Twoje kryteria wyszukiwania:
2.0 diesel fajna Mazda Tanie Auta Podlasie SCS Fasty
3 199 złbrutto
Mazda 3 Zarejestrowany Klima Benzyna
4 999 złbrutto
Kupno samochodu - kompendium wiedzy
Mamy już 350 000 zadowolonych czytelników!
- dane wymagane
- kliknięcie 'zaznacz wszystkie poniższe' powoduje zaznaczenie wszystkich zgód. Każda z opcji może być też zaznaczana/odznaczana niezależnie.
Administratorem danych osobowych jest Profit Walendzik Agnieszka z siedzibą w Jaworznie, ul. Wiejska 72D, NIP: 632-114-07-07, email: portal@auto.com.pl.
czytaj więcej...
2005r. 2,0 Gaz Tanio - Możliwa Zamiana!
5 000 złbrutto
5 800 złbrutto
1.6 D 109 KM, Klimatyzacja automatyczna, Polisa OC do 19.08.2024
7 900 złbrutto
Mazda 3 USA całość lub części (uszkodzony)
8 000 złbrutto
9 500 złbrutto
9 900 złbrutto
1.4i 84km Klima Zarejestrowana
10 900 złbrutto
1.6 benz 105KM/Klimatyzacja/Isofix/Zamiana/Kredyt/Rejestracja w Polsce
12 900 złbrutto
(uszkodzony)
15 500 złbrutto
1.6 105 KM klima alu serwis ASO
16 700 złbrutto
MAZDA 3 1.6 105 KM KLIIMA, ELEKTRYKA, ZADBANY,GRZANE FOTELE
18 900 złbrutto
19 900 złbrutto
na raty od 850 bez BIK KRD od FastCars
20 000 złbrutto
1.6 16V*SPORTLINE*Climatronic*Pełna Elektryka*Alu*Zadbana*ZOBACZ!!!
21 400 złbrutto
1,6 BENZYNA 105KM, Pełnosprawny, Zarejestrowany, Zadbany, Gwarancja
21 600 złbrutto
klimatronik, tempomat, 6-biegów, Isofix, alu, zarejestrowany
21 700 złbrutto
21 900 złbrutto
Bardzo zadbana - oryginalny przebieg - 1 WŁAŚCICIEL !!!
22 900 złbrutto
użytkownik:
liczba głosów: 399
Piękny wygląd zewnętrzny. Kolor czarny podkreśla jego styl. Bardzo udane autko. W środku też jest bardzo ładne. Pojemny bagażnik, dużo schowków, rączka hamulca ręcznego bardzo dobrze dopasowana do wygodnej jazdy, fajnie grające radyjko ze zmieniarką na 6 CD, wygodne.
Samochód posiada bardzo wg mnie elastyczny silnik. Nawet na 4 biegu i niskich obrotach sprawuje się bardzo dobrze, nie dusi go nic, nie słychać chrupania czy klekotania z powodu dużego obciążenia i zbyt małych obrotów. Jednak nie jest to diesel i nie należy oczekiwać cudów jadąc na 4 biegu mając cały samochód załadowany rodziną i przyspieszać z 30 km/h. Oceniam elastyczność na bardzo dobre osiągi. Skrzynia biegów pracuje bez szwanku. Mój model akurat ma jeden szwank z nią. Otóż raz na 20 przypadków wrzucania wstecznego czasem się zacina gałka skrzyni. Należy wtedy dodać lekko gazu i puszczać pedał sprzęgła (należy to delikatnie wyczuć co i jak) lub ponownie wrzucić na luz i ponownie wrzucać bieg wsteczny. Silnik pracuje cichutko - bardzo cicho ! O przyspieszaniu nie wypowiadam się - dla mnie jest dynamiczne i wystarczające. Nie potrzeba mieć w tym aucie 230 KM żeby czuć frajdę. Elegancko jednym słowem. A ten odgłos silnika i rury wydechowej przy kręceniu do 5500 tyś obr/ min jest nie do opisania :)
Jeśli nie wykonujemy manewru cofania i chodzi o widoczność do tyłu podczas jazdy przez lusterko wsteczne to widoczność do tyłu bez zastrzeżeń. Przód i lusterka wg mnie bardzo dobrze.
Autko trzyma się na wybojach jak i zakrętach jak przyklejone - poważnie ! Fotele przednie są super wyprofilowane. Tylnie także, ale tutaj ocena niższa z tego powodu, że piąte siedzenie tj środkowe jest już dużo mniej wygodne. Siedzenia na środku są dzielone przekładką na napoje. Mi to akurat zbytnio nie przeszkadza, z tego powodu, że samochód ten jest kompakcikiem - sedan i super nim się jeździ w 4 osoby. Takie też dobrałem sobie wg potrzeb. Wyciszenie to już słabiej choć wcale nie jest źle ! To cały urok Mazdy patrząc z mniej pozytywnej strony. No idealnie to cicho nie jest ale napewno do przyjęcia. Mi się podoba, odgłos silnika musi być słyszalny w każdym aucie. Kto sobie chce kupić idealnie cichy samochód to niech piechotą chodzi :) Bardziej może wpływa na niższą ocene brak wyciszenia nadkoli i ciut powiększona przez to słyszalnośc opon - toczenia się. Znów trzeba przebierac między oponami itd. Ogólnie jest dobrze i proszę się nie wystraszyć, że autko jest głośne czy wręcz ryczy -hehe.
W pięciu dorosłych to napewno z tyłu na środkowym siedzeniu nie będzie wygodnie. W pięciu ciasnawo(dorosłe osoby). Multimedia w kierownicy, tempomat także, panel radia prosty w obsłudze, ładne zegary, nie próbowałem demontować przednich siedzeń ale tylnie są składane jeśli trzeba cosik długiego zapakować do bagażnika. Jakoś materiałów wykończeniowych myślę jak na cenę tego samochodu to nie ma nic do zarzucenia, nigdzie nic nie odstaje, nie wyciera się, nie zużywa (samochód ma tylko 3 latka także nie wypowiadam się ściśle - to moja ocena ogólna na dzień dzisiejszy ).
Prowadzenie autka rewelacja. Układ kierowniczy ciut mniej niż 10 z powodu pompy wspomagania kierownicy - a mianowicie jej głośnej pracy na postoju ( wspomaganie elektro-hydrauliczne) - po za tym świetnie się sprawuje. Hamulce nie mam żadnych złych doświadczeń z nimi, abs działa w połączeniu z hamulcami wzorowo. Pedał hamulca chodzi płynnie i można bardzo dobrze dopasować siłę hamowania do potrzeb. Parkowanie określam jako dobrze tylko z tego względu, że mało co widać z tyłu, lepiej się ten manewr wykonuje korzystając z lusterek co mi akurat nie przeszkadza. Lecz 10 tki nie mogę dać gdyż słabo widać jednak przez tylnią szybę - w końcu to sedan. Porównując inne samochody i tak ma się ta sprawa bardzo dobrze.
Wymiana łożyska przedniego i tylnego. Usterka pozostawiona przez poprzedniego właściciela - wywnioskowałem, że najechał na krawężnik bo oba koła to prawe, felgi noszą ślad przejechania po krawędzi krawężnika. Samochód jak do tej pory bezawaryjny z czego oczywiście marka taka jak Mazda może się poszczycić swą dokładnością w projektowaniu samochodów. Koszty napraw są powiem szczerze - średnie z tego co słyszałem. Zależy, w ASO to wiadomo jak w każdej marce - są wysokie od tych pozostałych. Głównie mam na myśli same części. Powiem wprost - są drogie. Ale jeśli nic się w samochodzie nie poprawia po poprzednim właścicielu to samochód będzie pewnie śmigał wiele tyś. kilometrów. Marka ta słynie z bezawaryjności a więc : Kto dba ten MA ! :)
Samochód bardzo szybko się nagrzewa - powiedziałbym błyskawicznie ! Autko pochodzi chwilkę przy mrozach i za chwilkę dosłownie jest nagrzane w środku i odmrożone szyby boczne a w szczególności przednia.
Wszystko śmiga jak należy. Nie jestem w tej dziedzinie ekspertem także zbytnio nie wypowiem się. Na \"moje oko\" przewody są dobrze pozabezpieczane i nie ma możliwości zalania gdzieś elektroniki. No chyba, że jeździ się bez osłon dolnich pod silnikiem to zrozumiałe, że wjeżdżanie w pół metrową kałużę można coś zalać.
Podaj email i otrzymuj informacje o nowych ogłoszeniach spełniających aktualnie wybrane warunki wyszukiwania: