Twoje kryteria wyszukiwania:
49 856 złbrutto
( 11 500 EUR )
E46 (1998-2004)
999 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
E46 (1998-2004)
999 złbrutto
ALU KLIMATR CZUJNIKI OPŁACONA
13 900 złbrutto
BMW Seria 3 318i Sedan Spełniamy marzenia najtaniej!
152 100 złbrutto
przed rabatem: 192 500 zł brutto
2,0D 116KM,bezwypadku,jak nowy 1
51 700 złbrutto
35 900 złbrutto
330i 2022r NOWA Salon Polska USZKODZONA Odpala i Jeździ (uszkodzony)
75 000 złbrutto
(uszkodzony)
64 596 złbrutto
( 14 900 EUR )
Touring Niski Przebieg Z Ambasady w Wiedniu!
93 900 złbrutto
330e 292KM Plug in M Sport pakiet Gwarancja
190 000 złnetto
233 700 zł brutto
CABRIO M-Pakiet Automat Niski Przebieg
89 900 złbrutto
78 900 złbrutto
Salon PL* Serwis ASO* Vat 23%* Automat* Bezwypadek
64 998 złnetto
79 948 zł brutto
Panorama - Navi
63 700 złbrutto
20r Salon POLSKA 1Właściciel ASO 77777 CENA NETTO
77 777 złbrutto
320i 184 KM* xDrive* Automat* Skóra* Szyber* Navi* Kamera
78 700 złbrutto
FV23%, full LED, klima auto, navi, grzane fotele, kamera i pdc
107 900 złbrutto
2.0 150 KM* GT3* Vat23%* Salon PL* 1 Wł* Serwis ASO* Automat* Kamera
77 999 złnetto
95 939 zł brutto
70 800 złbrutto
użytkownik: Michał
liczba głosów: 423
Uważam że BMW serii 3 w wersji 320d jest świetnym, godnym polecenia samochodem. Wygląda rewelacyjnie (w moim jest pełny pakiet wizualny "M" łącznie z felgami, świetnie się prowadzi, jest naprawdę dynamiczny i nie wiele pali. Dodatkowa zaleta - jest chyba jeszcze za drogi żeby jeździło nim wielu bezwłosych w sportowym ubraniu wielbicieli marki. Chociaż oni na szczęście przesiadają się na Audi :)
150 konny diesel 2.0 dostępny w tym BMW od 2002 roku jest rewelacyjny. Ponad 300 Nm momentu obrotowego potrafi wywołać szeroki uśmiech na twarzy kierowcy. Szczególnie satysfakcjonujące jest przyspieszanie od ok 60 do 120 a nawet 140 km/h - wyprzedzanie TIRów to dodatkowa frajda w podróży. Krótki lewarek zmiany biegów jest fenomenalny.
Mocno nachylona przednia szyba i masywna deska rozdzielcza powodują, że nie jest to auto dla kierowców, którzy muszą siedzieć wysoko i widzieć przód maski. Widoczność przez tylną szybę ogranicza dość wysoki kufer, ale jest parktronic. Lusterka wystarczające, Wewnętrzne samościemniające się jak dla mnie przyciemnia się trochę za mało.
W mojej wersji jest zawieszenie z M Pakietu, więc jest nieco twardsze niż zwykłe - stąd niższa ocena, chociaż ja osobiście wolę taką charakterystykę niż bujanie nawozia. Przednie fotele mam w wersji sportowej, świetnie trzymają na boki a regulacja w wielu płaszczyznach, również z podparciem ud daje możliwość podróżowania przez wiele godzin bez wysiłku. Wyciszenie rewelacyjne i niesamowita akustyka we wnętrzu - jakby auto było projektowanie dla systemu audio.
Ergonomia wnętrza jest bez zarzutu, miejsca dla siedzących z przodu pod dostatkiem, można też bardzo nisko ustawić siedzenie, natomiast z tyłu bardzo wygodnie ale ciaśniej. Polecam podróż czteroosobową z rozłożonym podłokietnikiem z tyłu. Jestem dość wysoki i daleko odsuwam siedzenie kierowcy, co powoduje że nie ma wiele miejsca na nogi za mną. Byłem tym nieco zaskoczony w tym samochodzie. Bagażnik 440 litrów nie jest mały, ale otwór załadunkowy stanowi ograniczenie. Można wpakować dużo małych toreb :)
Moja wersja posiada zawieszenie z M Pakietu, dlatego jest odrobinę obniżone i utwardzone w porównaniu z seryjną 3, powoduje to, że bardziej odczuwa się dziury i nierówności, daje jednak większy komfort w szybszych łukach, dzięki czemu DSC nie musi często interweniować. Parkowanie ułatwia Parktronic.
Póki co nie miałem w tym aucie żadnej awarii, natomiast koszty napraw nie są małe - szacuję to po zasięgnięciu informacji na ten temat. Lepiej niech się nie psuje...
Klimatyzacja automatyczna wspaniale radzi sobie z ogrzewaniem jak i schładzaniem wnętrza, a także z odparowywaniem szyb.
Wszystkie elementy elektryczne wydają się być dobrze zaizolowane, nie miałem dotąd żadnych problemów. To samo dotyczy elektroniki. Dotąd nie było awarii lusterek, szyb, ani elektrycznie wysuwanej rolety z tyłu. Elektryczne otwieranie bagażnika za pomocą przycisku w kluczyku też nie szwankuje.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: