Twoje kryteria wyszukiwania:
Brygadówka*
18 900 złbrutto
Opel Vivaro 1.9 CDTI 150tyś km
22 000 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
Nowy Rozrząd * 215 Tys Udok. Przebieg ! 1.9 D / Webasto ! Gwarancja *
22 800 złbrutto
24 900 złbrutto
NOWE SPRZĘGŁO * 214 Tys. Przebieg ! 2.0 D / ZADBANY ! Gwarancja *
24 900 złbrutto
Opłacony Zdrowy Zadbany Serwisowany i Niezawodny 1.9 z Niemiec 1Wł
25 499 złbrutto
25 900 złbrutto
9 osobowy, hak, nowy rozrząd, klimatyzacja, import z Niemiec
25 900 złbrutto
5 osobowy PRĄD Gniazdo zasilania elektr. nagrzewnica 230V
27 642 złnetto
34 000 zł brutto
Auto z windą dla niepełnosprawnych
29 950 złnetto
36 839 zł brutto
Opłacony Zdrowy Zadbany Serwisowany i Niezawodny 1.9 z Niemiec 1Wł
31 999 złbrutto
32 900 złbrutto
Zarejestrowany! Bez śladów korozji! 2013r! 2.0 Diesel 114KM!
37 900 złbrutto
8 Osobowy # Niski Przebieg # Przyciemnione szyby # Zadbany
38 900 złbrutto
2.5 CDTI 135KM Tour -7 Osób -VAT 23% Brutto -Bardzo zadbany -Zobacz
39 900 złbrutto
9os,z Włoch po serwisie
41 900 złbrutto
2.0CDTI 114KM Tour -8 Osób L2H1 -Long -Zadbany -Zobacz
45 900 złbrutto
1,6 120KM klimatyzacja nowy model
46 000 złbrutto
Opel Vivaro Zarejestrowany Klima 2.0 DCi 9-osobowy
47 999 złbrutto
9-Osobowy Nawiewy na Tył Gotowy Do Pracy
49 990 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 336
Jedynym mankamentem jest brak schowków - strasznie mało miejsc, żeby pochować drobiazgi - do apteczki dokupiłem plastikową walizkę, żebym mógł schować ją pod kanapą. Gaśnica podróżuje w bocznej kieszeni, podobnie jak trójkąt. No i kolor plastiku na desce rozdzielczej nie jest rewelacyjny. Poza tym
Silnik 1,9 - rewelacja! No i te 6 biegów - pozwala nie męczyć auta i kierowcy. Jedyną awarią było zsunięcie się rury powietrza od doładowania - silnik natychmiast stracił moc, a ja 160 EUR, bo było to w Niemczech i nie zauważyłem tego sam! ADAC wziął na autostradzie kupę siana, a wystarczyło zacisnąć nową obrączkę na rurze.....
Mam wersję z dzielonymi drzwiami z tyłu - środkowy słupek przeszkadza w obserwacji ale boczne lusterka są duże i dwustrefowe, więc nie ma problemu.
Do zawieszenia nie mam uwag (trzeba tylko dbać, drążki, stabilizatory itp. lepiej wymieniać - ale to wszędzie przecież). Komplet pasażerów jest odczuwalny i dynamika zasadniczo inna - w końcu to kilkaset kilogramów.
W wersji 9 osobowej obok kierowcy kanapa raczej dla jednej osoby, dwie tylko na krótsze trasy, bo ciasno się robi. Podgrzewane siedzenie kierowcy to rewelacja zimą! Na tylnych kanapach jest lepiej z miejscem. Oba rzędy siedzeń można wyjąć - trochę są ciężkie! - i wtedy zamieniamy busa w furgonetę. Ja najczęściej zamieniam auto w 6-osobowe: ostatni rząd foteli jest składany do pionu więc ładuję go w miejsce drugiego i w razie czego szybko mam dostawczaka. Przy składaniu ostatniego rzędu zwrócić uwagę na mocowanie ramy kanapy w podłodze - wystaje z niej i może zahaczać o ładunek. Zalecam auta wyłącznie z oryginalnymi, fabrycznymi mocowaniami siedzeń - solidnymi, bezpiecznymi i łatwo demontowalnymi. Nie kupujcie ani nie dajcie się namówić na dorabianie foteli - na ogół marnie wykonane z cienkich rurek i mocowane wkrętami do podłogi - lepiej nie myśleć, co się może stać w razie kolizji! Tak samo zresztą jak z pasami bezpieczeństwa przy mich.
Mam koła 215, więc trzymanie OK, ale nie szaleję na drodze. Hamulce ok, tarcze przednie wymieniłem przy 170 tys. Przy zawracaniu trochę mały promień skrętu - dobijam kierownicą do końca, ale widoczność w lusterkach bardzo dobra, więc zwinnie to idzie.
Rozrząd wymieniłem od razu po sprowadzeniu auta z Niemiec. W autoryzowanym serwisie Opla zapłaciłem 1.100 zł brutto (z wpisem do książki serwisowej)i przynajmniej mam świadomość jego nowości, a i tak było tanio jak na takie samochody.
Szybko się nagrzewa w miejscu kierowcy - latem od słońca, zimą od nagrzewnicy. Mam zresztą ogrzewanie postojowe Eberspacher - rewelacja na zimne dni.Do tylnych rzędów ciepło dociera wolniej - nie zastawiać dolnej kratki! Klimatyzacja szybka i wydolna.
Żadnych zastrzeżeń! Raz tylko - w mrozy - postojowe ogrzewanie wydoiło mi akumulator - (bo za późno przyszedłem) - ale odpalił po dwóch godzinach w słońcu. No i wtedy na wszelki wypadek wymieniłem stary akumulator i od tej pory żadnych problemów.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: