Twoje kryteria wyszukiwania:
Hybryda Plug-in Automat 4x4 Bogata Wersja Wyposażenia
55 900 złbrutto
58 800 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
2.0 PB + PULING HYBRID # Navigacja #Automat #Kamera #Szyberdach # 4x4
64 900 złbrutto
2.0B HYBRYDA
59 900 złbrutto
2,0+Gaz DUDKI11 Gaz,Tempomat,Klimatyzacja,el.szyby.Centralka,kredyt.OK
16 900 złbrutto
2,0+Gaz DUDKI11 Klimatyzacja,Gaz,Hak,El.szyby
17 900 złbrutto
117 800 złbrutto
2,0+Gaz DUDKI11 Klimatyzacja,Gaz,HAK,Parktronic,Tempomat
16 900 złbrutto
2.0i Klima PDC Gwarancja
17 900 złbrutto
B+GAZ etylina+gaz B+GAZ
15 800 złbrutto
Salon Polska ,2 Właściciel
18 900 złbrutto
2,2d DUDKI11 4x4,Serwis,Klimatronic,7 Foteli,2 Komp.Kół,Hands-Free.GWA
42 900 złbrutto
2,0 did 7-osobowy instyle 4x4 soubufer
31 700 złbrutto
Invite 4x4 Bezwypadek Serwis
35 900 złbrutto
4x4 Lift 7 osob. Kamery Przód i tył Navi Bi-xenon Keyless Go
30 900 złbrutto
Ładny bezwypadkowy 2,0D 7 osób
29 999 złbrutto
56 900 złbrutto
Sprzedam Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D 4x4 2010 208 tys.
33 000 złnetto
40 590 zł brutto
2.5D-4D 144KM* 4x4 * reduktor* blokada* Alu*
79 990 złbrutto
automatyczna skrzynia biegow
36 900 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 189
całokształt auta oceniam na dobry. jednak za taką cenę oczekuję się lepszego wyposażenia. nie ma tu luksusów, auto jest troszkę toporne, typowy wół roboczy jednak z większymi ambicjami. w terenie spisuje się ok, w codziennym użytkowaniu na miasto jest troche za duży, ale jeśli mieszka się na obrzeżach miasta to jest fajnym autem, cena utrzymania nie jest niska, troszke się płaci za markę i za renomę jaką sobie model hilux wyribił. ogólnie auto polecam, jest duże, wygodne, bezawaryjne i w miarę komfortowe jak na pick-up`a
silnik 2.5 nie jest super mocny jak dla takiego auta, ale mi w zupełności wystarcza. zarówno jego elastyczność jak i moc i moment obrotowy są wystarczające do codziennego użytkowania, nawet gdy jest potrzeba ciągania przyczepy, silnik choć jest głośny to nie ma z nim problemów, jest to sprawdzona jednostka. po czip tuningu z 120KM można osiągnąć bezproblemowo 150KM i więcej.
jest to pick-up, do przodu widzimy bardzo dobrze, do tyłu mamy w dyspozycji duże lusterka boczne, na środkowe nie mamy co liczyć jeśli mamy przyciemniane szyby na pace, a nawet jeśli nie mamy nadbudówki to i tak widzimy tylko tył na wysokości klapy przestrzeni załadunkowej. Mi osobiście nie sprawia problemu temat widoczności, może niekiedy wielkość przednich słupków ale teraz wszędzie są one duże.
jest to pick-up więc konstrukcja ramowa daje o sobie znać. nie jest to limuzyna, siedzi się jak na przysłowiowej kozie, jednak ma to swoje zalety -widoczność jest doskonała. przydały by się lepsze trzymania boczne, na skórzanych siedzeniach troszkę się "jeździ". na tyle jest dużo miejsca, kanapa jest pełno wymiarowa, jedynie brak jakichkolwiek trzymań bocznych powoduje "obijanie" się pasażera gdy jedzie sam i nie ma się o co zaprzeć. podczas jazdy z kompletem pasażerów i z dodatkowym obciążeniem można docenić wielkość auta i jego możliwości, wycieczka po polsce w 5 osób plus nie mały bagaż nie stworzy nam nieprzyjemnych odczuć :)
przestrzeni jest sporo ale wydaję się że powinno być więcej, rosłe osoby mogą chcieć dużo więcej (z przodu) na tylniej kanapie jest bardzo dużo miejsca i na nogi i na głowę. ergonomia nie powala ale wszystko co potrzeba jest w zasięgu ręki (no może z pominięciem gałki od radia która jest z prawej strony - japońskie auto) nie ma fajerwerek, jest to auto rolnika :) dlatego bagażnik jest bardzo duży, cała paka, choć dostęp jest tylko od zewnątrz i jeśli nie posiadamy zamkniętej paki to nie można tam nic zostawić bo w naszych realiach zaraz to zginie. możliwość aranżacji - nie wiele, można postawić tylnią kanapę i mamy dodatkowy bagażnik za przednimi siedzeniami. co do karoserii to u mnie pojawiła się rdza na odpryskach po kamyczkach z drogi. paka jako oddzielna "buda" odchyla się od kabiny i źle spasowana nadbudówka obija się o kabinę. korozja na tylniej klapie pojawiła się po roku i na tyle też jest na nią gwarancji. sprzypią tylnie resory za to mostu nie słychać.
auto prowadzi się bardzo dobrze, jak na swoje gabaryty hamulce są dobre, również parkowanie (z pomocą czujników cofania) nie jest bardzo trudną rzeczą. auto troszkę się wychyla na boki, nie lubi kolein, bardzo dobrze spisuje się na bezdrożach, układ kierowniczy precyzyjny - choć są częste problemy z geometrą kół.
odpukać nic się jeszcze nie zepsuło. koszty eksploatacyjne nie są małe, koszty przeglądów w ASO to wydatek od 1000 do 2000zł. producent zaleca wymianę oleju co 30tys km, przeglądy są co 15 tys i ASO tak też chce wymieniać olej. ja wymieniam co 30 tys i nic się z autem nie dzieje. po 60 tys km wymieniłem pasek główny - zużył się szybciej z powodu błota, klocki hamulcowe wymienia się co 30 tys, tylko na tyle starczają.
nie ma co narzekać, grzeje szybko i schładza również w podobnym tempie, w wersji z 2008 roku w naszych salonach był brak klimatronika - manualna klimatyzacja - można by się spodzieważ za te pieniądze czegoś więcej - ale spełnia swoje zadanie.
odpukać nie problemów z elektryką. jedynie nieoryginalny czujnik cofania się rozprogramował ale miał do tego powody :)
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: