Twoje kryteria wyszukiwania:
GS 1.2 100KM Bogata wersja wyposażenia
88 600 złbrutto
przed rabatem: 100 600 zł brutto
89 350 złbrutto
przed rabatem: 99 350 zł brutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
GS Hybryda 100KM Automat od ręki
102 900 złbrutto
przed rabatem: 114 200 zł brutto
GS 1.2 100KM Bogata wersja wyposażenia
88 600 złbrutto
przed rabatem: 100 600 zł brutto
1.2 75 KM MT5 S/S | Czerwony Cardio| 2024
74 300 złbrutto
przed rabatem: 81 300 zł brutto
GS Hybryda 100KM Automat od ręki
102 900 złbrutto
przed rabatem: 114 200 zł brutto
GS 1.2 100KM Bogata wersja wyposażenia
88 600 złbrutto
przed rabatem: 100 600 zł brutto
GS Hybryda 100KM Automat od ręki
102 900 złbrutto
przed rabatem: 114 200 zł brutto
GS 1.2 100KM Bogata wersja wyposażenia
88 600 złbrutto
przed rabatem: 100 600 zł brutto
77 900 złbrutto
przed rabatem: 81 900 zł brutto
90 900 złbrutto
przed rabatem: 100 900 zł brutto
89 350 złbrutto
przed rabatem: 99 350 zł brutto
77 900 złbrutto
przed rabatem: 81 900 zł brutto
90 900 złbrutto
przed rabatem: 100 900 zł brutto
89 350 złbrutto
przed rabatem: 99 350 zł brutto
GS 1.2 Turbo AT6 100 KM Start/Stop|Srebrny Kristal |MY24
91 700 złbrutto
przed rabatem: 103 700 zł brutto
77 900 złbrutto
przed rabatem: 81 900 zł brutto
90 900 złbrutto
przed rabatem: 100 900 zł brutto
GS Hybryda 100KM Automat od ręki
102 900 złbrutto
przed rabatem: 114 200 zł brutto
89 350 złbrutto
przed rabatem: 99 350 zł brutto
użytkownik:
liczba głosów: 423
Mały dla kobiet! Nie jest to niemiecki samochód!!!
Elastyczność całkiem dobra, skrzynia biegów precyzyjna. Silnik za słaby na wagę tego samochodu i totalna żenada. Kopcił, ciekło spod głowicy a wtryski lały jak głupie!!! Przyspieszenie w mieście spod świateł niezłe ale w trasie męka i tragedia przy wyprzedzaniu!!!
Widoczność z przodu idealna. Do tyłu tak naprawdę kierowca siedział z tyłu hehe. Lusterka słabe i małe. Podgrzewanie padło po stronie kierowcy!!!
Trzymał się drogi bo miał sztywne zawieszenie ale nie wygodne przy dłuższych trasach. Krzyż bolał nie miłosiernie. Przednie fotele dobrze trzymały na boki (kubełkowe). Tylna kanapa to kozetka lekarska , nawet zagłówków nie było !!! Komplet pasażerów i opel jechał jak polonez (co prawda taka sama moc 75 KM ). Wyciszenia nie miał w ogóle, słyszałem każdy tłok silnika. Dobrze że miał oryginalne radio i dobre głośniki to przynajmniej zagłuszałem silnik.
z przodu dużo miejsca na nogi ale pasażera uderzałem łokciem przy zmianie biegów!!!. Z tyłu siedziały wgodnie dwie osoby i to najlepiej małe osoby. Trzy osoby to tylko chińczyki po 130 cm. Karoseria ze szparami. Woda się lała na pedał sprzęgła przy ostrym deszczu. Trzeszczące blachy.
Prowadzi się pewnie, trzyma się drogi. Układ kierowniczy jest słaby przy większej prędkości samochód tracił wspomaganie!!! Hamulce bardzo słabe po pół roku użytkowania ABS nie działał. Parkowanie bardzo łatwe.
Dużo się psuło. Pseudo niemiecki samochód. Nie dało się naprawić licznika prędkości. Koszty niskie i dużo części na szrocie. Co chwila mnie zaskakiwał pierdołami które przestawały funkcjonować.
ogrzewanie długo trwało a klimy brak. Lipa. Padła turbina nawiewu , ot tak po prostu.
Elektryka nie padła działała. Przyciski przy kierownicy padły i nie działały wszystkie!!!
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: