Twoje kryteria wyszukiwania:
HYBRYDA parktronik NAWIGACJA alufelgi 17 KAMERA line assist PEŁNA ELEK
63 984 złnetto
78 700 zł brutto
Auris 1.6 Premium ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
68 900 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
Auris 1.6 Classic Plus ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
68 900 złbrutto
1.6 Classic Plus ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
63 900 złbrutto
1.4 D-4D Active Kombi. DW3Y918
46 900 złbrutto
Kombi Gwarancja F-vat Salon Polska
51 900 złbrutto
SALON POLSKA • Dostępny na zamówienie
59 900 złbrutto
Salon Polska F-vat Gwarancja Klima AUTO
49 900 złbrutto
Auris 1.6 Classic Plus ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
61 900 złbrutto
1.6 Premium ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
47 900 złbrutto
1.4 D-4D Active Kombi. DW7T659
42 500 złbrutto
1.4 D-4D Active Kombi. DW5W162
45 300 złbrutto
1.4 D-4D Active Kombi. DW8AJ92
48 000 złbrutto
1.4 D-4D Active ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
49 900 złbrutto
1.6 Active ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
49 900 złbrutto
1.6 Classic Plus ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
63 900 złbrutto
Hybrid 135 Premium Kombi. DW6ER33
60 600 złbrutto
1.4 D-4D Active Kombi DW7T614
39 200 złbrutto
1.6 Active ! Z polskiego salonu ! Faktura VAT !
52 900 złbrutto
Toyota Auris 1.4 D-4D Active Kombi dw7t618
46 200 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 291
zalety:nowatorski projekt wnętrza, bardzo dobra widoczność, bardzo duża ilość schowków, dobry silnik - dynamika/spalanie, perfekcyjna elektronika i elektryka wady:fatalne umieszczenie przycisku do obsługi centralnego komputera, brak klapki schowka centralnego-miedzy przednimi fotelami (w podstawowej wersji), dużo twardych plastików, bagażnik mógłby być większy, słabe wyprofilowanie siedzeń
dynamika silnika w sam raz jak na ten model, to co typowe dla Toyoty lubi wysokie obroty i na tym poziomie wykazuje się znaczną dynamiką, skrzynia biegów bardzo precyzyjna, elastyczność super
duża łatwość objęcia wzrokiem otoczenia samochodu
zawieszenie raczej twarde, dobrze radzi sobie z nierównościami, dziurami i koleinami. Konsekwencją twardego zawieszenia jest mniejszy komfort w tłumieniu nierówności.Duży rozmiar opon powoduje istotny hałas we wnętrzu, przewyższający ten dochodzący z silnika, komplet pasażerów mocno przekłada się na słabszą dynamikę auta
przestrzeń dla pasażerów przeciętna, ergonomia przeciętna, przy czym mocno obniża tę notę fatalne rozmieszczenie sterowania komputerem pokładowym,w niektórych miejscach szyb przednich odbicia wewnętrznych materiałów, dużo twardych plastików, przy czym precyzyjnie spasowane, karoseria dość nowoczesna
układ jezdny precyzyjny, hamulec raczej twardy przy docisku - typowy dla Toyoty, "bierze" niezbyt ostro
usterki usunięte w ramach gwarancji
bardzo skuteczne działąnie wentylacji i ogrzewania
najwyższy poziom jak na tą klasę
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: