Twoje kryteria wyszukiwania:
fajna toyota auris 1,4d4d 4,2l/100km polski salon serwis zapraszam
22 222 złbrutto
zadbana, niski przebieg
39 900 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
Hybrid 135 Premium / Gwarancja
70 900 złbrutto
Hybrid 135 Premium / Gwarancja
69 900 złbrutto
F-vat,salon pl,gwarancja,I-właściciel,Hybryda,Premium,automat,ALU
74 900 złbrutto
1.8 HSD Hybryda
47 900 złbrutto
SALON POLSKA - Pisemna Gwarancja 12 miesiecy
51 850 złbrutto
Toyota Auris I Lift 1.6 Valvematic
35 800 złbrutto
BEZWYPADKOWY Salon Polska Serwisowany w ASO I Właściciel F Vat23%
40 560 złnetto
49 889 zł brutto
Hybrid 135 Premium / Gwarancja
68 900 złbrutto
1.6 132KM * zaledwie 62 000 km * GWARANCJA * bezwypadkowa * film
55 900 złbrutto
Auris 1.6 Classic Plus ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
68 900 złbrutto
1.6 Premium ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
64 900 złbrutto
GWARANCJA 1.4D4D 90PS Nawigacja KameraCofania LED SerwisASO Zamiana
49 900 złbrutto
1.6 Premium ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
64 900 złbrutto
1.6 Premium ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
64 900 złbrutto
1.6 Classic Plus ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
64 900 złbrutto
1.6 Classic Plus ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
64 900 złbrutto
1.6 Classic Plus ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
64 900 złbrutto
Premium 1.8 Hybrid 136KM, automat, 2018 r., salon PL, f-a VAT
74 900 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 288
zalety:nowatorski projekt wnętrza, bardzo dobra widoczność, bardzo duża ilość schowków, dobry silnik - dynamika/spalanie, perfekcyjna elektronika i elektryka wady:fatalne umieszczenie przycisku do obsługi centralnego komputera, brak klapki schowka centralnego-miedzy przednimi fotelami (w podstawowej wersji), dużo twardych plastików, bagażnik mógłby być większy, słabe wyprofilowanie siedzeń
dynamika silnika w sam raz jak na ten model, to co typowe dla Toyoty lubi wysokie obroty i na tym poziomie wykazuje się znaczną dynamiką, skrzynia biegów bardzo precyzyjna, elastyczność super
duża łatwość objęcia wzrokiem otoczenia samochodu
zawieszenie raczej twarde, dobrze radzi sobie z nierównościami, dziurami i koleinami. Konsekwencją twardego zawieszenia jest mniejszy komfort w tłumieniu nierówności.Duży rozmiar opon powoduje istotny hałas we wnętrzu, przewyższający ten dochodzący z silnika, komplet pasażerów mocno przekłada się na słabszą dynamikę auta
przestrzeń dla pasażerów przeciętna, ergonomia przeciętna, przy czym mocno obniża tę notę fatalne rozmieszczenie sterowania komputerem pokładowym,w niektórych miejscach szyb przednich odbicia wewnętrznych materiałów, dużo twardych plastików, przy czym precyzyjnie spasowane, karoseria dość nowoczesna
układ jezdny precyzyjny, hamulec raczej twardy przy docisku - typowy dla Toyoty, "bierze" niezbyt ostro
usterki usunięte w ramach gwarancji
bardzo skuteczne działąnie wentylacji i ogrzewania
najwyższy poziom jak na tą klasę
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: