Twoje kryteria wyszukiwania:
MK1 TDDi Ambiente (uszkodzony)
2 300 złbrutto
SPROWADZONY Z NIEMIEC,ZADBANY,
7 650 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
Mk1 (1998-2004)
6 300 złbrutto
Mk1 (1998-2004)
999 złbrutto
Mk1 (1998-2004)
8 700 złbrutto
Mk1 (1998-2004)
10 400 złbrutto
Mk2 (2004-)
16 800 złbrutto
Mk2 (2004-)
19 400 złnetto
23 862 zł brutto
Mk2 (2004-)
23 900 złbrutto
Mk1 (1998-2004)
9 800 złbrutto
@@ 5DRZWI 1.8 GHIA SUPER @@
5 900 złbrutto
Mk1 (1998-2004)
9 900 złbrutto
Mk1 (1998-2004)
12 400 złbrutto
Mk1 (1998-2004)
9 900 złbrutto
Mk1 (1998-2004)
9 900 złbrutto
Mk2 (2004-2011)
13 500 złbrutto
Mk3 (2010-)
39 900 złbrutto
Mk3 (2010-)
37 900 złbrutto
Mk3 (2010-)
36 900 złbrutto
Mk3 (2010-)
39 900 złbrutto
użytkownik: Michał
liczba głosów: 429
Gdyby nie drobne przypadłości i słaby silnik (chociaż w zupełności wystarcza on większości kierowców [100 KM, 150 Nm]) auto dostałoby 10. Zawieszenie i układ kierowniczy zasługuje na 10, komfort również. Ogólną ocenę obniża również średniej jakości elektryka i szansa na szybkie zużycie delikatnego zawieszenia i droga jego naprawa.
Silnik ma wystarczający moment obrotowy tylko w zakresie 3000 - 5000 obrotów / minutę. Nie ma sensu kręcić go wyżej bo auto już nie jedzie. Spalanie ~8l / 100 km - akceptowalne.
Widoczność do przodu OK, poza parkowaniem: nie widać końca maski więc nie można ocenić odległości; trzeba parkować na wyczucie. Tył nie jest pionowy, więc też nie do końca wiadomo gdzie się kończy.
Zawieszenie Bilstein + Eibach, więc nie oceniam seryjnego zawieszenia.
Nie za bardzo rozumiem kwestię aranżacji, ale kwiatków i firanek nie wożę.
Nie przeprowadziłem żadnych napraw, brak usterek. Wymiana paska rozrządu droga, bo konieczny jest demontaż jednej z podpór silnika.
Mimo, że silnik nagrzewa się szybko ciepłe powietrze dociera do nawiewu nieco później. Klimatyzacja OK.
Słaba stabilizacja napięcia na wolnych obrotach, widocznie przygasające światła nawet przy minimalnym spadku obrotów poniżej nominalnych (po zdjęciu nogi z gazu obroty nieco spadają poniżej nominalnych - standard w Fordzie Focus). IMO to powoduje częste przepalanie się żarówek (średnio 1 na 2 miesiące).
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: