Twoje kryteria wyszukiwania:
Mk1 (1998-2004)
999 złbrutto
145 650 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
WERSJA TREND z SYNC 3 125KM wyprzedaż 2017 dostępne inne kolory
61 299 złbrutto
Titanium 125KM Niska Cena Kamera Duży ekran Full Led od ręki 1473zł
122 876 złbrutto
ST Line X 125KM Niska Cena Kamera Duży ekran Full Led od ręki 1636zł
137 268 złbrutto
ST Line X 125KM Niska Cena Kamera Duży ekran Full Led od ręki 1630zł
136 776 złbrutto
Titanium 125KM Niska Cena od ręki Kamera Winter Ciemne szyby 1450zł
121 646 złbrutto
FOCUS Limousine Trend Sedan WYPRZEDAŻ ROCZNIKA 2017
56 999 złnetto
70 109 zł brutto
Titanium
111 550 złbrutto
Titanium 125KM Niska Cena Kamera Duży ekran Full Led od ręki 1473zł
122 876 złbrutto
145 650 złbrutto
Titanium 125KM Niska Cena od ręki Kamera Winter Ciemne szyby 1299zł
110 316 złbrutto
ST Line X 125KM Niska Cena Kamera Duży ekran Full Led od ręki 1471zł
124 899 złbrutto
Titanium X 125KM Niska Cena Kamera Duży ekran Full Led od ręki 1477zł
125 347 złbrutto
Titanium
117 550 złbrutto
185 000 złbrutto
przed rabatem: 191 200 zł brutto
Titanium X 125KM Niska Cena Kamera Duży ekran Full Led od ręki 1481zł
126 000 złbrutto
ST Line X 125KM Niska Cena Kamera Duży ekran Full Led od ręki 1503zł
126 075 złbrutto
Titanium X 125KM Niska Cena Kamera Duży ekran Full Led od ręki 1689zł
141 696 złbrutto
Titanium
117 550 złbrutto
użytkownik: Michał
liczba głosów: 426
Gdyby nie drobne przypadłości i słaby silnik (chociaż w zupełności wystarcza on większości kierowców [100 KM, 150 Nm]) auto dostałoby 10. Zawieszenie i układ kierowniczy zasługuje na 10, komfort również. Ogólną ocenę obniża również średniej jakości elektryka i szansa na szybkie zużycie delikatnego zawieszenia i droga jego naprawa.
Silnik ma wystarczający moment obrotowy tylko w zakresie 3000 - 5000 obrotów / minutę. Nie ma sensu kręcić go wyżej bo auto już nie jedzie. Spalanie ~8l / 100 km - akceptowalne.
Widoczność do przodu OK, poza parkowaniem: nie widać końca maski więc nie można ocenić odległości; trzeba parkować na wyczucie. Tył nie jest pionowy, więc też nie do końca wiadomo gdzie się kończy.
Zawieszenie Bilstein + Eibach, więc nie oceniam seryjnego zawieszenia.
Nie za bardzo rozumiem kwestię aranżacji, ale kwiatków i firanek nie wożę.
Nie przeprowadziłem żadnych napraw, brak usterek. Wymiana paska rozrządu droga, bo konieczny jest demontaż jednej z podpór silnika.
Mimo, że silnik nagrzewa się szybko ciepłe powietrze dociera do nawiewu nieco później. Klimatyzacja OK.
Słaba stabilizacja napięcia na wolnych obrotach, widocznie przygasające światła nawet przy minimalnym spadku obrotów poniżej nominalnych (po zdjęciu nogi z gazu obroty nieco spadają poniżej nominalnych - standard w Fordzie Focus). IMO to powoduje częste przepalanie się żarówek (średnio 1 na 2 miesiące).
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: