Twoje kryteria wyszukiwania:
w cenie klimatyzacja i Radio Fabryczne NOWY !!!
36 900 złbrutto
Fiat Oferta Testowa
3 000 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
KLIMATYZACJA !!!!!!! WSPOMAGANIE !!!!!!!! I właść , 52000 km
20 500 złbrutto
13 800 złbrutto
1.1 + GAZ SUPER STAN
7 500 złbrutto
Fiat Panda 1.1 + LPG zarejestrowany
6 999 złbrutto
przed rabatem: 7 999 zł brutto
1,3 m-jet Active
14 900 złbrutto
37 700 złbrutto
Pak Klima Radio Of.specjalna
39 000 złbrutto
1,2 demo stan idealny bardzo mał
35 800 złbrutto
Fresh 1,2 69 KM
32 290 złbrutto
Pakiet Klima Radio 1,2 69 KM Ofe
36 100 złbrutto
Easy + pakiet Klima Radio Oferta
36 700 złbrutto
55 tyś km!!!
11 500 złbrutto
Dynamic 1,2
17 600 złbrutto
Eco Active
15 200 złbrutto
17 700 złbrutto
16 600 złbrutto
3 900 złbrutto
5 800 złbrutto
użytkownik: Marek
liczba głosów: 459
Do głównych wad zaliczyć można brak piątego zagłówka w wersji z homologacją dla 5-ciu osób, brak uchwytów dla pasażerów (seicento je miało), brak linek podnoszacych tylną półkę podczas unoszenia pokrywy bagażnika (seicento je miało i nowa wersja pandy też już je ma), brak podświetlenia bagażnika, brak maty wygłuszajacej pokrywy silnika, brak obrotomierza w tańszych wersjach (instrukcja nie podaje granicznych prędkości dla poszczególnych biegów a na liczniku brak znaczników ekonomicznych zakresów dla poszczególnych biegów), brak świateł do jazdy dziennej. Do zalet można zaliczyć niskie koszty eksploatacji i napraw, przyzwoity komfort jazdy, niezłą dynamikę wersji z silnikiem 1,2 69KM przy niewielkim apetycie na paliwo i dobrą pracę układu wspomagania kierownicy.
Do spokojnej jazdy dynamika wersji z silnikiem 1,2 69KM jest wystarczająca.
widocznosć do tyłu ograniczają nieskładane zagłówki.
Jak na samochód klasy "mikro" komfort jazdy jest bardzo dobry.
W wersji dla 5-ciu osób nie przewidziano zagłówka chociaż autko posiada homologację dla 5-ciu osób. To niewybaczalny błąd. Wyposażenie fabryczne nie przewiduje dywaników. Brak uchwytu dla pasażerów. Bezproblemowe wsiadanie i wysiadanie dzięki wysokim siedzeniom. Brakuje linek podnoszących półkę podczas unoszenia pokrywy bagażnika. Posiadana przeze mnie wersja pandy pozbawiona była podświetlenia wnętrza bagażnika. Domontowałem samodzielnie. Brak świateł do jazdy dziennej. Domontowałem samodzielnie. Brak regulacji wysokosci pasa w mojej wersji (active).
Panda wyposażona w elektryczny układ wspomagania kierownicy doskonale się spisuje a opcja "city" pozwala na komfortowe parkowanie samochodu.
Punkty przyznaję na wyrost, ponieważ autko mam dopiero rok i nic do tej nie zawiodło. Poprzednie autko - fiat seicento eksploatowałem 13 lat bez żadnej usterki. Myślę, że dużo zależy od sposobu eksploatacji czyli od samego kierowcy.
Dziewieć gwiazdek dla przodu. Z tyłu nie sprawdzałem.
Częste przegrzewanie się złączki świateł mijania/drogowych pod kierownicą, aczkolwiek nie doswiadczyłem tego problemu. Być może w posiadanej przeze mnie wersji zastapiono ją lepszym produktem. Zamontowałem światła do jazdy dziennej na diodach LED aby uniknąć awarii w/w złączki. Pobór prądu zmalał do 18W z ponad 140W co bezpośrednio przełozyło się na zużycie paliwa (jazda miejska-ok. 0,25 l/100km mniej, jazda na trasie-ok. 0,5l/100km mniej)Myślę, że producent powinien być zainteresowany takimi światłami-więcej zadowolonych klientów, lepsza podaż, większe zyski :-). Światła zamontowałem w oryginalnych zaślepkach świateł przeciwmgłowych, które rzadko sie przydają.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: