Twoje kryteria wyszukiwania:
N-Design
94 888 złbrutto
74 900 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
1.0 /92KM Acenta + Pakiet komfort+ Pakiet Zimowy
75 300 złbrutto
przed rabatem: 80 300 zł brutto
87 400 złbrutto
1.0 /92KM Acenta + Pakiet komfort+ Pakiet Zimowy
75 800 złbrutto
przed rabatem: 83 800 zł brutto
Acenta + Pakiet Komfort
79 500 złbrutto
Acenta P. komfortowy+
75 000 złbrutto
przed rabatem: 79 000 zł brutto
Acenta + Pakiet Komfort
79 000 złbrutto
Acenta + Pakiet komfortowy+ 1.0 92KM 5MT
70 500 złbrutto
N-Sport + Pakiet Bezpieczeństwa
84 900 złbrutto
87 900 złbrutto
N-Design
87 600 złbrutto
przed rabatem: 90 600 zł brutto
79 999 złbrutto
przed rabatem: 88 400 zł brutto
Acenta + Pakiet komfortowy+ 1.0 92KM 5MT
69 000 złbrutto
przed rabatem: 79 000 zł brutto
Acenta + Pakiet Komfort
79 000 złbrutto
1.0 92 Kiiro Wersja Limitowana
83 550 złbrutto
N-DESIGN + pakiet zimowy + pakiet wizualizacyjny
85 300 złbrutto
N-Sport
105 500 złbrutto
N-Desing
84 800 złbrutto
Kiiro 1.0 92KM 5MT
78 550 złbrutto
przed rabatem: 83 550 zł brutto
użytkownik: Marek
liczba głosów: 495
Samochodzik dla rodziny max 2+2 jest wystarczający. Oszczędny, przyjemny w prowadzeniu i choc tego nie widac dosyc duży wewnątrz. Przy moich prawie 2m mogę jeździc w kapeluszu i nie dotykam podsufitki.
To słaby turbodieselek ale daje radę. Elastycznośc na posiomie benzyny 1,6. Silnik pracuje dosyc twardo i głośno ale wewnątrz nie jest źle.
Widocznośc w każdym kierunku jest b. dobra. Lusterka są dobre.
Zawieszenie twarde ale za to nadwozie nie przechyla się prawie wogóle. Fotele dobre do wzrostu 185cm, powyżej siedzisko jest trochę za któtkie. Trzymanie boczne jest dobre. Tylne siedzenia OK.
Autko wbrew pierwszemu wrażeniu jest duże. Ilośc miejsca z przodu wystarczająca nawet dla osób 2metrowych. Tył oczywiście wtedy jest dla dzieci. Przy osobach do 174cm z tyłu wygodnie usiadą 3 osoby. Autko jest szerokie i nie ma problemu tracania sie łokciami. Jechałem ostatnio nową Skodą Fabią i tam jest dużo mniej miejsca niż w Micrze. Ilośc i wielkośc schowków imponująca. Przesuwana tylna kanapa poprawia możliwośc aranżacji wnętrza. Materiały wykończeniowe całkiem dobre dużo lepsze niż w autach tego segmentu. Yaris przy Micrze to porażka. W moim 6 letnim autku nie ma korozji. Ergonomia wzorowa, dźwignia zmiany biegów chodzi rewelacyjnie. To mój 6 samochód i a 4 japończyk i w żadnym nie chodziły tak biegi jak w tym.
Trzyma się nawierzchni jak gokart, zawieszenie b.sztywne ale można się przyzwyczaic. Układ kierowniczy ma wspomaganie jak dla słabej kobietki ale dobrze usztywniające się wraz ze wzrostem predkości.
Rzadko się coś psuje ale wtedy jest problem z serwisem a właściwie z wiedzą mechaników w autoryzowanych serwisach. Lubelski serwis Nissana mało że nie potrafił usunąc usterki to jeszcze zepsół podzespół czyszcząc go. Części oryginalne bezsensownie drogie. Za wymianę 2 podkładek gumowych pod tylne sprężyny zapłaciłem 550PLN. Więcej do nich nie pojadę.
Wentylacja jest poprawna aczkolwiek nie zachwyca. Wnętrze ma dużą objętośc i może dlatego. Climatronik dobrze spełnia swoją rolę.
Moja wersja jest przeładowana elektroniką i czasem jej się coś poplącze ale możliwe że to moja wina, do tej pory nie naprawiłem gumki w systemie hands free i czasem sama otwiera i zamyka drzwi. Głupią usterką było właczenie kontrolki SRS przez zadziałania czujnika uruchomionego przesunięciem fotela w czasie jazdy.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: