Twoje kryteria wyszukiwania:
1.8 Turbo Benzyna. 180 KM. Automat. Bardzo Niski Przebieg. Full Opcja.
48 500 złbrutto
ELEGANT RIDER NOWY? TDI 130KM 6 BIEGÓW PEŁNE WYPOSAŻENIE
69 900 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
II 1,9 TDI Salon Polska F-VAT
42 900 złbrutto
I (1996- )
7 899 złbrutto
I (1996- )
12 900 złbrutto
II (2004-)
27 900 złbrutto
I (1996-2011)
14 900 złbrutto
II (2004-2013)
20 900 złbrutto
1,9 TDI 110 kM Stan bdb Opłacona
11 900 złbrutto
12 900 złbrutto
37 700 złbrutto
38 900 złbrutto
41 300 złbrutto
34 300 złbrutto
48 900 złbrutto
31 800 złbrutto
40 500 złbrutto
41 100 złbrutto
37 300 złbrutto
Gaz sekwencja.Super stan
8 900 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 417
W moim odczuciu samochód w tej wersji jest bardzo udany i jazda nim daje dużo satysfakcji.
Elastyczność silnika bardzo dobra, samochód jechał bez szarpania silnikiem na 6 biegu z prędkością 70km/h po prostej drodze. Silnik w tej wersji (130km bez tuningu) posiada wystarczający zapas mocy do jazdy w każdych warunkach i w całym zakresie prędkości. przez cały okres eksploatacji nigdy nie sprawiał kłopotu. Samochód ma dynamikę w moim odczuciu większą od Skody 2 mimo słabszego o 10 km silnika. Nawet przy prędkości bliskiej maksymalnej po "dodaniu gazu" podrywa się do przodu.
Fotele dość wygodne. Przednie fotele powinny mieć bardziej kubełkowy charakter. Lepiej obejmują plecy kierowcy i lepiej czuje się zachowanie samochodu. Wyciszenie mogło by być leprze przy większych prędkościach.
Jeżeli z przodu siedzi dość wysoka osoba to jednak z tyłu brakuje trochę miejsca na nogi pasażerów co jest odczuwalne na dłuższych trasach. Z przodu dość mało schowków na drobiazgi.
Samochód bardzo dobrze "trzyma się drogi" również na zakrętach, średnio twarde zawieszenie i auto na nierównościach potrafi lekko przycierać osłoną silnika a ze względu na dość nisko zawieszony przedni spoiler trzeba uważać na wysokość krawężników. Wspomaganie kierownicy ok. Hamulce bardzo dobre czuje się natychmiastową rekcję samochodu - dobrze dobrana siła hamowania do masy auta. Parkowanie ok.
Koszt napraw średni, koszt części dość wysoki.
Bez zastrzeżeń.
Nigdy nie zdarzyły się awarie.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: