Twoje kryteria wyszukiwania:
37 252 złbrutto
( 8 600 EUR )
I (2006-2012)
31 800 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
I (2006-2012)
27 600 złbrutto
I (2006-2012)
33 500 złbrutto
I (2006-2012)
32 900 złbrutto
I (2006-2012)
33 900 złbrutto
46 700 złbrutto
1.8 HSD Hybryda
47 900 złbrutto
D4-D - 126 KM- Klimatronic- ESP
20 900 złbrutto
1.6 125 KM Sol klimatronik igła
25 900 złbrutto
2.0 D-4D SOL Alu Felgi SUPER
26 900 złbrutto
19 900 złbrutto
auto z gwarancią
16 950 złbrutto
18 500 złbrutto
36 500 złbrutto
Toyota Auris 90 KM, Salon PL, FV 23%, Gwarancja!!
25 500 złnetto
31 365 zł brutto
przed rabatem: 34 686 zł brutto
14 900 złbrutto
19 900 złbrutto
14 900 złbrutto
Toyota Auris 1,6 Benzyna / LED / Kamera / ALU / Salon PL / FV23% / Gwa
48 500 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 288
zalety:nowatorski projekt wnętrza, bardzo dobra widoczność, bardzo duża ilość schowków, dobry silnik - dynamika/spalanie, perfekcyjna elektronika i elektryka wady:fatalne umieszczenie przycisku do obsługi centralnego komputera, brak klapki schowka centralnego-miedzy przednimi fotelami (w podstawowej wersji), dużo twardych plastików, bagażnik mógłby być większy, słabe wyprofilowanie siedzeń
dynamika silnika w sam raz jak na ten model, to co typowe dla Toyoty lubi wysokie obroty i na tym poziomie wykazuje się znaczną dynamiką, skrzynia biegów bardzo precyzyjna, elastyczność super
duża łatwość objęcia wzrokiem otoczenia samochodu
zawieszenie raczej twarde, dobrze radzi sobie z nierównościami, dziurami i koleinami. Konsekwencją twardego zawieszenia jest mniejszy komfort w tłumieniu nierówności.Duży rozmiar opon powoduje istotny hałas we wnętrzu, przewyższający ten dochodzący z silnika, komplet pasażerów mocno przekłada się na słabszą dynamikę auta
przestrzeń dla pasażerów przeciętna, ergonomia przeciętna, przy czym mocno obniża tę notę fatalne rozmieszczenie sterowania komputerem pokładowym,w niektórych miejscach szyb przednich odbicia wewnętrznych materiałów, dużo twardych plastików, przy czym precyzyjnie spasowane, karoseria dość nowoczesna
układ jezdny precyzyjny, hamulec raczej twardy przy docisku - typowy dla Toyoty, "bierze" niezbyt ostro
usterki usunięte w ramach gwarancji
bardzo skuteczne działąnie wentylacji i ogrzewania
najwyższy poziom jak na tą klasę
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: