Opel Astra - sprzedam - osobowe

Wyniki 1 do 20 spośród 1 202

Twoje kryteria wyszukiwania:

Sortuj po:

29 810 złbrutto
( 6 900 EUR )

olej napędowy
2/3 drzwiowy
klimatyzacja ręczna
Reg. śląskie Katowice
Uszkodzony
  • ABS, alarm, c.zamek, el.ster.lusterka, nawigacja sat., autom. światła, wsp.kier., pierwszy wł.
  • Opel Astra 1.4dm3 140KM 2018r. km

    OPEL ASTRA SEDAN 1.4 , 140KM/2018

    67 980 złbrutto

    rata od: 1367zł
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    Reg. dolnośląskie Głogów
  • ABS, alarm, c.zamek, el.ster.lusterka, blokada drzwi podczas jazdy
  • Jak kupić używane auto - bezpłatny auto poradnik

    Jak kupić używane auto?

    Kupno samochodu - kompendium wiedzy

    Pobierz bezpłatny poradnik, przygotowany specjalnie dla kupujących używane auto.

    Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!

     - dane wymagane
     - kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.

    Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
    czytaj więcej...

    Opel Astra 1.4dm3 100KM 2013r. km

    1.4 100 KM 5dr Active, Nowy

    54 900 złbrutto

    przed rabatem: 65 400 zł brutto

    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. podlaskie BIAŁYSTOK
  • ABS, alarm, c.zamek, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., pierwszy wł.
  • Opel Astra 1.2dm3 110KM 2023r. 1km

    Edition 1.2 MT6 110KM S/S|Czerwony|Kamera 180 stopni|2023

    95 900 złbrutto

    przed rabatem: 119 300 zł brutto

    rata od: 1929zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Warszawa
  • ABS, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., lampy dzienne LED, cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, Apple CarPlay, Android Auto, asyst. pasa ruchu, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, sys. ostrzeg. przed kolizją, ekran dotyk.
  • 10 900 złbrutto

    olej napędowy
    4/5 drzwiowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. zachodniopomorskie Zieleniewo
  • ABS, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., podgrz. fotel kier., pierwszy wł., samochód bezwypadk., serwisowany w ASO
  • Opel Astra 1.2dm3 130KM 2024r. 1km

    GS 1.2 AT8 130KM S/S | Szary | Pakiet Zimowy | Alarm |2024

    119 990 złbrutto

    przed rabatem: 145 140 zł brutto

    rata od: 2414zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Warszawa
  • ABS, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., lampy dzienne LED, cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, Apple CarPlay, Android Auto, asyst. pasa ruchu, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, sys. ostrzeg. przed kolizją, ekran dotyk.
  • Opel Astra 1.2dm3 130KM 2023r. 1km

    Nowa Astra GS 130KM A8 Kamera 360st Martwe Pole Od ręki 1584zł

    131 000 złbrutto

    rata od: 2635zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. zachodniopomorskie Szczecinek
  • ABS, kontrola trakcji, alarm, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., podgrzewany fotel pasaż., lampy dzienne LED, kam. panoram. 360, akt. asyst. zmiany pasa ruchu, podgrz. fotel kier., cz. deszczu, podgrz. przednia szyba, kierownica wielofunkc., ISOFIX, kam. cofania, ogr. prędkości, ESP, Apple CarPlay, Android Auto, asyst. ham. - Brake Assist, asyst. parkowania, asyst. pasa ruchu, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, zest. głośnomówiący, sys. głośnomówiący, refl. adaptacyjne, sys. ostrzeg. przed kolizją, akt. asyst. ham. awaryjnego, ekran dotyk., samochód bezwypadk., gwarancja, aut. hamulec postojowy, blokada drzwi podczas jazdy
  • Opel Astra 1.2dm3 110KM 2023r. 1km

    Edition 1.2 MT6 110KM S/S|Czarny|Kamera 180 stopni|Fotel AGR

    95 900 złbrutto

    przed rabatem: 116 400 zł brutto

    rata od: 1929zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Warszawa
  • ABS, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., lampy dzienne LED, cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, kam. cofania, ESP, Apple CarPlay, Android Auto, asyst. pasa ruchu, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, sys. ostrzeg. przed kolizją, ekran dotyk.
  • Opel Astra 1.2dm3 110KM 2023r. 1km

    Edition 1.2 MT6 110KM S/S|Żółty|Kamera 180 stopni

    95 900 złbrutto

    przed rabatem: 119 300 zł brutto

    rata od: 1929zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Warszawa
  • ABS, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., lampy dzienne LED, cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, kam. cofania, ESP, Apple CarPlay, Android Auto, asyst. pasa ruchu, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, sys. ostrzeg. przed kolizją, ekran dotyk.
  • Opel Astra 1.2dm3 130KM 2022r. 1km

    1.2 130KM// Elegance// Wyprzedaż!

    107 900 złbrutto

    rata od: 2170zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. podkarpackie Kielce
  • ABS, kontrola trakcji, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, wsp.kier., podgrzewany fotel pasaż., lampy dzienne LED, podgrz. fotel kier., cz. deszczu, podgrz. przednia szyba, kierownica wielofunkc., kam. cofania, ESP, Apple CarPlay, Android Auto, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, zest. głośnomówiący, sys. ostrzeg. przed kolizją, ekran dotyk., samochód bezwypadk., aut. hamulec postojowy
  • Opel Astra 1.2dm3 130KM 2023r. 1km

    ST GS 1.2 AT8 130KM S/S|Srebrny|Navi+| Pakiet Intelli-Drive|Alcantara

    131 990 złbrutto

    przed rabatem: 162 390 zł brutto

    rata od: 2655zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Warszawa
  • ABS, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., lampy dzienne LED, cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, Apple CarPlay, Android Auto, asyst. pasa ruchu, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, sys. ostrzeg. przed kolizją, ekran dotyk.
  • Opel Astra 130KM 2024r. 1km

    ST GS Electric 156KM 54kWh | Navigacja | Grzane fotele AGR | Alcantara

    199 990 złbrutto

    przed rabatem: 210 790 zł brutto

    rata od: 4023zł
    napęd elektryczny
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Warszawa
  • ABS, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., lampy dzienne LED, cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, Apple CarPlay, Android Auto, asyst. pasa ruchu, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, sys. ostrzeg. przed kolizją, ekran dotyk.
  • Opel Astra 2dm3 100KM 2001r. 1km

    RATY BEZ BANKU SUPER DIESELEK

    2 500 złbrutto

    olej napędowy
    2/3 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. śląskie Orzesze
  • ABS, alarm, c.zamek, el.ster.lusterka, HUD, autom. światła, wsp.kier., samochód bezwypadk., garażow., możliwa zamiana
  • Opel Astra 1.2dm3 130KM 2024r. 1km

    GS 1.2 AT8 130KM S/S | Srebrny | Pakiet Zimowy | Alarm |2024

    119 990 złbrutto

    przed rabatem: 145 140 zł brutto

    rata od: 2414zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. mazowieckie Warszawa
  • ABS, c.zamek, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, autom. światła, wsp.kier., lampy dzienne LED, cz. deszczu, kierownica wielofunkc., ISOFIX, ESP, Apple CarPlay, Android Auto, asyst. pasa ruchu, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, sys. ostrzeg. przed kolizją, ekran dotyk.
  • Opel Astra 1.2dm3 110KM 2023r. 2km

    Astra 1.2 110KM Edition nowa manual super cena

    93 500 złbrutto

    rata od: 1881zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    Reg. podkarpackie Krasne

    Opel Astra 1.2dm3 110KM 2023r. 2km

    Astra 1.2 110KM Edition nowa manual super cena

    93 500 złbrutto

    rata od: 1881zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    Reg. lubelskie Konopnica

    Opel Astra 1.6dm3 180KM 2023r. 2km

    Opel Astra GSe Najbogatsze wyposażenie! wyprzedaż rocznika!

    155 000 złbrutto

    przed rabatem: 205 500 zł brutto

    rata od: 3118zł
    hybryda
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. podkarpackie Konopnica
  • ABS, kontrola trakcji, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, nawigacja sat., HUD, podgrzewany fotel pasaż., lampy dzienne LED, kam. panoram. 360, podgrz. fotel kier., cz. deszczu, podgrz. przednia szyba, kierownica wielofunkc., ESP, Android Auto, asyst. parkowania, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, cz. martwego pola, zest. głośnomówiący, refl. adaptacyjne, sys. ostrzeg. przed kolizją, akt. asyst. ham. awaryjnego, ekran dotyk., uruch. silnika bez uż. klucz., samochód bezwypadk., aut. hamulec postojowy
  • 113 800 złbrutto

    przed rabatem: 138 800 zł brutto

    rata od: 2289zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja automatyczna
    Reg. podkarpackie Konopnica
  • ABS, kontrola trakcji, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, lampy dzienne LED, cz. deszczu, ISOFIX, ESP, Apple CarPlay, Android Auto, cz. parkowania - tył, zest. głośnomówiący, sys. ostrzeg. przed kolizją, ekran dotyk., samochód bezwypadk., aut. hamulec postojowy
  • Opel Astra 1.2dm3 130KM 2023r. 2km

    Nowy, bogate wyposażenie, od ręki!

    99 000 złbrutto

    przed rabatem: 120 500 zł brutto

    rata od: 1991zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. podkarpackie Konopnica
  • ABS, kontrola trakcji, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, lampy dzienne LED, cz. deszczu, ISOFIX, ESP, Apple CarPlay, Android Auto, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, zest. głośnomówiący, ekran dotyk., samochód bezwypadk.
  • Opel Astra 1.2dm3 130KM 2023r. 2km

    wyprzedaż rocznika 2023! promocyjna cena!

    96 300 złbrutto

    przed rabatem: 122 500 zł brutto

    rata od: 1937zł
    benzyna
    4/5 drzwiowy
    5 miejscowy
    klimatyzacja ręczna
    Reg. podkarpackie Krasne
  • ABS, kontrola trakcji, el.ster.szyb.przód, el.ster.szyb.tył, el.ster.lusterka, lampy dzienne LED, cz. deszczu, ISOFIX, ESP, Apple CarPlay, Android Auto, cz. parkowania - tył, cz. parkowania - przód, zest. głośnomówiący, ekran dotyk., samochód bezwypadk.
  • Najciekawsze opinie o Oplu Astra

    Zdjęcie użytkownika

    użytkownik:

    liczba głosów: 552

    Opel Astra 1400 1,4 130KM 2012r. hatchback

    Ocena ogólna

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Układ napędowy

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Układ jezdny

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Naprawy

    Kupiłem w grudniu 2013 roku samochód opel astra 4 1,4 z instalacją gazowa montowaną w fabryce. Od stycznia 2013 roku zauważyłem ze samochód zaczyna nie tak chodzić jak na początku, zaczęły się pojawiać problemy z instalacją gazową, najpierw czujnik pomiaru ilości gazu w butli zaczął źle wskazywać poziom gazu, później j samochód zaczął szarpać podczas przechodzenia z gazu na benzynę i odwrotnie, gasnąć na wolnych obrotach, rurka doprowadzająca gaz do wtrysków odczepiła się, samochód był już kilkanaście razy w naprawie w serwisie opla, ale do tej pory nie został naprawiony. Zaczęły się problemy z piskiem przy tarczach hamulcowych dwa razy były czyszczone klocki a za trzecim razem serwis zarządzał ode mnie zapłaty za tarcze i klocki hamulcowe po33 tyś km przejechanych, mimo iż był zgłaszany problem klocków i tarcz za co musiałem zapłacić około 1000 pln. Skoro był problem i go do końca nie rozwiązano, tylko przeczyszczono klocki hamulcowe i po pewnym czasie problem wrócił nie rozumiem dlaczego firma opel obciążyła mnie kosztami wymiany klocków i tarczy hamulcowej, choć jedna były dobre a drugie zdarte. Jeśli źle bym hamował to obydwa klocki byłyby zdarte, a nie jedna strona? Rozmowa telefoniczna z działem reklamacji firmy GM dział reklamacji nic nie przyniósł. Na zadawane pytania nie otrzymywałem odpowiedzi tylko zbywanie i odsyłanie do kogoś innego, np. do producenta auto mapy nawigacji, gdy zwróciłem uwagę , że w auto mapie nie ma punktów na drogach krajowych, które są od 3-4 lat. Nikt mi nie była w stanie powiedzieć co mam zrobić, mówiąc abym kupił nową aktualizacją za 800 pln, która też może być niewłaściwa, nikt nie zapewni mnie że nowa aktualizacja biedzie miała wszystkie punkty aktualne na drogach krajowych. Samochód tak jak jest wadliwy tak jest, do tej pory serwis mi go nie naprawił, a jak naprawi to zaraz po odebraniu samochodu z serwisu zaczyna się dziać tak jak by w nim nie był, Ciekawy jestem czy firma opel jednakowo traktuje obywateli unii europejskiej, gdyby obywatel Niemiec czy Holandii miał problem z takim samochodem nowym to miałby go dawno wymieniony na nowy. A przedstawiciele firmy opel mnie cały czas zbywają. Napisałem pismo do salonu opla w Płocku, gdzie na pierwsze pismo odpowiedziano zbywająca, a na drugie również. Zauważam, że firma opel źle traktuje swoich klientów, nie rozwiązując ich problemu. Miałem wymienione czujniki gazu przy listwie i listwę, co spowodowało, że koszty eksploatacji samochodu były wyższe. Na moje zapytanie kto pokryje te koszty wynikające z wadliwej produkcji auta, nikt mi nie był w stanie odpowiedzieć. Gdy zadałem pytanie kto poniesie koszty dojazdu do serwisu i mój stracony czas z powodu wadliwego samochodu i kilkunastokrotnej próby go naprawy, nikt nie był w stanie. Do momentu kupna opla myślałem, że to jest firma rzetelna, dobrej jakości, traktująca klienta bardzo dobrze, ale po moich doświadczeniach zaczynam myśleć inaczej i zmieniam na temat firmy zdanie, nidgy nikomu ju ż więcej nie polecę tej marki i tej firmy. Mam również na forach internetowych umieszczać negatywną opinie na temat tej marki, skoro jej przedstawiciele w ten sposób traktują mnie jako swojego klienta. Wystąpiłem do rzecznika do spraw konsumenta w tej sprawie, a jak to nie pomoże to do międzynarodowych organizacji. Czekam na pozytywne rozwiązanie tej sprawy przez państwa firmę ale moja cierpliwość się kończy. To mój 10 letni fiat punto miał mniej napraw niż nowy opel astra 4. To jest trochę dziwne, że nowy samochód zachowuje się jak kilkunastoletni samochód? Nie polecam tego auta. Traktowanie klienta przez serwis działu reklamacji GM Opel jest tragiczny, zżywają klienta. Ostatnio poproszoną mnie abym przez 2 tygodnie jeździł na benzynie i zobaczył jak się samochód zachowuje jeżdżąc tylko na benzynie, okazało się, że pani z GM działu reklamacji dopowiedziała sobie że dokąd producent nie znajdzie rozwiązania z moją instalacją gagową to mam jeździć na benzynie a mi zwrócą różnicę. Dziwne, że producent wypuszcza auto i nie może go naprawić, a gdy pytam się o wymianę na nowy nie chce słyszeć, mówi że to fikcja! Takie traktowanie przez firmę tak poważną? To świadczy o firmie! Jak traktuje zwykłego klienta. Nie liczy się z nim. Ani przeprosin, ani nic nie mamowy o zwrocie kosztów jazdy do serwisu tyle razy około 20 razy i zmarnowanym czasie oraz moich strat związanych z eksploatacją wadliwego samochodu. Nie poleca tej firmy. Myślałem że jest to poważna firma i solidna ale się zawiodłem, trafił mi się bubel samochód ale firmą nie chce się przyznać. Drugi raz jest już naprawa konsultowana z producentem auta szukają rozwiązania mojego problemu, ale mnie to nie interesuje jak nie mogą naprawić samochód to powinni wymienić na nowy, takie jest prawo konsumenta, ale widać producenci aut tego prawa nie uznają. Wadliwie zamontowane tarcze lub klocki, które ocierały sią o tarczę i ją spaliły, serwis uznał za moją winę choć 2 razy czyszczono klocki i zgłaszałam ten problem. Najlepiej kosztami niesłusznie obciążyć użytkownika. Gwarancja samochodu dla tej firmy jest jak im pasuje. Kpina z prawa konsumenta i gwarancji. Moje perypetie z tym koncernem nadaje się na dobrą książkę jak koncern nie powinien traktować klienta. Obecnie kolejny raz auto jest w serwisie. Tym razem zażądałem samochodu zastępczego tej samej klasy, gdyż to już mój kolejny samochód zastępczy, dlaczego mam po raz kolejny jeździć innym autem niż kupiłem, a GM ma to musiało się do tego dostosować, gdyż powiedziałem że nie zagrodzę się na naprawę kolejną auta, otrzymałem auto zastępcze, ale myślę, że po odbiorze znowu będzie jakiś problem jak zwykle. Np. odebrałem z serwisu auto w sobotę a w niedziele pokazuje mi komputer auta abym skontaktował się z serwisem awaria pojazdu. CHCESZ MIEĆ HOPLA KUP SE OPLA! TAKĄ REKLAME POWINIEN MIEĆ GM OPEL. Klient opla. nie polecam

    Autopowiadamiacz

    Autopowiadamiacz - Złap okazję! Nowe ogłoszenia na maila.

    Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania:


    dane wymagane
    kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.

    Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
    czytaj więcej...