Twoje kryteria wyszukiwania:
Nowy-Natychmiastowy odbiór
72 500 złbrutto
Citroen C4 PICASSO 1.6 B-HDI 120 MORE LIFE 2017 Rouge Rubi
65 000 złnetto
79 950 zł brutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
Wyprzedaż 2015 - Warszawa
82 500 złbrutto
przed rabatem: 98 000 zł brutto
SX PACK HDI
78 000 złbrutto
Salon polska, 1-wszy Właściciel, Serwis Aso
56 800 złbrutto
Navi Kamera 360* ParkAssist Wolne Ręce Klimatronik El.Klapa Asystent
55 900 złbrutto
49 900 złbrutto
Citroen C4 Picasso Exclusive 1.2 benzyna 130 km
55 900 złbrutto
Intensive! Model 2014r. Kamera! Navi! Gwarancja!
42 500 złbrutto
Pierwszy właściciel , Bezwypadkowy ,Serwisowany , Salon Polska
50 900 złbrutto
Salon Polska | Pierwszy właściciel
39 800 złbrutto
Salon PL ,1 wł, ASO, Klima, f- v
47 900 złbrutto
1,6 benzyna 120ps * NISKI PRZEBIEG * climatronic * ledy * ICDauto (uszkodzony)
16 500 złbrutto
1,6 benzynka 120ps * climatronic * NISKI PRZEBIEG * ICDauto (uszkodzony)
13 000 złbrutto
Citroen C4 Picasso 1.6 benz. 2012rok manual niski przebieg
21 500 złbrutto
GRATIS! Pakiet serwioswy o wartości 500 PLN!
39 200 złbrutto
zarejestrowany, klima, gwarancja, gaz LPG!
24 500 złbrutto
32 900 złbrutto
1.6 HDI 110KM*Face Lift*Business*130.000km*Klima*ALU*Z Niemiec*TOP
25 500 złbrutto
1.6 HDI 100% Oryginał Bezwypadkowy VAT 23%
21 870 złnetto
26 900 zł brutto
użytkownik: Sebastian
liczba głosów: 567
Do napisania swojej opini skłonił mnie powrót do domu z 14-godzinnej jazdy (z 2 30 minutowymi przerwami) na trasie 1200km. Dojeżdżając do domu pomyślałem : szkoda , że trzeba wysiadać. Musiałem zaznaczyć , że posiadam auto rok bo krótrzy termin nie wchodził do systemu. Samochód posiadam od kwietnia 2012r.
Silnik to klasa sama w sobie. Dla niezdecydowanych - nie żałujcie dopłacić do tego silnika. Mocy nie brakuje w żadnym momencie. Przy zmianie pasa wystarczy naprawdę niewiele miejsca. Wyprzedzanie to czysta przyjemność. Przy spokojnej jeździe asystent przy 2.000 obrotów informuje, że można wrzucić wyższy bieg. Jedyny problem to 5 i 6 bieg - położenie lewarka zmiany biegów wysoko na desce rozdzielczej z jednej strony daje superkomfort przy przekładaniu ręki z kierownicy na lewarek ale przy takim położeniu przyzwyczajenia wymaga praca ręki w innej płaszczyźnie niż przy lewarku między fotelami. Po 4 tysiącach nie mam z tym problemu.
Faktycznie Visiovan. Szyby z każdej strony nawet nad głową więc i widoczność znakomita. Panoramiczna szyba jest wspaniała. Kiedy jest słońce zasuwamy i mamy szybę jak w zwykłym samochodzie. Kiedy słońce nie świeci w twarz odsuwamy rolety i widoczność jest doskonała. Zwłaszcza kiedy się stoi na światłach. Nie trzeba łamać kręgosłupa aby widzieć sygnalizację świetlną - wystarczy odsunąć roletę a wtedy szyba kończy się na wysokości naszej głowy. I jeszcze jedno spostrzeżenie. Mocno rozwidlony przedni słupek pozwolił na umieszczenie tam dużej szyby więc sama karoseria zasłania naprawdę niewiele. Oglądałem Opla Zafirę i VW Tourana i tam to rozdzielenie słupka nic nie daje. Szybki sa małe i nic przez nie nie widać. Tutaj spokojnie można przez nie obserwować boczne obszary z przodu samochodu.
Wnętrze jest dobrze wyciszone. Dziwnych dźwięków na nierównościach nie zauważyłem. Może po większym przebiegu. Fotele przednie w wersji materiałowej trzymają bardzo dobrze. Boki są mocno profilowane - zupełnie jak w Lagunie II z siedzeniami sportowymi (skóra + materiał). Może być problem dla ludzi większych gabarytów (ja 180cm/90kg) bo boki naprawdę mocno zachodzą do przodu i super opinają. Jedyny mankament to brak w tej wersji regulacji lędźwiowej. Fotele tylne to 3 osobne siedzenia. Wszystkie 3 z isofix-em, przesuwane przód tył i dwa poziomy pochylenia oparcia. W 3 rzędzie nie podróżowałem ale dostęp jest ok.
Przestrzeni z przodu nie brakuje. Do zegarów na środku można bez problemu się przyzwyczaić a w zamian dostajemy dwa schowki na górze deski rozdzielczej. Oba siedzenia są wyposażone w podłokietniki od środka pojazdu w siedzeniach przez co nie ma centralnego podłokietnika ze schowkiem. Generalnie przyciski są pod palcami ale te do obsługi klimatyzacji (po lewej stronie kierownicy) są niestety małe i czasami sprawiają kłopot. Bagażnik duży. Wczoraj przewoziłem przedmioty o długości 190 cm bez najmniejszego problemu. Po złożeniu siedzeń w drugim rzędzie robi się przerwa między ich oparciami a podłogą bagażnika (na nogi dla pasażerów 3 rzędu). Citroen wyposażył oparcia 2 rzędu w rozkładane pomosty i wtedy podłoga jest na całości idealnie płaska. Pomosty są ze sztywnego ale jednak plastiku. Zaślepiają tunel o szerokości ok.30 cm i nie wiem jak wytrzymują większe punktowe obciążenie. Walizki czy większe powierzchniowo przedmioty z pewnością nie stanowią problemu.
Mając na uwadze , że to minivan (ok.170 cm wysokości) prowadzi się świetnie. Jedynie przy szybkiej zmianie skrętu np. z lewego na prawy wysokość auta daje o sobie znać. Przy szybko pokonywanych zakrętach w jednym kierunku zachowuje się naprawdę stabilnie. Kierownica ma 2,7 obrotu od skrajnych położeń więc trzeba się przyzwyczaić ale wtedy dopiero zaczyna się wygoda. Samo koło świetnie leży w dłoniach. Do nieruchomego środka kierownicy przekonałem się bardzo szybko. Zaleta to fakt, że szukane przełączniki czy klakson są zawsze w tym samym miejscu. Wiadomo gdzie ich szukać. Na hamulce trzeba uważać - a konkretnie na samochody z tyłu aby w nas nie wjechały. Są bardzo mocne. Przeszklenie jest naprawdę ogromne więc widoczność świetna co wpływa na komfort przy parkowaniu. Tylna, pionowa szyba daje doskonałe wyczucie końca samochodu (+ czujniki) ale wszystkie minivany tak mają. Jedynie z przodem jest drobny problem. Maski nie widać więc przydałyby się czujniki. Ja ich nie mam więc przodem - tylko na wyczucie ale wszystkie minivany (i nie tylko) tak mają. Lusterka boczne mają wystardzającą wielkość.
Samochód nowy więc nie ma jeszcze co pisać. Przeglądy co 30.000, wymiana paska co 240.000. Gwarancja 2 lata , poszerzona do 3.
W tej chwili bez uwag. Chłodzi szybko. Nagrzewa również. Przy temp.7 stopni po nocy ciepło leci po ok.2 km.
W tej chwili wszystko poprawnie. Za wcześnie na uwagi.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: