Twoje kryteria wyszukiwania:
MY24 3.0D 350 KM AWD Auto Autobiography LWB 7-miejsc *
935 230 złbrutto
Range Rover SE
492 000 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
628 000 złnetto
772 440 zł brutto
MY24 3.0D 350 KM AWD Auto Autobiography SantoriniBlack Felgi23
924 360 złbrutto
596 000 złnetto
733 080 zł brutto
Autobiography
962 915 złbrutto
2023 SE 4,4L TWIN TURBO ZF 8-Speed Automatic
653 000 złbrutto
( 161 000 USD )
MY24 3.0D 350 KM AWD Auto Autobiography SantoriniBlack Felgi23
925 950 złbrutto
628 000 złnetto
772 440 zł brutto
2023 SE 3.0L (395HP)
604 329 złbrutto
( 149 000 USD )
596 000 złnetto
733 080 zł brutto
MY24 4.4P V8 615KM AWD Auto SV LWB BelgraviaGreen Meridian™ DigitalLED
1 438 590 złbrutto
SE 4.4L V8 Twin Turbo 523 KM
753 000 złbrutto
2023 SE 3.0L
486 708 złbrutto
( 120 000 USD )
680 000 złbrutto
2023 SE 3.0L
527 267 złbrutto
( 130 000 USD )
Autobiography
813 900 złbrutto
2023 SE SDW8 4,4L
608 385 złbrutto
( 150 000 USD )
2023 AUTOBIOGRAPHY LWB 7-SEAT
831 460 złbrutto
( 205 000 USD )
2023 SE 3.0L
486 708 złbrutto
( 120 000 USD )
użytkownik: Łukasz
liczba głosów: 441
Ja jestem bardzo zadowolony, za te pieniądze nie kupi sie nic z tak komfortowego, z takimi mozliwościami w terenie. Jednym słowem- pełnowartościowa terenówka, która śmiało podjedzie pod opere. Takich aut na prawde jest niewiele...
Skrzynia biegów bardzo fajna w teren, na drodze do setki tak sobie, ale powyżej 80-ciu przyspiesza się nim bardzo fajnie. Nie jest to auto wyścigowe.
Byłem przyzwyczajony do explorera bez zagłówków z tyłu. W tym zagłówki troszke mi przeszkadzają... ale coś za coś.
Mógłby być lepiej wyciszony, BMW i Opel z tym samym silnikiem są zdecydowanie cichsze. Miejsca bardzo dużo, z przodu, z tyłu.
Jakość wykończenia- jest ok, ale niektóre elementy mogłyby byc lepiej spasowane. Bagażnik- olbrzymi. Karoseria- aluminiowa- żadnych kłopotów z korozją nawet w nastolatku...
Jak na 2 tonowe auto terenowe na ramie z mostami - prowadzi sie rewelacyjnie. Z parkowaniem jest problem- jeździłem bardziej zwrotnymi terenówkami.
Nie psuje się często, ale jak już sie cos popsuje, to trzeba zacisnąć pasa...
Klima działa ok, ale jak sie ją wyłączy ciężko ustawić odpowiednią temperaturę. Odmrażanie przedniej szyby- bardzo przydatne.
Drobnostki, ale sie lubią popsuć, szczególnie jak się jeździ w terenie- pyuł kurz etc- lubi przeszkadzać np. elektrycznym szybom...
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: