Twoje kryteria wyszukiwania:
Auto z windą dla niepełnosprawnych
29 950 złnetto
36 839 zł brutto
1,6 120KM klimatyzacja nowy model
46 000 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
9 miejsc, 5 drzwi, klima, nawigacja
77 900 złbrutto
F-Vat,Brygadówka,Salon Polska,6-osobowy,L1H1,Czujniki Parkowania
99 900 złbrutto
Extra Long, Gwarancja
128 800 złbrutto
E-Kombi Extra Long L2 136KM Zasięg 320KM Dostępny od ręki 2774zł
264 000 złbrutto
25 900 złbrutto
24 900 złbrutto
32 900 złbrutto
Opel Vivaro Zarejestrowany Klima 2.0 DCi 9-osobowy
47 999 złbrutto
1.6*LONG*9 osobowy*Salon Polska*Czujniki*Tempomat*Vat23%
75 900 złbrutto
Dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych 9 osobowy long mod 2019
99 000 złnetto
121 770 zł brutto
duza navi long 9 OSOBOWY
97 900 złbrutto
8 Osobowy # Niski Przebieg # Przyciemnione szyby # Zadbany
38 900 złbrutto
Nowy Rozrząd * 215 Tys Udok. Przebieg ! 1.9 D / Webasto ! Gwarancja *
22 800 złbrutto
vivaro 9 osobowy polski salon leasing 80 tys km
99 000 złnetto
121 770 zł brutto
9-Osobowy Nawiewy na Tył Gotowy Do Pracy
49 990 złbrutto
5 osobowy PRĄD Gniazdo zasilania elektr. nagrzewnica 230V
27 642 złnetto
34 000 zł brutto
Opel Vivaro 1.9 CDTI 150tyś km
22 000 złbrutto
1.6 CDTI (125 KM) salon Polska
73 900 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 333
Jedynym mankamentem jest brak schowków - strasznie mało miejsc, żeby pochować drobiazgi - do apteczki dokupiłem plastikową walizkę, żebym mógł schować ją pod kanapą. Gaśnica podróżuje w bocznej kieszeni, podobnie jak trójkąt. No i kolor plastiku na desce rozdzielczej nie jest rewelacyjny. Poza tym
Silnik 1,9 - rewelacja! No i te 6 biegów - pozwala nie męczyć auta i kierowcy. Jedyną awarią było zsunięcie się rury powietrza od doładowania - silnik natychmiast stracił moc, a ja 160 EUR, bo było to w Niemczech i nie zauważyłem tego sam! ADAC wziął na autostradzie kupę siana, a wystarczyło zacisnąć nową obrączkę na rurze.....
Mam wersję z dzielonymi drzwiami z tyłu - środkowy słupek przeszkadza w obserwacji ale boczne lusterka są duże i dwustrefowe, więc nie ma problemu.
Do zawieszenia nie mam uwag (trzeba tylko dbać, drążki, stabilizatory itp. lepiej wymieniać - ale to wszędzie przecież). Komplet pasażerów jest odczuwalny i dynamika zasadniczo inna - w końcu to kilkaset kilogramów.
W wersji 9 osobowej obok kierowcy kanapa raczej dla jednej osoby, dwie tylko na krótsze trasy, bo ciasno się robi. Podgrzewane siedzenie kierowcy to rewelacja zimą! Na tylnych kanapach jest lepiej z miejscem. Oba rzędy siedzeń można wyjąć - trochę są ciężkie! - i wtedy zamieniamy busa w furgonetę. Ja najczęściej zamieniam auto w 6-osobowe: ostatni rząd foteli jest składany do pionu więc ładuję go w miejsce drugiego i w razie czego szybko mam dostawczaka. Przy składaniu ostatniego rzędu zwrócić uwagę na mocowanie ramy kanapy w podłodze - wystaje z niej i może zahaczać o ładunek. Zalecam auta wyłącznie z oryginalnymi, fabrycznymi mocowaniami siedzeń - solidnymi, bezpiecznymi i łatwo demontowalnymi. Nie kupujcie ani nie dajcie się namówić na dorabianie foteli - na ogół marnie wykonane z cienkich rurek i mocowane wkrętami do podłogi - lepiej nie myśleć, co się może stać w razie kolizji! Tak samo zresztą jak z pasami bezpieczeństwa przy mich.
Mam koła 215, więc trzymanie OK, ale nie szaleję na drodze. Hamulce ok, tarcze przednie wymieniłem przy 170 tys. Przy zawracaniu trochę mały promień skrętu - dobijam kierownicą do końca, ale widoczność w lusterkach bardzo dobra, więc zwinnie to idzie.
Rozrząd wymieniłem od razu po sprowadzeniu auta z Niemiec. W autoryzowanym serwisie Opla zapłaciłem 1.100 zł brutto (z wpisem do książki serwisowej)i przynajmniej mam świadomość jego nowości, a i tak było tanio jak na takie samochody.
Szybko się nagrzewa w miejscu kierowcy - latem od słońca, zimą od nagrzewnicy. Mam zresztą ogrzewanie postojowe Eberspacher - rewelacja na zimne dni.Do tylnych rzędów ciepło dociera wolniej - nie zastawiać dolnej kratki! Klimatyzacja szybka i wydolna.
Żadnych zastrzeżeń! Raz tylko - w mrozy - postojowe ogrzewanie wydoiło mi akumulator - (bo za późno przyszedłem) - ale odpalił po dwóch godzinach w słońcu. No i wtedy na wszelki wypadek wymieniłem stary akumulator i od tej pory żadnych problemów.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: