Twoje kryteria wyszukiwania:
1.4 DOHC 100KM 6MT 2017 pakiet smart plus - auto demo
63 900 złbrutto
1.6 GDI 135 KM 6MT M 2017 - auto demo
57 500 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
1.6 GDI 135 KM 6MT M+SMT 2017 - auto demo
65 900 złbrutto
1.6 GDI 135 KM 6MT M+SMT 2017 - auto demo
65 500 złbrutto
Kia Cee'd II 1.6 GDI 135 KM 6MT M+SMT 2017 - auto demo
64 500 złbrutto
1,4 100 KM | wersja M | czerwony |Wyprzedaż
64 960 złbrutto
przed rabatem: 70 290 zł brutto
1.4 CRDI 90 KM 6 MT 2016 - AUTO DEMO
45 900 złbrutto
1.4 CRDI 90 KM 6 MT 2016 - AUTO DEMO
43 900 złbrutto
SW 1,6CRDi 90KM EcoDynamics Biała Perła Comfort Serwisowana GwArAnCjA
23 900 złbrutto
1.6 CRDI Hatchback Klimatronic TANIO
12 999 złbrutto
1.6 CRDI Automat Break Comfort
49 900 złbrutto
1.4 DOHC ISG Sport
26 900 złbrutto
ECO DYNAMICS
27 999 złbrutto
GT 1.6 T-GDi 204KM 6MT XL
97 990 złbrutto
1,6 crdi 128 KM wersja L
33 900 złbrutto
1,6 CRDi 110 KM M +DFA
67 040 złbrutto
1,6 GDi 135 KM wersja L Automat
49 900 złbrutto
1,6 crdi L 128 KM
32 900 złbrutto
I (2006-2012)
27 900 złbrutto
39 900 złbrutto
użytkownik: Darek
liczba głosów: 573
wszystko prawie idealne ale serwis do niczego , mówię tu o serwisie KIA w Białymstoku , moim zdaniem to też ważna informacja , poza tym jestem zadowolony , największymi mankamentami są wycierajacy się fotel , z którym bedę musiał powalczyć z serwisem , czasami nieodpalający silnik z czym serwis nie potrafi sobie poradzić i tylko zwiększył mi spalanie abyło na prawdę niskie na miasto ( 6,8 ) , no i te nadmuchy na przednią szybę które są szczególnie uciążliwe jesienią i wiosną gdy noc jest zimna a dzień jeszcze w miarę ciepły i szyby są rano zaparowane.
elastyczność na wyższych biegach średnia , skrzynia biegów pracuje bardzo precyzyjnie , kultura pracy silnika dobra do 120 km/h i w miarę oszczędny , przyspieszenie do 100 też na przyzwoitym poziomie ale już w pozostałych zakresach gorzej , jeśli ktoś chce jeżdzić dynamicznie to polecam diesla choć jest droższy
tak jak wcześniej pisałem szyba tylna dość wysoko choć dość spora , natomiast przy wyjeżdżaniu tyłem z parkingu widoczność słaba przez tylne słupki a ta mała szybka jest bardziej ozdobą niż w czym kolwiek ma pomóc
zawieszenie twarde , nawet powiedziałbym bardzo twarde ale jak ktoś lubi ( tak jak w vw)fotele przednie słabiutkie , co prawda mają podparcie lędźwiowe i kierowca regulację wysokości ale słabe trzymanie boczne a fotel kierowcy już po 2 latach pokazywał zużycie i się wyciera, tylne trochę lepsze dość twarde ale nawet dłuższa podróż nie jest uciążliwa , wyciszenie do 100 km/k ok , później coraz głośniej , jazda w 5 osób do 150-200 km ok , dłużej może być uciążliwa chociażby ze względu na środkowy tunel w podłodze
przestrzeń z przodu prawie idealna , z tył też gdyby nie ten tunel na podłodze , ergonomia bardzo dobra wszystko dobrze widoczne i pod ręką , mogliby tylko regulację głośności radia w kierownicy zrobić po lewej ręce a nie po prawej, bagażnik zdecydowanie można było lepiej zaprojektować i zrobić trochę większy jak konkurencja w tej klasie , jakość materiałów i wykończenia byłaby bardzo dobra gdyby nie ten wycierający się fotel kierowcy, do pełni sukcesu przy aranżacji wnętrza potrzeba tylko składania fotela pasażera do przodu , jesli chodzi o rdzę i korozję to nigdzie nie widać jeszcze ognisk
auto prowadzi się bardzo dobrze choć do ideału trochę brakuje , głównie jeśli chodzi o dynamiczne wejście w zakręt , układ kierowniczy precyzyjny choć zakres kręcenia np. przy parkowaniu mógłby być trochę mniejszy, hamulce ok ale jak postoi 2 dni a popada w tym czasie to pierwszym hamowaniem trzeba usunąc warstwę rdzy , parkowanie nieżle bo są duże lusterka wsteczne ale założyłem dodatkowo czujniki bo szyba tylna jest dość wysoko i trochę ogranicza widoczność
moim zdaniem auto ma bardzo małą awaryjność , poza tym kosztów na razie nie ma bo jest 7 lat gwarancji.
nawiewy fatalne , jak szyba zaparowana to najpierw dobrą widocznośc ma pasażer a póżniej długo długo nic i dopiero kierowca , poza tym moc dmuchawy na najwyższych obrotach też przedstawia dużo do życzenia , klima też długo po włączeniu trwa zanim zacznie chłodzić.
elektronoka ok , szkoda że brak regulacji podświetlania zegarów , dostępne dopiero od wersji wyżej , wystąpił też jakiś problem ze zmianami obszarów nawiewu
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: