Twoje kryteria wyszukiwania:
20 900 złbrutto
520 I---ZADBANA
4 900 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
LIFT XDrive Dynamic Drive Niski Przebieg
137 900 złbrutto
68 900 złbrutto
124 800 złbrutto
87 500 złbrutto
129 500 złbrutto
78 800 złbrutto
82 600 złbrutto
86 000 złbrutto
81 300 złbrutto
82 700 złbrutto
83 800 złbrutto
sprowadzony / opłacony / PIĘKNY / 4x4 / X-DRIVE
36 199 złbrutto
E60 (2003-2010)
85 000 złbrutto
91 300 złbrutto
92 500 złbrutto
80 600 złbrutto
66 900 złbrutto
83 200 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 420
Z doświadczenia wiem, że inni użytkownicy mają te same problemy. Często się zdarza jeszcze awaria DPF wywołana przez EGR, o czym mechanicy rzadko wiedzą. WYmiany DPF (DROGIE!!!) nie wiele zmieniają. Wymiana EGR dopiero daje efekt. Są doświadczenia znajomych którzy mają takie same auta.
Uwaga na kolektory: dolotowy i spalinowy. Przy kupnie trzeba sprawdzić czy były wymieniane. Jeżeli nie, to w wersji oszczędnej to koszt ok 4000 PLN za obydwa. Spalinowy warto poszukać od E39 - pasuje, a jest z żeliwa i nie pęka jak te ze stopów.
Generalnie oki. Uwaga na tylną otwieraną szybę w klapie.
Dość komfortowe auto, ale ma trochę problemów z pneumatycznym zawieszeniem z tyłu. Trzeba zwrócić uwagę na stan miechów. Jeżeli są zużyte, to ich wymiana jest baaaardzo droga...
Trzeba zwrócić uwagę na tylną klapę i podszybie. tam często rdzewieje, a ciężko znaleźć na rynku używaną bez rdzy... trochę za mało schowków jak na takie duże auto. Poza tym oki.
Auto ma problemy z przednim zawieszeniem. Nie było bite, a już 2 raz ma wymieniane dolne wahacze i końcówki drążków (w obu przypadkach Lemforder!!!)
Generalnie dużo używanych części jest dostępnych, ale nie są w wiele lepszym stanie od posiadanych. Od nowszych modeli, zwłaszcza elektronika, nie zawsze działa, co podraża koszty bardzo
Generalnie działa dobrze, poza: dogrzewaniem, webasto, przewietrzaniem, i nawiewem na szyby.... Webasto jest meeega problemem. Nie ma do niego części zamiennych (do samego pieca) i nie ma fachowców którzy byli by w stanie je naprawić. BMW nie ma jak zdiagnozować urządzenia, bo sterownik jest Webasto, a Webasto też nie może zdiagnozować, bo robi się to przez diagnostykę auta. MOżna je wymienić, ale koszt pieca to ponad 6000 dostępne tylko w serwisie. Nie kupujcie piecy na allegro, bo różnica w numerze części chociaż o 1 cyfrę powoduje że nie da się uruchomić nawet po przeprogramowaniu urządzenia. Poza tym spełnia funkcję dogrzewania silnika, a jak nie działa to ciągle silnik jest nie dogrzany.
Bardzo duża usterkowość. Moduły są w takich miejscach że zamakają. Poza tym auto "żyje" włąsnym życiem. Nie wiadomo dlaczego pewne rzeczy same się włączają. Innym razem nie można ich wyłączyć (np cały czas przy uruchamianiu włącza się komputer podróży...) Często pali się wzmacniacz antenowy (pod spoilerem tylnej klapy) na skutek zamoknięcia. Podobnie moduły prądowe (pod kołem zapasowym). Źle rozwiązane kwestie kabli. Gdzieś jest uszkodzona (na wejściu do tylnej klapy) i nie można sobie z tym poradzić. Efekt? Nie działą sterowanie zamkiem z kluczyka... jeszcze parę innych rzeczy również. Generalnie bez kompa nie podchodź i to jak jesteś jeszcze baaaardzo dobrym specem, a takich praktycznie od tego auta nie ma...
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: