Twoje kryteria wyszukiwania:
2,0 CRDI - TYLKO 23 000 km
34 300 złbrutto
DOKUMENTACJA I ROZBIÓRKA (uszkodzony)
1 000 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
2,4i 163KM Premium Serwis ASO GwArAnCjA
16 900 złbrutto
2.4L Hybryda
15 600 złnetto
19 188 zł brutto
39 100 złnetto
48 093 zł brutto
SE 2.5L 191KM
92 700 złnetto
114 021 zł brutto
2.5 L automat
89 920 złnetto
110 602 zł brutto
Se 2.4L automat
74 900 złnetto
92 127 zł brutto
79 900 złnetto
98 277 zł brutto
Se 2.5 L automat
78 920 złnetto
97 072 zł brutto
109 990 złnetto
135 288 zł brutto
Hyundai Sonata LPG VII(LF) 2015. LPG !!! TYLKO GAZ...
50 999 złbrutto
114 300 złbrutto
109 990 złnetto
135 288 zł brutto
79 900 złnetto
98 277 zł brutto
Se 2.5 L automat
78 920 złnetto
97 072 zł brutto
Se 2.4L automat
74 900 złnetto
92 127 zł brutto
2.5 L automat
89 920 złnetto
110 602 zł brutto
SE 2.5L 191KM
92 700 złnetto
114 021 zł brutto
39 100 złnetto
48 093 zł brutto
użytkownik:
liczba głosów: 417
Największą wadą Sonaty jest brak prestiżu, bo ludzie wciąż na hasło HYUNDAI reagują śmieszkiem. Po wnikliwym obejżeniu auta lub próbą jazdy zmieniają diametralnie zdanie. Ta sama wada jest również ogromną zaletą, bo aut tych po mieście jeździ mało, zlodzieje się nim nie interesują i stawki za ubezpieczenie są stosunkowo małe.(Za wspomniany brak prestiżu dostałem dodatkową zniżkę)
Jeździłem dieslami wielu producentów. Ten w Soancie jest jednym z najlepiej wyciszonych. Tylko po wyłączeniu wszystkiego co hałasuje można go usłyszeć.Bardzo płynnie rozwija swoją moc, bez szarpania, czy turbo dziury.
Bez tylnych czujników ciężko.
Auto jest stusunkowo wysoko zawieszone. Wjazd na krawężnik nie jest stresem, że zachaczymy podwoziem. Nie doznałem również zjawiska dobijania zawieszenia, jak to ma miejsce w nowych Passatach. Fotele są nastawione na konfort a nie na sport.
Z aranżacją jest słabo, bo do proponowanej wersji wyposażenia niewiele można domówić. Niemniej jednak auto w każdej wersji jest bogato wyposażone w stosunku do konkurencji. Linia nadwozia, jak na limo przystało, jest ponadczasowa i jeszcze długo nie będzie gryzło po oczach. Jakość materiałów i spasowanie nie odbiega od niemieckiej konkurencji.
Należy pamiętać o czujnikach. Auto jest duże. Jest bardzo komfortowe i prowadzi się, jak na limuzynę przystało. Jeśli ktoś oczekuje szaleństw w stylu sportowym to nie tutaj.
Ceny serwisu (tylko przeglądy) nie odbiegają od konkurencji.
Czasem nawet zbyt intensywnie.
Bez zastrzeżeń. Za radio tej jakości w aucie niemieckim trzeba bardzo dużo dopłacić.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: