Twoje kryteria wyszukiwania:
Extreme TCe130 4x4/Multiview/Keyless/pak.Zimowy
116 500 złbrutto
Journey TCe100LPG/Multiview/Keyless/pak.Zimowy
99 900 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
Journey Hybrid 140/Multiview/Keyless/pak.Zimowy
123 500 złbrutto
Journey TCe150 EDC /klima auto/ od ręki!
105 500 złbrutto
Journey TCe100LPG #5lat gwarancji! /Keyless/ od ręki!
84 500 złbrutto
Journey TCe100LPG #5lat gwarancji! /Keyless/ od ręki!
82 900 złbrutto
Journey TCe 130 MY23
92 500 złbrutto
Journey TCe100LPG / od ręki!
83 500 złbrutto
Journey TCe130/Keyless/ od ręki!
86 900 złbrutto
Krajowy, na gwarancji, I właściciel nowy model po lifcie, benzyna
74 900 złbrutto
COOL 1.3 TCE Benzyna 130 KM Manualna ! Od Ręki! Finansowanie! Gotówka!
87 984 złbrutto
Krajowy, na gwarancji, I właściciel nowy model po lifcie, benzyna
74 900 złbrutto
Navi*Bluedci*Alufelgi
77 900 złbrutto
Krajowy, na gwarancji, I właściciel nowy model po lifcie, benzyna
74 900 złbrutto
1.3TCe 130KM Cool 4x2 gwarancja f.VAT
77 900 złbrutto
Krajowy, na gwarancji, I właściciel nowy model po lifcie, benzyna
74 900 złbrutto
Krajowy, na gwarancji, I właściciel nowy model po lifcie, benzyna
74 900 złbrutto
Journey, Keyless, Kamera360, FV23%, 1-wł, salon PL, gwarancja, DOSTAWA
79 900 złbrutto
Krajowy, na gwarancji, I właściciel nowy model po lifcie, benzyna
74 900 złbrutto
71 400 złbrutto
użytkownik: Wiesław
liczba głosów: 291
Bardzo dobre, nieskomplikowane auto, godne polecenia dla każdego.
Jedyna rzecz, która nam się objawiła w trasie, to gwizd spod klapy bagażnika, co uświadomił nam dopiero pierwszy pasażer, jakiego wieźliśmy na tylnej kanapie. Wcześniej, sami tego nie zauważyliśmy. Zdarza się tak przy prędkości 120 km/h, po przyspieszeniu nieznacznym, gwizd cichnie. Poza tym turbinka świetnie sobie radzi.
Duże panoramiczne szyby. Słupki tak osadzone, że nie zasłaniają widoczności. Lusterka duże, regulowane elektrycznie.
Wszystko jest w porządku. Mimo, że to diesel, nie słychać tego w kabinie. Z tyłu siedzi się swobodnie, pod warunkiem, że nie jest to dwumetrowy koszykarz. Fotele kubełkowe, wygodne, świetnie trzymają, gdy się wchodzi w zakręt na trasie, nawet przy dużej prędkości. Resory nie są miękkie, ale ten samochód nie jest limuzyną, więc tak ma być. Nie przeszkadza to w ogóle, a w terenie jest pomocne i nie odczuwalne.
Kierowca i pasażer mają sporo miejsca. Fotel pasażera był odsunięty na tyle, by mógł swobodnie wyciągnąć nogi, a z tyłu jeszcze pozostało miejsce dla pasażera. Karoseria opływowa, ale koloru czarnego nie polecam - brud widać natychmiast. Bagażnik nie jest taki, jak w poprzednim moim aucie, czyli Skodzie Octavii, ale we dwójkę spokojnie się pakowaliśmy w nasze wyjazdy w teren z całym wyposażeniem niezbędnym campingowym. Dzielone siedzenia tylne pozwalają na przewożenie dłużyzn typu narty, czy wędki.
Generalnie dobre, proste w obsłudze mechanicznej auto, bez nadmiernej ilości elektroniki, ze sprawdzonym i montowanym od wielu lat w Daciach silnikiem diesla. Wysokie zawieszenie pozwala poruszać się w terenie, a w mieście pojazd nie boi się krawężników, wysokich "śpiących policjantów" i innych wyższych przeszkód. Autko godne polecenia.
Samochód był na gwarancji, wiec nie mam jak określić kosztów napraw, bo ich nie ponosiliśmy.
Świetny nawiew. Po włączeniu działa od razu. Okna można uchylić podczas niezbyt szybkiej jazdy, ale i tak wolimy poruszać się przy większych prędkość przy zamkniętych oknach, żeby nie huczało, za to przy świetnie działającej klimie, włączającej się natychmiast po uruchomieniu. Nawiewy wewnątrz regulowane na każdy fotel osobno, zarówno z przodu, jak i z tyłu. Nawiew klimy z tyłu jest osobno. Z tyłu jest też dodatkowe gniazdko elektryczne, co dla nas było ważne z powodu licznych urządzeń włączanych podczas jazdy, więc unikaliśmy rozgałęziaczy.
Elektroniki jest mało, ale komputer pokładowy jest przydatny. Dzięki niemu można kontrolować m.in spalanie paliwa i jego zużycie, temperaturę na zewnątrz itd. Radio w tym modelu nie miał dotykowego ekranu, bo i też takiego nie chcieliśmy. Łatwiej pokręcić gałką, niż trafić palcem w trakcie jazdy w punkt ekranu. Za to doskonale działa regulacja radiem i bluethutem do telefonu z kierownicy.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: