Twoje kryteria wyszukiwania:
47 500 złbrutto
2.0 Crdi/ 4x4 / nowe sprzęgło
17 999 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
2,0CRDi 125KM 4x4 Klima GwArAnCjA Doinwestowany
12 500 złbrutto
Platinum - 2.0 CRDi 185km 8AT 4WD - dostępny od ręki
215 400 złbrutto
przed rabatem: 228 400 zł brutto
Platinum - 2.0 CRDi 185km 8AT 4WD - dostępny od ręki
215 400 złbrutto
przed rabatem: 228 400 zł brutto
GWARANCJA 2.4Benzyna 146PS Klimatronik Skóra NIEMCY SuperStan Zamiana
12 900 złbrutto
instalacja gazowa
24 900 złbrutto
2.0CRDI nawi kamera skóra 7 osobowy gwarancja przebiegu bezwypadkowy
59 900 złbrutto
SEL 2.5 automat
109 900 złbrutto
SE 2.5 automat
102 900 złbrutto
SEL 2.5L 191KM
119 900 złnetto
147 477 zł brutto
Calligraphy 2.5L 277KM
166 500 złnetto
204 795 zł brutto
2.2 CRDI 150KM Klimatronic Navi Skóra
18 900 złbrutto
2.5 automat
109 000 złnetto
134 070 zł brutto
2023 Calligraphy
173 793 złbrutto
( 43 000 USD )
2023 Calligraphy
173 793 złbrutto
( 43 000 USD )
4x4 Faktura VAT 23%
135 000 złbrutto
2.0 112KM 4x4 4WD*PREMIUM*Skóry*Alu felgi*Klimatronic*Z Niemiec
16 600 złbrutto
2.2 CRD* 4WD*Hak*Automat*Skóry
34 900 złbrutto
124 300 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 405
Wydaje mi sie, ze na tyle szczegolowo opisalem poszczegolne kategorie - ze tu moge odpuscic :)
3,3 V6 to jest jedyny sluszny silnik do tego auta. A jak komus automat za malo dynamicvzny - to na tiptroniku objedzie silniejsze automaty. 5-biegowa skrzynia zmienia plynnie, cicho i bez jakichkolwiek szarpniec.
Podcieta dio gory szyba tylnia i tylnie-boczne, utrudniaja obserwacje drogi przy cvofaniu. Lusterka boczne moglyby byc wieksze lub dzielone, bo wytsepuje martwa strefa.
"Puste" auto troche skacze na polskich dziurach i poprzecznych nierownosciach. Koleiny go nie ruszaja. Fotelom z przodu brak bocznych podparc. Przy normalnej jezdzie nie wie sie czy silnik pracuje, do 120 - zero halasow i szumow. Przy 200 km/h - troche gorzej, ale i tak lepiej niz w kilku moich poprzednich SUV-ach.
Auto ma 3.rok, wiec nadwozie nie koroduje. Rozmieszcenie wskaznikow OK - wszystko w zasiegu reki i wwzroku ( w porownaniu do niemieckich SUV-ow, wrecz idealne. Wresja limited na wykonczenie, skóra, welurem i dobrze spasowanymi plastikami. Nie mam zastrzezen.
Auto w wersji amerykanskiej - hamulce tragiczne, parkowanie bez kamery - mocno utrudnione. Ale da sie nim dynamicznie pokonywac zakrety, a uklad kierowniczy pracuje lekko i precyzyjnie.
Niczego jeszcze nie naprawialem. Z tego co sprawdzalem w cennikach - ceny czesci sa o ok. 20% nizsze niz do japonczykow i porownywalnych aut niemieckich.
Grzeje kiedy ma grzac - chlodzi tak samo. Wydajnosc dobra - dla mnie moglyby byc troche inaczej rozmieszczone nawiewy deski rozdzielczej.
Co to sa zwarcia????, awarie elektroniczne???
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: