Twoje kryteria wyszukiwania:
RS Ultime EDC 4Control Head Up | Edycja Kolekcjonerska |1592 OD RĘKI!
239 900 złbrutto
RS Ultime EDC 4Control Head Up | Edycja Kolekcjonerska |1592 OD RĘKI!
225 900 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
Aut*Navi*FullLed*Radar*Alu18*Temp*Komp*Pdc*Android*Kamera*GwarVGS !!!
79 990 złbrutto
GrandCoupe 1.3TCe 140KM Intens f.VAT gwarancja
109 900 złbrutto
150 100 złbrutto
1,3 TCe 140 FAP(140 KM) Intens Salon PL F-Vat
83 200 złbrutto
LED !! LIFT !!
69 800 złbrutto
1.8 301KM RS Automat Navi, Kamera, Tempomat Aktywny, Hands Free, FV23%
141 800 złbrutto
1,5 Dci 115KM BLUE DCI Klima Przebieg Tylko 11786km Pali i Jezdzi (uszkodzony)
31 999 złbrutto
Grandtour 1.3TCe 140KM FAP Intens EDC
84 900 złbrutto
2021 SALON POLSKA Pierwszy Właściciel Auto Jak NOWE Faktura Vat 23%
152 000 złbrutto
LIFT 1.5 Blue dCi 115 KM Przebieg 14.860 km
63 800 złbrutto
Led Pure Vision*Navi
68 900 złbrutto
1.3 TCe FAP Intens Kombi. WX8273C
52 300 złbrutto
1.3 TCe FAP Intens Kombi. WW927SJ
48 000 złbrutto
BEZWYPADKOWY Hands Free Salon Polska Serwisowany I WŁAŚCICIEL FV23%
49 510 złnetto
60 897 zł brutto
Grandtour Life, SalonPL, I-właściciel, FV-23%, gwarancja, dostawa
61 900 złbrutto
przed rabatem: 65 900 zł brutto
Dci F-vat Krajowa Gwarancja Limited
55 900 złbrutto
Grandtour TCe F-vat Krajowa Gwarancja Business
55 900 złbrutto
1.3 TCe FAP Intens Kombi. WW292SL
61 600 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 486
Ogólnie jest to mój francuz i w dodatku disel i nie zamieniłbym go na żadne inne poprzednie ( 2x Seat Ibiza, Mercedes A klase,)
Silnik dTi to jest rzecz którą francuci zrobili świetnie. Mimo że silnik nie jest pierwszej nowości wyprzedzanie nie sprawia mu żednych kłopotów. Turbina załącza się po ok. 2-2,5 tys wtedy mamy spore możliwości sprwdzić gdzie jest te 105 kM. Skrzynia bezporoblemowa.
Samochód rocznik 1999 nie zauważyłem sladu rdzy. jakość materiałów śrdnia powoli zaczyna trzeszczeć tapicerka i inne elementy. Przestrzeń czuje się o wiele lepiej niż np. w Astrze I czy II.
Wielu użytkowników stwierdza że renault ma miękie podwozie . Niezgadzam się z ta opinia gdyż samochód nieżle się trzyma drogi i niezbyt mocno przechyla się na zakrętach. Hamulce świetne początkowo nie mogłem się do nich przyzwyczaic. Mimo że to kombi widiczność jest tobra i dobrze się kręcie kierownica.
Samochód sprowadziłem z Niemiec. Po tygodniu poszła uszczelka pod głowicą. Całkowity koszt naprawy to ok. 1000zł u znajomego. Bardzo ciężki temat naprawy silnika u francuza. Nieraz sam naprawiałem swoje samochodu ale w tym samochodzie żeby cokolwiek zdemotować w silniku trzeba mieć rączki dziecka żeby je tam wcisnąć. Jakby poszła głowica to dla informacji kosztuje 1500 zł. Ale ogólnie w silnikach dTi nie puszczają uszczelki czy głowice trzeba mocna dawać po garach żeby rozwalić ten motor.
Nie narzekam ale... przy zmienie na obieg wewnętrzy coś stuka jakby ktoś młotkiem walił mimo że wszystko sprawne.
Coś się załącza coś bzyczy stuka, ale samochód jeździ.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: