Twoje kryteria wyszukiwania:
1.8TDCI 125KM Navi Klimatronik Alu rej. PL
14 900 złbrutto
Ekonomiczny !
15 400 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
15 800 złbrutto
2.0 Benzyna. Manual. 7 osób. Klima. Navi. Skóra. Grzane Fotele.
16 400 złbrutto
2,0d DUDKI11 Tempomat,Hak,Parktronic,kredyt,.GWARANCJA
16 900 złbrutto
Ford S-Max 2.0B 2007r Climatronic Nawigacja 7-mio Osobowy Alu Hak!
16 900 złbrutto
7OS.7 foteli .ZAREJESTROWANY Dobre wyposażenie/Gwarancja*ZAMIANA
16 900 złbrutto
Ford S-Max Zarejestrowany 7-osobowy
16 999 złbrutto
2008r. 2.0 Benzyna Navigacja Rodziny Klimatyzacja Piękny
17 699 złbrutto
2,0B DUDKI11 Tempomat,Xenony,El.szyby.Hak.kredyt.GWARANCJA
17 900 złbrutto
125 KM, Pierwszy właściciel w Polsce, Zamiana, Zadbany, AUTO DEAL Piła
18 700 złbrutto
1,8TDCi 125KM Serwisowany Trend GwArAnCjA
18 900 złbrutto
1.8TDCI 125 KM
18 900 złbrutto
2,0 16V 145KM Alu Panorama Gwarancja
18 900 złbrutto
FULL!2,0 tdci 140KM Nowe turbo / Mozliwa Zamiana * Gwarancja w cenie !
18 900 złbrutto
Panorama Igłą Zamiana
19 500 złbrutto
7OS.Świeżo sprowadz.ZAREJESTROWANY Dobre wyposażenie/Gwarancja*ZAMIANA
19 900 złbrutto
1.8 TDCI 125KM # Klimatronk # Bez DPF i Dwumasy # Gwarancja
19 900 złbrutto
2.0 140 KM KLIMATRONIK, PARKTRONIK, ELEKTRYKA
19 900 złbrutto
2.0TDCI 140KM # Klima # C. Cofania # Salon Pl. # Po wym dwumasy
19 900 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 525
Ciekawy wygląd, praktyczny,funkcjonalny i wygodny. Wymaga uwagi przy manewrowaniu. Skrzyżowanie kombi z vanem, bo vanem jest według mnie tylko według homologacjii fabrycznej. Uważam ,że takie "coś" innego ,to dobry pomysł.
Ten silnik wybrałem jako kompromis kilku uwarunkowań. Ceny, spalania, kosztów obsługi, awaryjności i ilości przebiegu. Da się jeżdzić, ale rewelacji nie ma. Na wysokich obrotach ok. Na niskich za słabo. W mieście bez problemu schodzi się nawet do 9 litrów, ale w trasie zejście poniżej 7 wymaga jazdy bardzo spokojnej i zachowawczej. Średnia 8-8.5l/100km. Za to poza wymianą świec, nie wymaga obsługi {podobno dożywotni łańcuch}, oraz jest bez awaryjny, czego nie można powiedzieć o dieslach. Skrzynia mało precyzyjna i ciężko pracuje, ale może wyrobi się z czasem, co już przerabiałem w innym nowym aucie.
Dla mnie jedyna wada w tym względzie , to podwójne słupki z przodu. Wymagają przyzwyczajenia. Niekiedy ograniczają widoczność i trzeba o tym pamiętać. Duża zaleta S-maxa to lusterka. Wszystkie. Zewnętrzne są duże i przy dobrym ustawieniu pozbędziemy się martwego punktu. Widać w nich bardzo dużo. Wewnętrzne samo ściemniające świetnie spełnia swoja rolę w nocy.
Poza wspomnianym słabym wybieraniem nierówności poprzecznych, nie mam negatywnych odczuć. Trochę staje się głośny przy większych prędkościach, ale trudno zmienić prawa fizyki. Fotele z tyłu mogą być nieco za wąskie dla osób tęgich. Za to ogólnie przestrzeni w tym aucie jest bardzo dużo. Jako kierowca, nawet po długiej trasie nie odczuwałem żadnego zmęczenia. To duży atut tego samochodu.
Ogólnie powiem krótko:przestrzeń i wygoda.Do paru drobiazgów można się przyczepić, ale czy są auta bez wad? Schowków jak dla mnie nie brakuje. Materiały średnie. Jak ktoś chce mieć je z najwyższej półki, dokłada "tylko" 100 tyś. i kupuje Mercedesa. Podświetlanie deski w modnym kolorze jasnej czerwieni to jedyna opcja. Szkoda, bo według mnie jest to zbyt agresywny kolor. Może przeszkadzać. A wystarczyło dać jeszcze coś do wyboru i byłoby ok. Tak jak jest to możliwe w Conversie + . Za szybkość i łatwość składania tylnych siedzeń należy pochwalić konstruktorów. Za jedną słabą lampkę w bagażniku-zganić.
Niestety nierówności poprzeczne są mocno odczuwalne. Może na wyższych oponach {ja mam 225/50/17 } lub przy opcji zmiennego zawieszenia jest lepiej. Za to świetnie trzyma się drogi i to nawet na tzw. koleinach co jest dla mnie zaskoczeniem ponieważ powszechnie mówi się, że im szersza opona tym gorzej. W poprzednim aucie miałem szer. 185mm i na tych węższych bardziej "bujało". Ogólnie jeżdzi się jak posłusznym kompaktem, oczywiście z poprawką na gabaryty.
Nic się nie dzieje i oby tak dalej.Ale mam uwagę do tzw. skrzypienia w kabinie w okolicy słupków lub drzwi. Czytałem na forach, że spotkał ten problem także innych i nie wiedzieli jak sobie poradzić, wiec oddawali auto do serwisu. Nie wiem co zrobiono w ich pojazdach,ale ja odkryłem, że przyczyną jest tarcie uszczelek o szyby we wszystkich drzwiach podczas występowania naprężeń karoserii. Może wykonane są z materiałów antyalergicznych (Ford się chwali że takich używa, a w innych autach się z tym nie spotkałem) i gdy bardzo wyschną daje to efekt skrzypienia. Zastosowałem więc kupiony w markecie środek do konserwacji uszczelek i solidnie wszystkie przesmarowałem.Pomogło i jest spokój.
Specjalny przycisk do odparowywania przedniej szyby jest bardzo dobrym pomysłem i świetnie się sprawdza. Dodatkowy filtr przeciwsłoneczny też pomaga bo słońce wpadające przez tak dużą powierzchnie robi swoje. Niestety nawiewy na tył są za słabe. Długie kanały hamują pęd powietrza. Przymykając te z przodu, można zwiększyć nawiew na tył.
Nie miałem problemów z elementami elektroniki i elektryki. Wszystko działa poprawnie.Od świateł ,po pilota. Sprawdzałem jednak jak wymienia się oświetlenie główne ,tak z przodu jak i z tyłu. Jest to naprawdę proste, nawet dla laika. Jednak myślę, że akumulator mógłby być bardziej dostępny. Będzie w przyszłości trochę gimnastyki przy jego wymianie.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: