Twoje kryteria wyszukiwania:
7-os. A8 190KM Titanium Pakiet X Kamera Dostępny Od ręki 2627zł
219 000 złbrutto
2,0 190KM 4x4 ST-Line Panorama Active Park Pakiet X -Od ręki 2226zł
209 087 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
2,0 diesel 190KM Pakiet X Kamera Elektryczna klapa od ręki 1942zł
189 900 złbrutto
150KM Titanium Pakiet X Kamera HAK holowniczy Dostępny od ręki 1943zł
181 900 złbrutto
4x4 A8 190KM Titanium Pakiet X Kamera Dach Panoramiczny Od ręki 2321zł
215 030 złbrutto
2.0 EcoBlue 150 KM M6, FWD Titanium
147 900 złbrutto
203 500 złbrutto
2.0 EcoBlue ST-Line aut Van. WW049SM
145 600 złbrutto
2.0 EcoBlue ST-Line aut Van. WW049SM
145 600 złbrutto
S MAX automat nawigacja 57 tys. km
85 900 złbrutto
VAT 23% Zamiana HDI Manual ST Line ALU NAVI Skóra Warto
126 000 złbrutto
71 000 złbrutto
2.0 190KM Automat,Titanium,As.Park,El.Klapa,Roz.Znak,Navi,Kamera,FV23%
106 800 złbrutto
wersja Trend . Wersja 7 osobowa
53 000 złbrutto
42 300 złbrutto
1,5Ecoboost 165KM Titanium 08.01.2019 gwarancja JA22925
109 900 złbrutto
7os. automat, 210 KM, full LED, skóra, navi, convers, panoramaczujniki
77 000 złbrutto
II * 180 KM * 2.0 TDCI * automat * GWARANCJA * bezwypadkowy * ZAREJEST
78 900 złbrutto
2.0 163KM TITANIUM X
45 900 złbrutto
TDCI 140 KM*KLIMATRONIC* TDCI
39 800 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 528
Ciekawy wygląd, praktyczny,funkcjonalny i wygodny. Wymaga uwagi przy manewrowaniu. Skrzyżowanie kombi z vanem, bo vanem jest według mnie tylko według homologacjii fabrycznej. Uważam ,że takie "coś" innego ,to dobry pomysł.
Ten silnik wybrałem jako kompromis kilku uwarunkowań. Ceny, spalania, kosztów obsługi, awaryjności i ilości przebiegu. Da się jeżdzić, ale rewelacji nie ma. Na wysokich obrotach ok. Na niskich za słabo. W mieście bez problemu schodzi się nawet do 9 litrów, ale w trasie zejście poniżej 7 wymaga jazdy bardzo spokojnej i zachowawczej. Średnia 8-8.5l/100km. Za to poza wymianą świec, nie wymaga obsługi {podobno dożywotni łańcuch}, oraz jest bez awaryjny, czego nie można powiedzieć o dieslach. Skrzynia mało precyzyjna i ciężko pracuje, ale może wyrobi się z czasem, co już przerabiałem w innym nowym aucie.
Dla mnie jedyna wada w tym względzie , to podwójne słupki z przodu. Wymagają przyzwyczajenia. Niekiedy ograniczają widoczność i trzeba o tym pamiętać. Duża zaleta S-maxa to lusterka. Wszystkie. Zewnętrzne są duże i przy dobrym ustawieniu pozbędziemy się martwego punktu. Widać w nich bardzo dużo. Wewnętrzne samo ściemniające świetnie spełnia swoja rolę w nocy.
Poza wspomnianym słabym wybieraniem nierówności poprzecznych, nie mam negatywnych odczuć. Trochę staje się głośny przy większych prędkościach, ale trudno zmienić prawa fizyki. Fotele z tyłu mogą być nieco za wąskie dla osób tęgich. Za to ogólnie przestrzeni w tym aucie jest bardzo dużo. Jako kierowca, nawet po długiej trasie nie odczuwałem żadnego zmęczenia. To duży atut tego samochodu.
Ogólnie powiem krótko:przestrzeń i wygoda.Do paru drobiazgów można się przyczepić, ale czy są auta bez wad? Schowków jak dla mnie nie brakuje. Materiały średnie. Jak ktoś chce mieć je z najwyższej półki, dokłada "tylko" 100 tyś. i kupuje Mercedesa. Podświetlanie deski w modnym kolorze jasnej czerwieni to jedyna opcja. Szkoda, bo według mnie jest to zbyt agresywny kolor. Może przeszkadzać. A wystarczyło dać jeszcze coś do wyboru i byłoby ok. Tak jak jest to możliwe w Conversie + . Za szybkość i łatwość składania tylnych siedzeń należy pochwalić konstruktorów. Za jedną słabą lampkę w bagażniku-zganić.
Niestety nierówności poprzeczne są mocno odczuwalne. Może na wyższych oponach {ja mam 225/50/17 } lub przy opcji zmiennego zawieszenia jest lepiej. Za to świetnie trzyma się drogi i to nawet na tzw. koleinach co jest dla mnie zaskoczeniem ponieważ powszechnie mówi się, że im szersza opona tym gorzej. W poprzednim aucie miałem szer. 185mm i na tych węższych bardziej "bujało". Ogólnie jeżdzi się jak posłusznym kompaktem, oczywiście z poprawką na gabaryty.
Nic się nie dzieje i oby tak dalej.Ale mam uwagę do tzw. skrzypienia w kabinie w okolicy słupków lub drzwi. Czytałem na forach, że spotkał ten problem także innych i nie wiedzieli jak sobie poradzić, wiec oddawali auto do serwisu. Nie wiem co zrobiono w ich pojazdach,ale ja odkryłem, że przyczyną jest tarcie uszczelek o szyby we wszystkich drzwiach podczas występowania naprężeń karoserii. Może wykonane są z materiałów antyalergicznych (Ford się chwali że takich używa, a w innych autach się z tym nie spotkałem) i gdy bardzo wyschną daje to efekt skrzypienia. Zastosowałem więc kupiony w markecie środek do konserwacji uszczelek i solidnie wszystkie przesmarowałem.Pomogło i jest spokój.
Specjalny przycisk do odparowywania przedniej szyby jest bardzo dobrym pomysłem i świetnie się sprawdza. Dodatkowy filtr przeciwsłoneczny też pomaga bo słońce wpadające przez tak dużą powierzchnie robi swoje. Niestety nawiewy na tył są za słabe. Długie kanały hamują pęd powietrza. Przymykając te z przodu, można zwiększyć nawiew na tył.
Nie miałem problemów z elementami elektroniki i elektryki. Wszystko działa poprawnie.Od świateł ,po pilota. Sprawdzałem jednak jak wymienia się oświetlenie główne ,tak z przodu jak i z tyłu. Jest to naprawdę proste, nawet dla laika. Jednak myślę, że akumulator mógłby być bardziej dostępny. Będzie w przyszłości trochę gimnastyki przy jego wymianie.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: