Twoje kryteria wyszukiwania:
N-CONNECTA
159 900 złbrutto
N-Connecta
142 900 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
139 500 złbrutto
N-Connecta
139 900 złbrutto
145 000 złbrutto
Acenta + Pakiet Zimowy 1,3DIG-T 140[KM] 6MT
141 400 złbrutto
1.3 DIG-T MHEV 140 6MT 2WD Acenta / Cold Pack
141 400 złbrutto
Acenta + Pakiet Zimowy 1,3DIG-T 140[KM] 6MT
141 400 złbrutto
QASHQAI 1,3DIG-T 140[KM] 6MT,2WD,N-Connecta, P.Stylistyczny+
140 500 złbrutto
przed rabatem: 155 500 zł brutto
N-Connecta
149 000 złbrutto
QASHQAI 1,3DIG-T 158[KM] 6MT,2WD,N-Connecta
139 300 złbrutto
przed rabatem: 154 300 zł brutto
QASHQAI 1,3DIG-T 140[KM] 6MT,2WD,N-Connecta,
135 000 złbrutto
przed rabatem: 150 000 zł brutto
1.3 DIG-T MHEV 140 6MT 2WD Acenta / Cold Pack
128 700 złbrutto
przed rabatem: 141 400 zł brutto
e-POWER 190KM N-Connecta + Pakiet Komfort
181 550 złbrutto
149 300 złbrutto
144 900 złbrutto
145 000 złbrutto
QASHQAI 1,3DIG-T 140[KM] 6MT,2WD,N-Connecta, P.Stylistyczny+
147 500 złbrutto
przed rabatem: 155 500 zł brutto
QASHQAI 1,3DIG-T 158[KM] 6MT,2WD,N-Connecta, P.Stylistyczny+
151 800 złbrutto
przed rabatem: 159 800 zł brutto
QASHQAI 1,3DIG-T 140[KM] 6MT,2WD,N-Connecta, P.Stylistyczny+
147 500 złbrutto
przed rabatem: 155 500 zł brutto
użytkownik: Dariusz
liczba głosów: 537
Qashqaiem zrobiłem już prawie 45 tys kilometrów. Auto idealne na długie trasy, dziki temu, że jest bardzo dobrze wyciszone. Ma wygodne fotele tylko z przodu. W tym samochodzie mam szklany dach, sprawdza się w pochmurne pogody i zimą. Daje to w czasie jazdy lepsze oddziaływanie na ewentualne znużenie jazdą, więcej światło to trochę pobudza a nie usypia.
W moim aucie jest silnik diesla o mocy 150 KM i pojemności 2000 ccm3. ( o awarii napisałem niżej ) Komora silnika jest bardzo dobrze wyciszona, co wpływa na komfort jazdy. Z tym silnikiem skrzynia biegów jest dobrze synchronizowana i zapewnia dobrą elastyczność. Zmiana biegów, to co kto lubi. Są osoby, które lubią wachlować lewarkiem biegów. Mnie to nie przeszkadza. Na starcie wymaga szybkiego zmieniania biegów. Jak na swoją wielkość i wagę, to ten samochód bardzo dobrze przyspiesza, redukcja z 6 biegu do 4 sprawdza się świetnie, wystarczająca jest na poziomie 6 a 5 bieg i to naprawdę się czuje jak przyspiesza samochód. Na początku, kiedy auto miało ok. 4 tys.km. Trochę źle wchodził 2 bieg, na przeglądzie usunięto problem i teraz nie mam już takiego problemu.
Samochód jest wyższy i związku z tym mamy dobrą widoczność, nocą wyższe auto jest jeszcze bardziej wygodne. W moim aucie mam ksenony, są doskonałe. Lusterka boczne doskonałe, bardzo duże i mocno ułatwiają prowadzenie samochodu. Nie wiem jak bez kamery cofania, wygląda sytuacja z widocznością z tyłu, bez niej, to będzie kiepsko.
Qashqai jest samochodem bardzo wygodnym i UWAGA ! Doskonale wyciszonym. Jedźmy dalej. Podróżowania na przednich fotelach jest bardzo wygodne, fotel kierowcy posiada 3 płaszczyzny do regulowania oraz dodatkowo regulację pod lędźwie. Pasażera, przód – tył. Pasażerowie siedzeń tylnych już nie mają takiego komfortu, brakuje regulacji podparcia tylnej kanapy. Zbyt pionowe oparcia. Auto obciążone bardzo dobrze się prowadzi, lepiej się trzyma drogi. To co wcześniej pisałem.
Qashqa wiemy jak się prezentuje, mocno ociężała sylwetka, ciężarowca. Pasażerowie z przodu komfortowo podróżują, a zimą kiedy możemy podgrzać fotele, to jest jazda komfortowa. Podgrzewana fotele są tylko z przodu, brakuje płynnej regulacji. Jest dwustopniowa. Wykończony jest dobrym plastikiem nie skrzeczy, nie błyszczy się. Ilość schowków jest ograniczona, duże i nie wygodne w drzwiach, głęboki schowek pod łokietnikiem, tam przewidziano miejsce np. na okulary. Schowek z przodu jest podzielony, pod fotem pasażera jest szuflada i jest bardzo przydatna. Bagażnik jest porównywalny wielkością do bagażnika Mazdy 3. Kanapa tylna dzielona 2/3 jest rozkładana i powierzchnia jest bardzo obszerna. Rozmieszczenie sterowania nawiewem jest mało wygodne, natomiast pozostałe urządzenia są w zasięgu ręki i intuicyjnie można nimi regulować. W kierownicy radio, odbiór telefonu, tempo mat.
Układ jezdny jest bez zarzutów, auto doskonale trzyma się drogi to za sprawą nieco szerszego rozstawu kół. Nie odczuwa się przechyłów czy wynoszenia na zakrętach. Zawieszenie zdecydowanie twarde, odczuwa się na nierównościach, zdarza się dobijanie. Układ kierowniczy zastrzeżeń wraz ze wspomaganiem. Auto jeszcze lepiej się trzyma jezdni, kiedy ma dociążany tył. W zimowych warunkach tył odczuwa się, że trochę ucieka. ( auto, które mam, to 2WD) W samochodzie mam nawigacje z kamerą cofania, sprawdza się to doskonale. Nawigacja jest bardzo profesjonalna, można to szczególnie zauważyć, np. w Niemczech, kiedy są wprowadzane aktualne zmiany na drogach i proponowane objazdy. Jak na tak spory samochód, to hamulce są bardzo dobre.
Auto mam na gwarancji, przy 41 tys km miałem wymienną turbinę w silniku, miałem nieszczelność układu wydechowego. Serwis gwarancyjny bez zastrzeżeń. Na turbinę Serwis Nissana czekał 1 tydzień
Zimą prawa stopa przy gazie jest dogrzana na maksimum, to jest słabość wentylacji. Tak jak w starych samochodach. Klima działa dość szybko, zimą auto również dość szybko się nagrzewa w przypadku podgrzewanych foteli nie musimy się spieszyć z nagrzewaniem kabiny.
W aucie mam nawigację, CD ze zmieni arką 6 płyt z możliwością MP3 i obsługą blutucha, gdzie nagrania, które mam w telefonie przechodzą bez zastrzeżeń, obsługa głośnomówiąca telefonów jest bardzo dobra, można eksportować książkę telefoniczną do systemu w aucie i z obsługą w kierownicy. Działa doskonałe. Komputer daje dużo więcej możliwości niż potrzeba kierowcy.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: