasłużona dobra opinia tej marki to chyba jakaś zbiorowa halucynacja!!! owszem jakoś jeżdzi i hamuje... i tyle! koszty napraw po 60 tys ( sprzęglo, kolo zamachowe,el układu hamulcowego itd) to ponad 10 tys zl!!! za co sie pytam??? za technologię wprost ze średniowiecza i przeciętny wygląd... sam nie wiem co mnie podkusiło by ten złom kupić...
silnik taki sobie!!! niby około 10 s do 100 km ale sie tym nie pościgasz;( skrzynia biegów jak w radzieckim czołgu - sztywna, ciężko chodzi, mało elastyczna - średniowiecze technologiczne!!!!
ok z widocznością jest dobrze / lusterka jak od ciężarówki - poza tym że brzydkie to ok
ok - ma resory... i tyle szkoda że pochodzą z XIX wieku- nawet nie warto porównywać z np Audi wyciszenie - jak w ruskim czołgu - musisz głośno mówić żeby pasażerowie cie słyszeli jeżeli jedziesz szybciej niż 120 km/h
karoseria może być... ale miękka strasznie - broń boże nie opieraj się o drzwi albo o maskę bo wgnieciesz ten delikatny samochodzik jeżeli np masz komórkę w tylnej kieszeni, zderzenie z wózkiem z marketu to już poważna sprawa i- drzwi do blacharza. generalnie samochód sprawia wrażenie że jest zrobiony z tektury ( trzaśnij klapą bagażnika a dach zafaluje... - na prawdę!)
auto prowadzi się kanciasto w nowym aucie układ kierowniczy " sam skreca " w prawo - poprawki w ASO niewiele dały - podobno forester " tak ma" no i tyle masz pan nowe auto tylko ono samo trochę se skręca w prawo ....
koszty napraw!!!! Boże litości!!! filter cząstek stałych ( np po 50000km) ok 15 tyz zł!!! - szaleństwo czyszczenie filtra cząstek stałych - 900zł - zaco???? sprzęgło i koło zamachowe ( trzeba zawsze razem!!!) ok 6 tys zł!!!! dno!!! dno!!! dno!!!
ha ha ha!!!! samuraje z subaru albo grzeją albo chłodzą!!! klimatyzacja w zasadzie nie działa!!!!
no elektronika to w subaru ciągle dziedzina eksperymentów i niepowodzeń.... może by sobie producenci rozkręcili kilka innych aut żeby coś ściągnąć i zobaczyć jak to należy wykonać! nic z tego! samuraje z subaru wszystko sami chcą wymyślić - no i są w technologicznym średniowieczu!
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: