Twoje kryteria wyszukiwania:
100 600 złnetto
123 738 zł brutto
68 300 złnetto
84 009 zł brutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
*Bezwypadkowy*Potwierdzony Przebieg*Roczna Gwarancja Techniczna*
43 900 złbrutto
2.0BlueHDi 150KM Skóra Navi 6 biegów Klima Tempomat
43 000 złbrutto
2.0BHDi 180KM Automat/Salon/Serwis Pl/Navi/ksenon/Kamera/Masaż
49 999 złbrutto
Tourer - Pół-Skóry - 150KM - Polecam - GWARANCJA - Zakup Door To Door
38 900 złbrutto
2.0BlueHDi 150KM Biała Perła Skóra Navi 6 biegów Klima Tempomat
43 999 złbrutto
VideoPrezentacja2016*2,0Hdi!63kmExcusive*Automat*Xenon*Navi*NoweOpony
48 998 złbrutto
CITROEN - C5 HDi 200 FAP Exclusive A
47 500 złnetto
58 425 zł brutto
Automat | kombi | rejestracja końcówka 2014 rok
26 900 złbrutto
Citroen C5*Po Kompletnym remoncie Silnika Proszę Czytać Opis*Gwarancja
28 900 złbrutto
VideoPrezentacja*2,2Hdi*Exclusive*Lift*Xenon*Navi*CrossTourer
44 998 złbrutto
Exclusive! Hydropneumatyka! AUTOMAT!
47 900 złbrutto
2014 Serwis Aso Citroen 2.0 HDI 163 Automat Super Okazja Tempomat
30 999 złbrutto
2014 Serwis Aso Wymieniony rozrząd Bezwypadkowy 2.0 HDI 163 Automat
30 999 złbrutto
111 900 złbrutto
2.0 HDi 140KM*Lifting*Millenium*Skóry*El.Fotele*Navi 3D*ALU*Z Niemiec
29 600 złbrutto
Automat | kombi | rejestracja końcówka 2014 rok
26 900 złbrutto
27 500 złbrutto
LIFT - Climatronic - 2.0 HDI - GWARANCJA - Zakup Door To Door
29 900 złbrutto
użytkownik: Marcin
liczba głosów: 438
Jestem na prawdę zadowolony z zakupu A i nie przejmujcie się plotkami, że niby Hydraulika szwankuje to nie prawda po tylu latach sprzedaży okazuje się, że to akurat najrzadziej się psuje.
Silnik bardzo elastyczny w zasadzie nie odczuwa się żadnych negatywnych skutków jazdy na obrotach w wysokości ok 1200/minutę. Ciągnie już z dolnych zakresów a max moment obrotowy (315Nm) osiąga już przy 2000 obr/min. Jednak aby bardzo dynamicznie przyspieszyć należy to robić przy 2,5 -3, tys. obr.
Duże gabaryty i klockowata konstrukcja powoduje, że z tą widocznością jest różnie. Mimo to tragedii nie ma.
Jak już pisałem samochód posiada Hydrauliczne zawieszenie co powoduje, że nie ma dla niego znaczenia czy jedzie się samemu czy z kompletem pasażerów. Prześwit zawsze jest taki sam. Tylne fotele "tylko" 8 ze względu na to że dach szybko przechodzi w dół przez co osoby o wzroście powyżej 180 cm wadzę o podsufitkę. Wyciszenie jest ok silnika prawie nie słychać a i dziury ładnie tłumi.
Przestrzeń z przodu i jej fotele to tak jakby siedzieć w salonie na ulubionym fotelu prawdziwy luksus.Z tyłu tak jak pisałem wcześniej wysokie osoby mogą mieć problem z głową ale kolanami wadzić nie będą no chyba, że z przodu siądzie osoba o wzroście powyżej 190 cm. Wszystko jest pod ręką bardzo tu pomagają przełączniki przy kierownicy. bagażnik duży pojemny i foremny klapa bagażnika zatrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Materiały bardzo wytrzymałe i mimo, że auto ma już 7 lat nie widać większego zużycia choć (z powodu jeżdżenia po \"dziurawym\" Wrocławiu) trochę już słychać bardzo delikatne trzaski. Tylna kanapa rozkłada się w układzie 2/3 i 1/3 w bardzo prosty i szybki sposób. Karoseria to chyba największy plus mimo siedmiu lat nie wykazuje żadnych (tu ręka na sercu) ognisk rdzy. 5+
Auto bardzo płynnie się prowadzi, wszelkie nierówności pokonuje niemal że nie odczuwalnie czego powodem jest hydroaktywne zawieszenie. Na zakrętach nie wyrzuca poza tym automatycznie dopasowuje twardość zawieszenia do drogi i prędkości. Parkowanie tylko 6 bo: 1. Bardzo słaby skręt 2. Mała widoczność z tyłu (ratują tu sytuację czujniki parkowania)oraz z przodu. Co do hamulców to ostatnio miałem okazję się przekonać o ich skuteczności na autostradzie jak ze 140 km/h musiałem natychmiast zwolnić do 0 km/h to zdarzenie spowodowało, że nabrałem jeszcze większego zaufania do mojego \"wieloryba\".
ASO Citroena należy do bardzo drogich u nas w kraju (trochę taniej wychodzi nawet za naszą zachodnią granbicą) do tego trzeba uważać bo serwis nie zawsze jest wyznacznikiem jakości. Ostatnio w rankingu AutoŚwiata serwis Citroena zajął 14 miejsce w Polsce (ostatnie)
Klimatronik dwu strefowy. Jak się o nią dba to bardzo umila podróżowanie.
Z elektryką w tym samochodzie jeszcze nie było, wiem to samochód od nowości w rodzinie więc innej oceny dać n ie mogę. Co do elektroniki no to jest pięta Achillesowa C5 miałem już z nią problemy zwłaszcza z czujnikiem wysokiego ciśnienia w układzie paliwowym. Poza tym komputer, rzadko a nawet bardzo rzadko, ale jednak potrafi nagle się zresetować co nie jest przyjemne podczas jazdy.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: