Twoje kryteria wyszukiwania:
L3H2 9osob. Czujniki Tempomat Drzwi 270st. Super Niska Cena 2211 zł
182 901 złbrutto
L3H2 9osob. Czujniki Tempomat Ciemne szyby Super Niska Cena 2205 zł
184 487 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
L3H2 150KM 9-osob.Trend Kamera 360 Hak hol. Niska Cena 2463 zł
206 640 złbrutto
Kombi L3 150KM 9-osob.Trend Kamera Hak hol. Niska Cena ! 2674 zł
174 045 złbrutto
Kombi L3 150KM 9-osob.Trend Kamera Hak hol. Niska Cena ! 2778 zł
180 810 złbrutto
L3H2 A6 150KM 9-osob.Trend Kamera 360 Hak hol. Niska Cena 2355 zł
215 742 złbrutto
Automat L3H2 150KM 9-osob.Trend Kamera Hak hol. Niska Cena ! 2371 zł
199 998 złbrutto
2.0 130KM. L2H2 -6 osobowy. Od Dealera.Gwarancja fabryczna.
63 900 złnetto
78 597 zł brutto
2.0 130KM 6-osobowy. L4H3. Od Dealera.
68 900 złnetto
84 747 zł brutto
2.0 130KM. 9 osobowy. Od Dealera.
79 900 złnetto
98 277 zł brutto
Ford Transit 2.0 TDCI 130KM ( Salon PL, 9-osób, ASO, Vat23) LD80890
169 900 złbrutto
Trend L3H2 2.0 Ecoblue 130 KM 9 os. LA23624
154 900 złbrutto
Lift, Salon Polska,Pełny Serwis! FV VAT 23% Gwarancja
175 000 złbrutto
L4H3 Brygadówka 170KM. Salon Polska. Bezwypadkowy. 1 Właściciel.
169 000 złbrutto
L4H2 Ambiente 6 osob. F-vat Polski Salon Gwarancja
137 900 złbrutto
T300 Combi 2.2 TDCi Manual, 110hp, 2007
29 900 złbrutto
7-osobowy SalonPL FV23% L3H2 Parktronic Tempomat Gwarancja
117 900 złbrutto
9-osobowy SalonPL FV23% Lift Rej2020 Parktronic Tempomat Hak Gwarancja
129 900 złbrutto
7-osobowy FV23% SalonPL L3H2 Parktronic Tempomat Gwarancja
109 900 złbrutto
6-cio osobowy, zarejestrowany !!!
24 900 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 441
autko godne uwagi małe nakłady związane z eksplatacją
UWAGA ten model transita nie lubi zamienników chodzi mi o silnik trzeba kupować orginalne częśći oceniłem transita wysoko jeżeli chodzi o przyśpieszenie i moment obrotowy. Ponieważ zmieniłem kolektol wydechowy wstawiłem turbo ze starszego silnika i interkuler od audi 2,5tdi do tego zaślepiłem recylkulacje spalin i wstawiłem starszą pompe wtryskową od transita z 1993r auto rakieta chce zaznaczyć też że mam szybki most 3000obr/min i jade 115km/h nie próbowałem maksymalnej prędkośći tego auta po przeróbkach o dziwo zjada mniej paliwa przy 110km/h 7,7l z 9osobani na trasie a w mieśćie 9l w cyklu mieszanym różnie ok 8l te przeróbki kosztowały mnie 1tyś zł ale zwróciły się jeżdze transitem już 3rok i nic nie włożyłem w niego trzeba pilnować olejów i płynów auto nie do zdarcia. Od drugiego biegu w zwyż nie boje się sprintera 2,9tdi objade go bez problemów polecam transita właśnie po takich przeróbkach
Super lusterka widać wszystko. Miałem kiedyś starszego transita z 1993r miał lusterka starego typu to była tragedia i porażka tego kto wymyślił takie lusterka
transit ma pare minusów jeden z nich to słabe wyciszenie silnika, ale coś za coś jest głośny ale tani w eksplatacji praktycznie bez awaryjny. Najlepsze było jak sąsiad kupił ravke 4x4 stan super praktycznie igła parkuje w garażu. Przyszła zima i sąsiad zaczoł pchać z góry toyote żeby odpaliła. Mój transit stoi na dworzu jeden obrót rozrusznikiem i odpala w mrozach bez problemu długo nie czekałem bo następny sąsiad pchał szarana ale było zdziwienie jak odpaliłem za pierwszym razem i pojechałem. Uwaga mam rozrusznik na przekładni nowszego typu. W zime jeżdze na ON latem leje co się da czyste bio paliwo, olej z rzepakowy z markietu, i olej opałowy i nic więcej nie pali. Naprawde wdzięczne autko i to jest jego wielki plus
To jest następny minus transita karoseria ale jak dba się konserwacje podwozia założenie czterech chlapaczy i plastikowych nadkoli to nie ma zbytnio problemu. Po zastanowieniu się popatrzcie na dukato, kraftera, LT, czy sprintera nowe auta a zgnite, korozje widać wszędzie najlepiej pod plastikami a mój 12letni transit wygląda dużo lepiej sprowadziłem go z holandi miał zajechany silnik dlatego zdecydowałem się na takie przeróbki z silnikiem.
Autko super,jeżeli ustawimy geometrie auta w wyspecjalizowanym warsztacie nawet przy przeglądzie technicznym to mamy z głowy problem na pare dobrych lat. Można puścić kierownice na prostej drodze i auto jedzie prosto nie zbacza z toru jazdy. Żaden fiat, citroen czy sprinter nie prowadzi się tak jak ten model transita,a wierzcie mi jeżdziłem innymi markami niż transit jako kurier nic nie pobije transita pod względem komfortu jazdy w tym aucie po prostu człowiek nie męczy się. Koszty drążków i innych częśći układu zawieszenia jest śmiesznie tania polecammmmmmmmmmmm
oprócz łożyska na wale pędnym,karoseri która lubi korozje jest wszystko OK
Mam audi a6 ale transit ma wszystkich pod sobą po przejechaniu kilometra grzeje jak na pustyni. audi musze przejechać najmniej 6km żeby grzał tak jak transit. Naprawde polecam autko super.Ma jeszcze jeden minus trzeba co 2lata wynienić łożysko na wale pędnym koszt 100zł z robocizną
Dlaczego dałem takie wysokie noty dla elektroniki bo ten model transita nie ma elektroniki, ani elektryki dwa kable na krzyż i to wszystko żadnych komputerów i żadnych wydatków związanych z tym dla ciekawskich i żądnych przeróbek podaje swój numer tel.668 938 433
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: