Twoje kryteria wyszukiwania:
1.4 CRDI 90 KM 6 MT 2016 - AUTO DEMO
43 900 złbrutto
1.4 CRDI 90 KM 6 MT 2016 - AUTO DEMO
45 900 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
SW 1,6CRDi 90KM EcoDynamics Biała Perła Comfort Serwisowana GwArAnCjA
23 900 złbrutto
I (2006-2012)
27 900 złbrutto
ECO DYNAMICS
27 999 złbrutto
1.4 DOHC 100KM 6MT 2017 pakiet smart plus - auto demo
63 900 złbrutto
1,4 100 KM | wersja M | czerwony |Wyprzedaż
64 960 złbrutto
przed rabatem: 70 290 zł brutto
1.4 DOHC ISG Sport
26 900 złbrutto
1,6 CRDi 110 KM M +DFA
67 040 złbrutto
1.6 CRDI Automat Break Comfort
49 900 złbrutto
(uszkodzony)
24 187 złbrutto
( 5 600 EUR )
1.6 CRDI Hatchback Klimatronic TANIO
12 999 złbrutto
(uszkodzony)
27 642 złbrutto
( 6 400 EUR )
1,6 crdi L 128 KM
32 900 złbrutto
1,6 crdi 128 KM wersja L
33 900 złbrutto
1.6 GDI 135 KM 6MT M+SMT 2017 - auto demo
65 500 złbrutto
1.6 GDI 135 KM 6MT M+SMT 2017 - auto demo
65 900 złbrutto
1,6 GDi 135 KM wersja L Automat
49 900 złbrutto
Kia Cee'd II 1.6 GDI 135 KM 6MT M+SMT 2017 - auto demo
64 500 złbrutto
1.6 GDI 135 KM 6MT M 2017 - auto demo
57 500 złbrutto
użytkownik: Darek
liczba głosów: 573
wszystko prawie idealne ale serwis do niczego , mówię tu o serwisie KIA w Białymstoku , moim zdaniem to też ważna informacja , poza tym jestem zadowolony , największymi mankamentami są wycierajacy się fotel , z którym bedę musiał powalczyć z serwisem , czasami nieodpalający silnik z czym serwis nie potrafi sobie poradzić i tylko zwiększył mi spalanie abyło na prawdę niskie na miasto ( 6,8 ) , no i te nadmuchy na przednią szybę które są szczególnie uciążliwe jesienią i wiosną gdy noc jest zimna a dzień jeszcze w miarę ciepły i szyby są rano zaparowane.
elastyczność na wyższych biegach średnia , skrzynia biegów pracuje bardzo precyzyjnie , kultura pracy silnika dobra do 120 km/h i w miarę oszczędny , przyspieszenie do 100 też na przyzwoitym poziomie ale już w pozostałych zakresach gorzej , jeśli ktoś chce jeżdzić dynamicznie to polecam diesla choć jest droższy
tak jak wcześniej pisałem szyba tylna dość wysoko choć dość spora , natomiast przy wyjeżdżaniu tyłem z parkingu widoczność słaba przez tylne słupki a ta mała szybka jest bardziej ozdobą niż w czym kolwiek ma pomóc
zawieszenie twarde , nawet powiedziałbym bardzo twarde ale jak ktoś lubi ( tak jak w vw)fotele przednie słabiutkie , co prawda mają podparcie lędźwiowe i kierowca regulację wysokości ale słabe trzymanie boczne a fotel kierowcy już po 2 latach pokazywał zużycie i się wyciera, tylne trochę lepsze dość twarde ale nawet dłuższa podróż nie jest uciążliwa , wyciszenie do 100 km/k ok , później coraz głośniej , jazda w 5 osób do 150-200 km ok , dłużej może być uciążliwa chociażby ze względu na środkowy tunel w podłodze
przestrzeń z przodu prawie idealna , z tył też gdyby nie ten tunel na podłodze , ergonomia bardzo dobra wszystko dobrze widoczne i pod ręką , mogliby tylko regulację głośności radia w kierownicy zrobić po lewej ręce a nie po prawej, bagażnik zdecydowanie można było lepiej zaprojektować i zrobić trochę większy jak konkurencja w tej klasie , jakość materiałów i wykończenia byłaby bardzo dobra gdyby nie ten wycierający się fotel kierowcy, do pełni sukcesu przy aranżacji wnętrza potrzeba tylko składania fotela pasażera do przodu , jesli chodzi o rdzę i korozję to nigdzie nie widać jeszcze ognisk
auto prowadzi się bardzo dobrze choć do ideału trochę brakuje , głównie jeśli chodzi o dynamiczne wejście w zakręt , układ kierowniczy precyzyjny choć zakres kręcenia np. przy parkowaniu mógłby być trochę mniejszy, hamulce ok ale jak postoi 2 dni a popada w tym czasie to pierwszym hamowaniem trzeba usunąc warstwę rdzy , parkowanie nieżle bo są duże lusterka wsteczne ale założyłem dodatkowo czujniki bo szyba tylna jest dość wysoko i trochę ogranicza widoczność
moim zdaniem auto ma bardzo małą awaryjność , poza tym kosztów na razie nie ma bo jest 7 lat gwarancji.
nawiewy fatalne , jak szyba zaparowana to najpierw dobrą widocznośc ma pasażer a póżniej długo długo nic i dopiero kierowca , poza tym moc dmuchawy na najwyższych obrotach też przedstawia dużo do życzenia , klima też długo po włączeniu trwa zanim zacznie chłodzić.
elektronoka ok , szkoda że brak regulacji podświetlania zegarów , dostępne dopiero od wersji wyżej , wystąpił też jakiś problem ze zmianami obszarów nawiewu
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: